Racist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:45 schreef golfer het volgende:
De domste mens zou een betere titel zijn geweest.
Althans als je die Soundos hebt gezien.
Jan Rot deed het toch best aardig?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 06:59 schreef Reya het volgende:
Wat een drama, inderdaad. De nieuwe kandidaat ken ik niet, is daar wat van te verwachten?
Omdat die naam al duidelijk genoemd was in het fragment natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:03 schreef Beardy het volgende:
Stukje gezien; twijfelachtige vragen en ook af en toe zéér twijfelachtige 'juiste antwoorden'. Miss Piggy wat NIET een juist antwoord was bij een Muppet show vraag?!?!?
Dat was inderdaad wel terecht. Dat 'Baantjer' niet goed was bij Piet Römer vond ik dan wel weer twijfelachtig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Omdat die naam al duidelijk genoemd was in het fragment natuurlijk
Is lekker verschillig. Ze is vrouw en allochtoon en maakt 'grappen' dus past precies in het kader van wat wenselijk is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die El Ahmadi is hilarisch en bovenal irritant dom.wat een vreselijk mens, degene die ooit het idee had haar voor dit programma uit te nodigen moeten ze op de brandstapel gooien.
Misschien moet je het nog een aantal weken de tijd geven.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het echt zo moeilijk zijn om kandidaten te vinden die iets weten? Waarom kon dat in Belgie wel?
Waarschijnlijk omdat het programma daar bekender was en dus meer status had. Dan is het geen afgang om daar als (ik noem maar wat) politicus te gaan zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het echt zo moeilijk zijn om kandidaten te vinden die iets weten? Waarom kon dat in Belgie wel?
En dat inderdaad. Kom op hé, we hebben nu vijf afleveringen en zeven kandidaten gehad, echt nog niet genoeg om de hele serie op te beoordelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een aantal weken de tijd geven.
maar die staat er ook al gewoonquote:
Slaat nergens op nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat heeft die laatste ermee te maken?
Dat is alsof je een filmpje van sesamstraat laat zien en bij Rik Hoogendorp eigenlijk Kees en Co zoekt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Baszh het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht totdat de Belgen weer beginnen
Jammer alleen dat het niet meer op één komt, maar op VT4, dat in Nederland volgens mij niet in het pakket zit.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Baszh het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht totdat de Belgen weer beginnen
Iedereen valt tegen, als een domme doos als die zwangere blonde er na 6 afleveringen nog in zit.quote:
Kluun was duidelijk beter maar had domme pech, en tevens is Jan beter. De rest is inderdaad dommer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen valt tegen, als een domme doos als die zwangere blonde er na 6 afleveringen nog in zit.
Kennis maakt niet uit. Tactiek wel en vooral..op tijd stop zeggen.
Toulouse Lautrec ken ik ook niet, maar ik ken wel het monopoly speelbord uit m'n hoofd. Bij die ronden zou ik enorm scoren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Elsemieke wist meteen wel van heel veel dingen niets. Toulouse Lautrec en Ben Hur (western zei ze...!). De algemene ontwikkeling van de mensen is nogal slecht, maar dat is nu eenmaal een tijdsbeeld.
En met reclameblokken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet meer op één komt, maar op VT4, dat in Nederland volgens mij niet in het pakket zit.
Ik vind de lijstronde sowieso stom. Meestal suffe onderwerpen en het 'één fout en je bent af' strookt niet met de rest van het programma, waarbij je vanalles kunt roepen en maar kijkt wat er blijft plakken. Denk dat er daarom ook zo vaak mensen de fout ingaan, het vrije associëren wat je in de andere rondes doet wordt hier ineens afgestraft.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:41 schreef Reya het volgende:
Dat lijkt zo, maar tot nu toe is het niemand gelukt een lijstronde uit te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |