Vanochtend was niet te zien op NOS helaas.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:46 schreef wimderon het volgende:
3x ongeldig vanmorgen voor de Chinese Zhou Jun, toch een van de favorieten. Dat was vanmorgen in de eerste groep al trouwens.
Jawelquote:Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef d1ce het volgende:
[..]
Staat zo vast wel op internet. Raad het niet aan om te kijken..
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 juli 2012 17:16 schreef Metaan het volgende:
Een van de allermooiste kijksporten.
Qua typetjes ook een stuk beter dan bv ''darten''. Want wat een gasten zitten hierbij zeg! Vooral als we richting superzwaargewicht gaan.
Ook voor niet-sport liefhebbers onder ons is het gewichtheftoernooi een genot om te volgen.
Valt nog mee geloof ik hoorquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die druk die op je lijf en je kop komt te staan is ook niet erg lekker
Waar wacht je op, trainen joh.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:02 schreef TLC het volgende:
Euhm heeft Nederland geen kerels die een beetje kunnen gewichtheffen ?
mwoah nee, dan is de rest gelijk zo kansloos en dat vind ik ook weer zo zieligquote:
Thanksquote:Op zondag 29 juli 2012 18:05 schreef duncannn het volgende:
[..]
http://www.london2012.com/weightlifting/schedule-and-results/
Handig linkje voor alle tijden
En het relatief gemakkelijk laten lijkenquote:Op zondag 29 juli 2012 18:05 schreef Yonjuuni het volgende:
Damn, tweeënhalf keer haar eigen gewicht.
9gagquote:Op zondag 29 juli 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Goddomme dat tyfus lelijke logo ook
Ik zie er (dankzij 9gag) er elke keer Bart Simpson in die gepijpt wordt door Lisa![]()
welke zender, BBC ?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even naar de AH, moet op tijd terug voor de boogfinale
Weet ook niet of je de focus nog helemaal kan houden als je net al een WR hebt gebroken en een gouden plak hebt behaald.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:12 schreef d1ce het volgende:
Volgens mij had ze die 135 ook nog kunnen redden maar het oogde iets te gehaast. Helaas maar alsnog diepe respect en nog maar 19 jaar!
Och, andere sport wellicht... Maargoed. Ik denk dat ik 80 kilo misschien haalquote:Op zondag 29 juli 2012 18:16 schreef seto het volgende:
Jij traint waarschijnlijk ook niet vanaf je 6e ofzo.
quote:Gewichtheffer Hysen Pulaku is als eerste atleet positief bevonden tijdens de Spelen in Londen.
De Albaniër werd de maandag voor de Spelen getest en in zijn urine werden sporen van stanozolol gevonden.
Pulaku heeft het olympisch dorp inmiddels moeten verlaten.
True that.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij gewichtsheffen zitten sowieso de meeste drugsgebruikers.
Niet zo heel vreemd ookquote:Op zondag 29 juli 2012 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij gewichtsheffen zitten sowieso de meeste drugsgebruikers.
Gemiddeld 1.50 meter langquote:Op zondag 29 juli 2012 20:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn er serieus mannen van onder 56 kilo.
Ja net was er een Colombiaan aan de beurt. Die was volgens Eurosport met zijn 1.52 een van de langste deelnemers. Je moet dus bij de deelnemers denken aan mannen zoals Roel van Velzen..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn er serieus mannen van onder 56 kilo.
hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja net was er een Colombiaan aan de beurt. Die was volgens Eurosport met zijn 1.52 een van de langste deelnemers. Je moet dus bij de deelnemers denken aan mannen zoals Roel van Velzen..
ze kijken ook naar het gewicht van jezelf ofzo en dat verrekenen ze weer met het gewicht wat je stootquote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar hoe werkt dit qua medaille? Die Noord-Koreaan staat bovenaan op dit moment.
Da's alleen bij gelijke stand.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ze kijken ook naar het gewicht van jezelf ofzo en dat verrekenen ze weer met het gewicht wat je stoot
denk ik
Je hebt twee onderdelen, nu zijn ze bezig met Snatch, waarbij je de halter in één keer omhoog moet drukken. Bij het tweede onderdeel Clean & Jerk laat je de halter eerst even rusten op de borst.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar hoe werkt dit qua medaille? Die Noord-Koreaan staat bovenaan op dit moment.
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:14 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Je hebt twee onderdelen, nu zijn ze bezig met Snatch, waarbij je de halter in één keer omhoog moet drukken. Bij het tweede onderdeel Clean & Jerk laat je de halter eerst even rusten op de borst.
Deze twee scores worden bij elkaar opgeteld, bij gelijke stand wint de lichtste atleet (minst zware)
Maar hoe zit het met de al behaalde scores? Of heb ik gewoon te laat ingeschakeld?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:14 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Je hebt twee onderdelen, nu zijn ze bezig met Snatch, waarbij je de halter in één keer omhoog moet drukken. Bij het tweede onderdeel Clean & Jerk laat je de halter eerst even rusten op de borst.
Deze twee scores worden bij elkaar opgeteld.
aah ok,quote:Op zondag 29 juli 2012 20:14 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Deze twee scores worden bij elkaar opgeteld.
Nee, ze gaan door tot hetgeen ze aankunnen. Bij gelijke stand wordt er naar lichaamsgewicht gekeken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met de al behaalde scores? Of heb ik gewoon te laat ingeschakeld?
Ik bedoel, er zijn al een paar scores behaald, zoals die van de twee Noord-Koreanen enzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:15 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Nee, ze gaan door tot hetgeen ze aankunnen. Bij gelijke stand wordt er naar lichaamsgewicht gekeken.
Die heeft al 3 pogingen gedaan...is nu klaar met dit onderdeelquote:Op zondag 29 juli 2012 20:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik bedoel, er zijn al een paar scores behaald, zoals die van de twee Noord-Koreanen enzo.
Ja maar niet bij dit onderdeel, daar had ze 99 volgens mi..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit nu ook te kijken, dat meisje van vanmiddag deed 131
95quote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Ja maar niet bij dit onderdeel, daar had ze 99 volgens mi..
Roemenië ook, die gast is te lang, moet even goed eten en bulken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Van die Cubaan kon je 't al zien dat het niet zou lukken.
Leuk die blijdschap van de coach d'r achter ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Leuk voor die Vietnamees, laatste kans, met steun publiek toch gehaald.
Geweldig om te zien ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef seto het volgende:
Wat hebben die Chinezen toch een prachtige techniek.
Ik gok van niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje teleurstellend tot nu toe.
Vraag me af of de Chinees pas bij 160 gaat beginnen. Nogal risicovol met zilver/brons verlies.
Ja maar die Oezbeek tilden nietsquote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gelul.Die kwamen niet boven 130 nog wat.
Inderdaad.. ik heb er al een paar keer naar gevraagd maar helaasquote:Op zondag 29 juli 2012 21:32 schreef maickeltje het volgende:
10 paginas nog geen gifje van de net niet elleboog breuk
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
156 pakt ie wel maar die extra 4 dat zal erom spannen.
Omdat dat de sport is. Er zijn geen andere oefeningen naast de Snatch en C&J meerquote:Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Misschien domme vraag maar waarom doen ze alleen snatch en C&J op OS?
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Denk dat jarno hams ofzo het best wel kan.
Bijna alle IWF-atleten worden het hele jaar onderworpen aan controlesquote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of hij de plak mag houden is een tweede. Qua dopingcontroles achteraf en Noord-Korea.
op de NOS hoop ik?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:38 schreef seto het volgende:
Groep B van mannen tot 62kg gaat zo beginnen.
dmv een vpn client kan je al het bbc materiaal bekijkenquote:
Ze doen nu de snatch waar het dus in een keer gaat en het tweede onderdeel is de clean and jerk waar je het gewicht eerst stil legt. Iedereen doet beide onderdelen 3 keer en het hoogste gewicht van elk onderdeel word bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
Gisteren deden ze het nog in 2 stappen zegmaar... Eerst die stang even stilleggen nog op de borstbeen en daarna pas tot boven het hoofd drukken....
Nu doen ze dat in een keer, waarom?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze doen nu de snatch waar het dus in een keer gaat en het tweede onderdeel is de clean and jerk waar je het gewicht eerst stil legt. Iedereen doet beide onderdelen 3 keer en het hoogste gewicht van elk onderdeel word bij elkaar opgetild.
Niks voor jou als hobby sport karina?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het nu op Eurosport. Aparte types die dametjes. Net als die mannen gisteren onder de 56 kg.
Nou nee, ik heb kippekracht in mijn armen. Welke gewichtsklasse is dit? Ik heb eerst schoonspringen gekeken en het begin hiervan niet gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks voor jou als hobby sport karina?
58 kgquote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb kippekracht in mijn armen. Welke gewichtsklasse is dit? Ik heb eerst schoonspringen gekeken en het begin hiervan niet gezien.
En die kracht kun je trainen hequote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb kippekracht in mijn armen. Welke gewichtsklasse is dit? Ik heb eerst schoonspringen gekeken en het begin hiervan niet gezien.
Jawel...quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ikMaar dat gaat me niet meer lukken op mijn leeftijd denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |