Een man mag hopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja wat dachte, dat ze die er na twee wedstrijden uit zouden knikkeren?
quote:
Eens, al vind ik dat Dione de Graaf ook enorm is blijven hangen... Henry Schut is haar op alle fronten al voorbijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef marcodej het volgende:
Die Stomphorst vind ik ook een knurft btw. Die lijkt nog steeds angstig te presenteren.
Waarom niet?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt nooit zo'n fan geweest van Kim Lammers, maar ze lijkt scherper dan ooit
Ze is de laatste tijd echt een killer geworden. Dat kunnen al die andere aanvalsters niet zeggen bij Nederlandquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt nooit zo'n fan geweest van Kim Lammers, maar ze lijkt scherper dan ooit
Ik vond haar altijd net iets teveel kansen nodig hebbenquote:
Ze was ooit nog zwaarder. Staat nu best scherp.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Kim Lammers... Heb echt het idee dat ze minstens 10 kilo te zwaar is, maar goed, als je ze blijft scoren.
Spieren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Kim Lammers... Heb echt het idee dat ze minstens 10 kilo te zwaar is, maar goed, als je ze blijft scoren.
Is misschien een tijdje wel zo geweest ja...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd net iets teveel kansen nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |