Racist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:45 schreef golfer het volgende:
De domste mens zou een betere titel zijn geweest.
Althans als je die Soundos hebt gezien.
Jan Rot deed het toch best aardig?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 06:59 schreef Reya het volgende:
Wat een drama, inderdaad. De nieuwe kandidaat ken ik niet, is daar wat van te verwachten?
Omdat die naam al duidelijk genoemd was in het fragment natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:03 schreef Beardy het volgende:
Stukje gezien; twijfelachtige vragen en ook af en toe zéér twijfelachtige 'juiste antwoorden'. Miss Piggy wat NIET een juist antwoord was bij een Muppet show vraag?!?!?
Dat was inderdaad wel terecht. Dat 'Baantjer' niet goed was bij Piet Römer vond ik dan wel weer twijfelachtig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Omdat die naam al duidelijk genoemd was in het fragment natuurlijk
Is lekker verschillig. Ze is vrouw en allochtoon en maakt 'grappen' dus past precies in het kader van wat wenselijk is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die El Ahmadi is hilarisch en bovenal irritant dom.wat een vreselijk mens, degene die ooit het idee had haar voor dit programma uit te nodigen moeten ze op de brandstapel gooien.
Misschien moet je het nog een aantal weken de tijd geven.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het echt zo moeilijk zijn om kandidaten te vinden die iets weten? Waarom kon dat in Belgie wel?
Waarschijnlijk omdat het programma daar bekender was en dus meer status had. Dan is het geen afgang om daar als (ik noem maar wat) politicus te gaan zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het echt zo moeilijk zijn om kandidaten te vinden die iets weten? Waarom kon dat in Belgie wel?
En dat inderdaad. Kom op hé, we hebben nu vijf afleveringen en zeven kandidaten gehad, echt nog niet genoeg om de hele serie op te beoordelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een aantal weken de tijd geven.
maar die staat er ook al gewoonquote:
Slaat nergens op nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat heeft die laatste ermee te maken?
Dat is alsof je een filmpje van sesamstraat laat zien en bij Rik Hoogendorp eigenlijk Kees en Co zoekt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Baszh het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht totdat de Belgen weer beginnen
Jammer alleen dat het niet meer op één komt, maar op VT4, dat in Nederland volgens mij niet in het pakket zit.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Baszh het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht totdat de Belgen weer beginnen
Iedereen valt tegen, als een domme doos als die zwangere blonde er na 6 afleveringen nog in zit.quote:
Kluun was duidelijk beter maar had domme pech, en tevens is Jan beter. De rest is inderdaad dommer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen valt tegen, als een domme doos als die zwangere blonde er na 6 afleveringen nog in zit.
Kennis maakt niet uit. Tactiek wel en vooral..op tijd stop zeggen.
Toulouse Lautrec ken ik ook niet, maar ik ken wel het monopoly speelbord uit m'n hoofd. Bij die ronden zou ik enorm scoren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Elsemieke wist meteen wel van heel veel dingen niets. Toulouse Lautrec en Ben Hur (western zei ze...!). De algemene ontwikkeling van de mensen is nogal slecht, maar dat is nu eenmaal een tijdsbeeld.
En met reclameblokken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet meer op één komt, maar op VT4, dat in Nederland volgens mij niet in het pakket zit.
Ik vind de lijstronde sowieso stom. Meestal suffe onderwerpen en het 'één fout en je bent af' strookt niet met de rest van het programma, waarbij je vanalles kunt roepen en maar kijkt wat er blijft plakken. Denk dat er daarom ook zo vaak mensen de fout ingaan, het vrije associëren wat je in de andere rondes doet wordt hier ineens afgestraft.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:41 schreef Reya het volgende:
Dat lijkt zo, maar tot nu toe is het niemand gelukt een lijstronde uit te spelen.
Hoger niveau anders als gisteren, met de monopolyvraagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ze hebben een keer de hele lijst. Met een vraag die elke basisschoolleerling weet.
Maar echt intens makkelijke vragenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een leuke aflevering. Eindelijk kandidaten die wat weten en niet direct passen. Had Anne-Marie wel graag ingeruild voor Tim.
Hij had nog 17 sec toen hield ie op met antwoorden en zei pas..Anne-Marie vond het dom van Tim. Nee, het was niks spannends dat klopt..quote:
Nee ze is niet eruit..Best een leuk gek mensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:59 schreef Apostrof het volgende:
Is Anne Marie al eruit? Kan ik al kijken?
Nee, sterktequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:59 schreef Apostrof het volgende:
Is Anne Marie al eruit? Kan ik al kijken?
Ik vind het wel verfrissend, dat zij zich niet met opzet laten zakken, dat is het enige grote manco van dit spelletje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar Annemarie kwam er nog na. Dus dan had ook zij eronder kunnen gaan zitten. Maarja, daar denken de kandidaten vast allemaal niet aan. Finalenoobs
159quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat had ze daar gescoord? Heb t ff gemist.
Expert op het gebied van IQ-testen?quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef F_JD het volgende:
De dag dat Anne-Marie eindelijk eruit gaat
Ik zat net te denken... waar baseert iemand nou weer zo'n mening opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Expert op het gebied van IQ-testen?Altijd dat geongelovigetomas overal
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef MaximusTG het volgende:
Omdat dat om de nationale iqtest ging? En dat is helemaal geen goede test.
Maar waar baseer je dat dan op? Argumenten? Bewijzen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef MaximusTG het volgende:
Omdat dat om de nationale iqtest ging? En dat is helemaal geen goede test.
Jazeker, heel veel daarvan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Maar waar baseer je dat dan op? Argumenten? Bewijzen?
Nice!quote:
Als je een keertje meedoet begrijp je het welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nice!
Heel die test interesseert me niet, maar het is altijd zo grappig als mensen een populaire mening uiten, er een leuke smiley achter zetten en dan stil blijven
Volgens de Wiki* ook niet zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Huh? Gemiddeld 1.86? Dat is langer dan ik dacht.
Dolores is inderdaad knapquote:
Ah, nú is het duidelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Als je een keertje meedoet begrijp je het wel
Durch für ohne um bis gegen entlang was ook ietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Quyxz_ het volgende:
en die andere was an auf hinter neben in under vor zwischen oid
Goed gespeeld van Annemariequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Slecht gespeeld van Annemarie
Of zoals mijn leraar op de middelbare school het noemde: groepsseks in het Duits.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Quyxz_ het volgende:
en die andere was an auf hinter neben in unter vor zwischen oid
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef lunapuella het volgende:
Lekker tactisch gespeelde finale. Dolores maakte de belofte uit de eerste ronde niet helemaal waar, maar denk dat ze met wat meer spelervaring in komende afleveringen een goede kandidaat kan worden.
[..]
Of zoals mijn leraar op de middelbare school het noemde: groepsseks in het Duits.
Je weet natuurlijk niet hoeveel mensen ze hebben gevraagd die niet mee wilden doen. Bovendien zie ik liever iemand als Van Tol dan iemand met de intellectuele capaciteiten van een Brit of Frans Bauer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kon Freriks t nog langzamer voorlezen? Jezus![]()
En die programmamakers hebben echt nul fantasie. Van Tol doet morgen al voor de derde (!!) keer mee aan de Nederlandse versie.
In België is het programma volgens mij wel wat 'groter' dan hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee oke, maar de vijver is toch nog wel iets groter dan wat ze tot noch toe hebben gehad? Dat lukt ze in België ook al acht seizoenen Dolores, Annemarie en Tim Kamps waren nieuw. De rest had allemaal al minimaal één keer meegedaan
Dat ja. Ik kan me ook wel voorstellen dat een 'ster' met een beetje reputatie (of het management daarvan, want dat wordt echt niet altijd meteen persoonlijk gevraagd) liever even afwacht of dat programma echt wat wordt voor ze zichzelf erin werpen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
In België is het programma volgens mij wel wat 'groter' dan hier.
Ik vond juist dat ze heel weinig wist. Ik heb haar vaker 'Pas' horen roepen dan een correct antwoord.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef golfer het volgende:
Dolores weet veel. Moet nog even wat tactischer gaan spelen.
Gelukkig is Annemarie er eindelijk uit.
Precies, maar dat is ook het spelletje, dat had ze goed door.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze heel weinig wist. Ik heb haar vaker 'Pas' horen roepen dan een correct antwoord.
Klopt, maar dat is dus preceis het tegenovergestelde van wat golfer zei.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, maar dat is ook het spelletje, dat had ze goed door.
Ik erger me dood aan Freriks, met zijn constante hints en aanwijzingen. Hou je mond en laat die kandidaten eens zelf nadenken!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar ik zie het hier niet echt van de grond komen hoor, Philip Freriks is gewoon niet ad rem genoeg en dit straalt af op de gasten.
Ik zeg ook altijd precies het tegenovergestelde van wat golfer zegt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus preceis het tegenovergestelde van wat golfer zei.
Van de 15 kennis-vragen in de eerste ronde beantwoordde zij in haar eentje er 12.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:52 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vond juist dat ze heel weinig wist. Ik heb haar vaker 'Pas' horen roepen dan een correct antwoord.
Klopt ja dat wist ze veel!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:18 schreef golfer het volgende:
Van de 15 kennis-vragen in de eerste ronde beantwoordde zij in haar eentje er 12.
Sorry, maar dat is me toch een lelijk wijfquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is me toch een lelijk wijf.
[ afbeelding ]
Deed me elke aflevering denken aan Limburger uit Biker Mice from Mars.
[ afbeelding ]
Het klinkt heel cheesy, maar dat zij wel echt grappig is (vind ik), maakt haar wel mooier. Bepaalde uitstraling ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is me toch een lelijk wijf.
[ afbeelding ]
Deed me elke aflevering denken aan Limburger uit Biker Mice from Mars.
[ afbeelding ]
Ja dat klopt en dat deed hij goed!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef Martinello het volgende:
Van Tol heeft volgens mij ook aan een eerdere editie meegedaan
De bronnen staan op de pagina.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Volgens de Wiki* ook niet zo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengte
*welke waarde we daar ook aan hechten :-)
Niet zo bijzonder hoor. 1x na 1 aflevering naar huis en 1x 4 afleveringen meegedaan ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt en dat deed hij goed!
Dacht het welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niet zo bijzonder hoor. 1x na 1 aflevering naar huis en 1x 4 afleveringen meegedaan ofzo.
Hmmh ik zou ook mis hebben kunnen zitten dan. Maar iig ook 1x er na 1 dag uitgegaan. Dat was sowieso een belachelijke regel: eerst dat je maximaal 8 keer mocht meedoen (ingevoerd nadat Hans Beerenkamp wel erg lang bleef zitten) en daarna maximaal 6 keer. Daarna telde het aantal keren dat een speler de Slimste was geweest. Het gevolg was dat iemand die 6 meedeed (Marc de Hond), maar in zijn afleveringen moest opboksen tegen Anniko van Santen, niet eens de finale haalde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef Kansenjongere het volgende:
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Slimste_Mens heeft hij in 2009 zes keer meegedaan, waarvan hij drie keer won.
Ik neem aan dat er nu geen maximum aantal afleveringen is? (anders was het bij Annemarie vast wel eens ter sprake gekomen)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hmmh ik zou ook mis hebben kunnen zitten dan. Maar iig ook 1x er na 1 dag uitgegaan. Dat was sowieso een belachelijke regel: eerst dat je maximaal 8 keer mocht meedoen (ingevoerd nadat Hans Beerenkamp wel erg lang bleef zitten) en daarna maximaal 6 keer. Daarna telde het aantal keren dat een speler de Slimste was geweest. Het gevolg was dat iemand die 6 meedeed (Marc de Hond), maar in zijn afleveringen moest opboksen tegen Anniko van Santen, niet eens de finale haalde.
Jammer dat je een krat bier nodig hebt voor je eroverheen kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Het klinkt heel cheesy, maar dat zij wel echt grappig is (vind ik), maakt haar wel mooier. Bepaalde uitstraling ofzo.
Ach, wie weet is dat wederzijds en hoef je je daar nooit meer druk over te maken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat je een krat bier nodig hebt voor je eroverheen kan.
FF heeft dat ook nooit laten doorschemeren. Lijkt me dat het wel vermeld zal worden als er een limiet aan zit (of de redactie moet de zaak manpuleren)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nu geen maximum aantal afleveringen is? (anders was het bij Annemarie vast wel eens ter sprake gekomen)
Precies wat ik dacht. Daarom vind ik het ook niet zo erg dat ze er uit ligt. Vond het toch een beetje een saaie kandidaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Dolores was zowel gisteren als vandaag slecht in de rondes waar het aan komt op associatief vermogen (zeg maar alle rondes behalve 3-6-9 en ingelijst). Ik heb de indruk dat ze alleen die dingen noemt die ze zeker weet en dan al heel snel past, waar het wellicht soms beter is om gewoon alles te roepen wat in je op komt in de hoop dat er al dan niet toevallig iets goeds bij zit.
Flip Frederiks?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
De combo Frederiks en van Rossem zijn perfect gekozen. Ik zou niet weten, wie dit beter hadden kunnen presenteren.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:58 schreef Saavedra het volgende:
Het is zeker beter dan in de eerste week. Vind de app ook erg leuk
Zijn al die kijkers aan de Apple? Er zijn toch veel meer Android gebruikers, hoe kunnen de downloads dan achterblijven? K.u.t. Apple.quote:Waarom kan ik de app niet vinden op mijn Android?
Er was voor dit seizoen helaas te weinig tijd en beperkt budget om zowel een iPhone als een androidversie van de app te laten maken. Uit onze ervaringen met In Therapie en Man bijt hond blijkt dat het aantal downloads van apps bij Android behoorlijk achterblijft op iPhone-gebruikers. Vandaar dat wij hebben besloten ons nu op de iPhone/iPad te richten. Onze excuses voor alle androidgebruikers.
Is ook wel logisch, iedereen moet er even inkomen. Ik kan me niet voorstellen dat de Belgische versie in het eerste seizoen net zo goed was als in het achtste seizoen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef Heufd het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Daarom vind ik het ook niet zo erg dat ze er uit ligt. Vond het toch een beetje een saaie kandidaat.
Moet ook zeggen dat ik vind dat het steeds beter wordt. Het programma moest er even inkomen, de gasten in de eerste week waren vaak heel slecht en irritant (Soundos), de antwoorden op sommige vragen waren af en toe wat vreemd. Nu vind ik het een prima programma. Van Rossem is leuk, Freriks doet het goed. Kijkt prima weg.
Komt door Coca Cola.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cocaine is fout, maar coke is goed?
jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik dacht ook nieren, longen, hersenhelften, ... of had hij er specifiek 'aan de buitenkant' bij gezegd?
Ja, zichtbaar aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik dacht ook nieren, longen, hersenhelften, ... of had hij er specifiek 'aan de buitenkant' bij gezegd?
Dat is wel vervelend idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef nomar83 het volgende:
Krijgen we de rest van de antwoorden niet te zien?
Ik heb niet gekeken, maar met alleen deze informatie zou ik het antwoord ook niet weten hoor. En ik ben best slimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef padlarf het volgende:
Stuitend dat de kandidaten niet weten hoe onze grootste oorlogsheld van de afgelopen 50 jaar heet.
Marco Kroonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar met alleen deze informatie zou ik het antwoord ook niet weten hoor. En ik ben best slim
Nee, een vogel die een ei bakt, zei ie.quote:
Dat zei die ook jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een vogel die een ei bakt, zei ie.
Lang leve Uitzendinggemist. Mijn God dat scherm was wel erg snel weg in die vraag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Jan Rot liet het wel eventjes lelijk liggen bij de James Bond vraag.En verdomme die finale vraag werd gewoon afgekapt bij die 1 seconden. Wat waren de overige goede antwoorden?
Nee dat wordt direct afgekapt. En krijgen we die bekakte Frederiks weer in beeld, die op een domme manier altijd Maarten van Rossem ophemelt.
Arjen is een leuke gast! Inderdaad allemaal WIDM kandidatenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze hebben echt het hele Wie is de mol-blik opengetrokken hè
Arjen Lubach was wel heel leuk in de mol, vond hem in de Slimste ook best leuk gister.
Die van jou zijn nog niet ingedaald?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:05 schreef Supertolll het volgende:
Sinds wanneer zijn teelballen uitwendig zichtbaar?
Die van mij zitten in een balzak. Die van jou zien er zo uit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die van jou zijn nog niet ingedaald?
Dus enkels, ellebogen en schouders zouden volgens jou ook niet tellen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:39 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Die van mij zitten in een balzak. Die van jou zien er zo uit?
[ afbeelding ]
Enkel =/= malleolus lateralis enz.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dus enkels, ellebogen en schouders zouden volgens jou ook niet tellen?
Lul nou niet zo dom, je ziet toch de ballen zitten door de zak heen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:41 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Enkel =/= malleolus lateralis enz.
Met enkel bedoelt men het uitwendig zichtbare uitsteeksel op de voet. Niet vergelijkbaar dus.
De vraag was 'welke lichaamsdelen zijn parig en uitwendig zichtbaar?' en niet 'welke lichaamsdelen zijn parig en kan men de vorm gedeeltelijk uitwendig herkennen?'quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom, je ziet toch de ballen zitten door de zak heen?
Voor het topic is het beter als we dit laten rusten. Ik geef je wel gelijk dat het een vraag was met vreemde antwoorden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:44 schreef Supertolll het volgende:
[..]
De vraag was 'welke lichaamsdelen zijn parig en uitwendig zichtbaar?' en niet 'welke lichaamsdelen zijn parig en kan men de vorm gedeeltelijk uitwendig herkennen?'
Goh, die heeft een heel ander programma gezien dan ik. Ik vond dat er in de Vlaamse versie juist véél meer seksuele toespelingen werden gemaakt, door de presentator maar vooral door de jury, en vaak ook op een vervelender toontje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:44 schreef megamandy het volgende:
De slimste mens’ is verlengd speelkwartier van Vieze Oom Freriks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |