Dan waren er nog meer bloedvergieten op het veldquote:
quote:
Eén bloedvergiet, twee bloedvergieten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan waren er nog meer bloedvergieten op het veld
Terwijl ik Kooke hoor zeggen 'zonder dat er sprake is van paniek...'quote:
Hoe hoog moeten we Japan inschatten ?quote:
Is het ook totaal niet. Verdedigend kom je tegen echte topploegen flink in de problemen en aanvallend gezien lopen er behoorlijk wat matige krachten rond bij Nederland. Het is dat Lammers best dodelijk is, maar voor de rest...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:54 schreef Guard het volgende:
Vind het nog niet echt overtuigend allemaal...
Kansen waren er in het begin genoeg. Staat het 2-0 loop je zo nog verder uit. Nu loopt het inderdaad nog wat stroef.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:54 schreef Guard het volgende:
Vind het nog niet echt overtuigend allemaal...
Ik geloof dat ze wel wat minder aanvallend zijn gaan spelen sinds de eerste helft tegen UK, dus is niet echt een vergelijkingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:55 schreef Marcoss het volgende:
Japansen verloren dik van GB de 1ste wedstrijd
En Ellen ?quote:
Op de radio hebben ze een veel betere/leukere.quote:
Is dit dezelfde commentator?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren met dat ''Nooijermoment''
Ik kan niet tegen de radio.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de radio hebben ze een veel betere/leukere.
Inderdaad. Die wedstrijd heb ik gezien en de Japanse dames speelden daar echt vreselijk naïef. Kinderlijk zelfs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze wel wat minder aanvallend zijn gaan spelen sinds de eerste helft tegen UK, dus is niet echt een vergelijking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |