Gelukkig maakte Belgie er ook een echte wedstrijd vanquote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
Baggerwedstrijd. Met die niveau ga je geen goud halen
Non-stop strafcorners nemen met kinderen in het doel.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef pwned het volgende:
Derde helft kutkinderen aan de lat opknopen?
RVD staat zo bij je op de stoep!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef pwned het volgende:
Derde helft kutkinderen aan de lat opknopen?
Wel zonder maskerquote:Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Non-stop strafcorners nemen met kinderen in het doel.
Zonder keeper en verdedigersquote:Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Non-stop strafcorners nemen met kinderen in het doel.
Wat belgie doet boeit niet. Nederland was zelf gewoon slordig en onhandig.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gelukkig maakte Belgie er ook een echte wedstrijd van![]()
Australie heeft zelf verloren, dus zou me er niet te druk om maken, je moet ook niet te goed beginnen dan wordt je te euforisch en verlies je scherpte.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
Om Australië maak ik me dan ook niet druk. Dat is geen favoriet voor goudquote:Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Australie heeft zelf verloren, dus zou me er niet te druk om maken, je moet ook niet te goed beginnen dan wordt je te euforisch en verlies je scherpte.
Zeker. Nu nog beter gaan hockeyen.quote:
Dat zeg ik ook niet maar ze kunnen wel een team als NL verslaan als ze goed zijn. Die verliezen van een team waarvan ze makkelijk kunnen winnen. NL wint wel en daar gaat het omquote:Op zondag 29 juli 2012 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om Australië maak ik me dan ook niet druk. Dat is geen favoriet voor goud
En jij geen leraar Nederlandsquote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
Nederlands is mijn goeiste taal jaquote:
Ja, alleen schat ik NZ toch een stuk hoger in dan Belgie.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar ze kunnen wel een team als NL verslaan als ze goed zijn. Die verliezen van een team waarvan ze makkelijk kunnen winnen. NL wint wel en daar gaat het om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |