Zelfde sport = zelfde commentatortquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dit dezelfde commentator?
[..]
Ik kan niet tegen de radio.
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dit dezelfde commentator?
[..]
Ik kan niet tegen de radio.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde sport = zelfde commentatort
Ah oke, hij heeft een lange avond gehad zo te horen.quote:
[troll]mag ze hier wel eens komen laten zien dan[/troll]quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:00 schreef Drassss het volgende:
Ellen "ik doe echt alles met mijn backhand" Hoog
Oh dat kunnen ze echt. En een stuk beter ook. Nog geen enkele corner gehad bijvoorbeeld. Bijzonder.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:04 schreef Guard het volgende:
Besef kan er zijn dat het beter moet, maar dat moeten ze dan wel kunnen
Volgens mij is het voor Kooke nog iets te vroeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Kooke becommentarieert alsof we naar schaken zitten te kijken![]()
Niet te hard praten om de spelers niet uit hun concentratie te halen.
Gelukkig hebben we straks weer die gewldige stadionspeaker bij het boogschieten die er echt alles aan doet om de schutters uit de concentratie te halenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Kooke becommentarieert alsof we naar schaken zitten te kijken![]()
Niet te hard praten om de spelers niet uit hun concentratie te halen.
Boogschietenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we straks weer die gewldige stadionspeaker bij het boogschieten die er echt alles aan doet om de schutters uit de concentratie te halen
Dat is erg leuk ja. Van het boogschieten is vandaag volgens mij geen stream, dat is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we straks weer die gewldige stadionspeaker bij het boogschieten die er echt alles aan doet om de schutters uit de concentratie te halen
Niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is erg leuk ja. Van het boogschieten is vandaag volgens mij geen stream, dat is dan wel weer jammer.
Er zijn vast nog genoeg mensen tussen de 15999997 in NLquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heb ik Ellen voor mijzelf.
Op de site van de NOS is die balk grijs en dat betekent dat het niet uitgezonden wordt staat eronder.quote:
Die versla ik wel, ik was alleen bang voor Tong.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn vast nog genoeg mensen tussen de 15999997 in NL
Eurovisionsports.com eens proberenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op de site van de NOS is die balk grijs en dat betekent dat het niet uitgezonden wordt staat eronder.
Daar zal Sascha Visser blij mee zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:00 schreef Drassss het volgende:
Ellen "ik doe echt alles met mijn backhand" Hoog
Ja daar verbaasde ik me gisteren al overquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Okéquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die versla ik wel, ik was alleen bang voor Tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |