welke zender, BBC ?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even naar de AH, moet op tijd terug voor de boogfinale
Weet ook niet of je de focus nog helemaal kan houden als je net al een WR hebt gebroken en een gouden plak hebt behaald.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:12 schreef d1ce het volgende:
Volgens mij had ze die 135 ook nog kunnen redden maar het oogde iets te gehaast. Helaas maar alsnog diepe respect en nog maar 19 jaar!
Och, andere sport wellicht... Maargoed. Ik denk dat ik 80 kilo misschien haalquote:Op zondag 29 juli 2012 18:16 schreef seto het volgende:
Jij traint waarschijnlijk ook niet vanaf je 6e ofzo.
quote:Gewichtheffer Hysen Pulaku is als eerste atleet positief bevonden tijdens de Spelen in Londen.
De Albaniër werd de maandag voor de Spelen getest en in zijn urine werden sporen van stanozolol gevonden.
Pulaku heeft het olympisch dorp inmiddels moeten verlaten.
True that.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij gewichtsheffen zitten sowieso de meeste drugsgebruikers.
Niet zo heel vreemd ookquote:Op zondag 29 juli 2012 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij gewichtsheffen zitten sowieso de meeste drugsgebruikers.
Gemiddeld 1.50 meter langquote:Op zondag 29 juli 2012 20:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn er serieus mannen van onder 56 kilo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |