of ze hadden de tekst al liggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef marcodej het volgende:
Dus de NOS heeft de opening dus al die tijd met 30 seconden vertraging uitgezonden, om dit te kunnen ondertitelen?
Wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op zich waar. Alleen is Rogge een Belg, klein detail.
BBC ondertitelt het ook, maar dan met maar een paar seconden vertraging!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef marcodej het volgende:
Dus de NOS heeft de opening dus al die tijd met 30 seconden vertraging uitgezonden, om dit te kunnen ondertitelen?
Al die Fransen kunnen zo mooi Engels.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
Wat spreekt Rogge eigenlijk ontzettend slecht Engels! Zou me kapot schamen als ik daar zo zou staan.
Paul2 he? Paul1 was al dood in de Beatles tijd...je weet toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef donroyco het volgende:
Mensen die haten op Sir Paul. Jullie zullen nooit zo awesome kunnen worden als Paul altijd blijft.
Dat valt reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
Wat spreekt Rogge eigenlijk ontzettend slecht Engels! Zou me kapot schamen als ik daar zo zou staan.
?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:14 schreef iBenny het volgende:
Door 9gag kan ik niet meer normaal naar het logo van deze Olympische spelen kijken
Ben je laat hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:14 schreef Nober het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op, als een echte Olympiër. Om een uur of 10 begint het namelijk echt.
quote:
Dude, het is een Belg. Troll is unsuccessful.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Al die Fransen kunnen zo mooi Engels.
Haha!quote:
Het is al laat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat erg ook, dat mensen tegenwoordig niet eens meer geduld hebben voor een toespraakje.....
Idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat erg ook, dat mensen tegenwoordig niet eens meer geduld hebben voor een toespraakje.....
Voor iemand die nu al een behoorlijke tijd het IOC voorzit spreekt hij hakkelig Engels.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor.
yeahquote:
Een lichtshow is een beetje moeilijk als het nog licht is tochquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:15 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn ze die ceremonie zo laat begonnen hee
huhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Paul gooi je bas eens naar die kutbelg.
Ja, Belgisch gemeten.quote:
Floormanager hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef Specularium het volgende:
Al die stiltes voor het applaus ingepland.
Zal me niks verbazen als er van die mensen met bordjes zijn met 'klappen, kutvee' erop.
Vandaag telt ook meequote:
Beter stik je er in.quote:
Nooit anders gedaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef Karina het volgende:
Hij doet het wel slecht, hele tijd op een blaadje kijken, niet naar het publiek.
Nee, dan moet ie zich ook de hele tijd ronddraaienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef Karina het volgende:
Hij doet het wel slecht, hele tijd op een blaadje kijken, niet naar het publiek.
Na het zien van die tekst zie ik er ook helemaal niks anders meer inquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat mensen zulke dingen erin zien..
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij komen er wel dampende sex orgies daar in dat Olympische dorp....
Niet af en toe een knipoog, een glimlach, een voorzichtige wuif richting de F-Side. Chagerijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef Karina het volgende:
Hij is redelijk vergezocht, maar ik zag het ook nadat er bij werd gezegd dat je dat erin kon zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Prachtig hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Samaranch kon het niet beter hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef Karina het volgende:
twitter:moviemistakes twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 01:17:14This guy makes Kristen Stewart look like Jack Nicholson. #boringman reageer retweet
Oohquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:18 schreef donroyco het volgende:
twitter:moviemistakes twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 01:17:14This guy makes Kristen Stewart look like Jack Nicholson. #boringman reageer retweet
Lol lekker kort!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:18 schreef Specularium het volgende:
Duurt ook een half uur voor the Queen er is.
quote:
Blaadjes genoeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:20 schreef Szura het volgende:
De Queen die een blaadje nodig had voor die ene zin
Wanneer ga jij eens spelen ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:20 schreef Paul het volgende:
Wanneer komt PAUL MC KAARTNIE :d:dd:d:d::dd:d:
Weet je hoe zwaar zo'n vlagquote:
Als je ruim 80 bent...quote:
Of the Year. Ik weet niet in wat precies, maar ze was kampioen van 't jaar. Misschien 1995 of 2006, het is allemaal een beetje vaag.quote:
Die gaan het vuur aansteken.quote:
die gaat ze zo uitdoenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:21 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft die ene vrouw een badjas?
quote:
Het vuur wordt met hun aangestoken.quote:
Wel mooi dat hij er is.quote:
Heb het net nog even gecontroleerd, ze komen dus bij de sluitingsceremonie.quote:
quote:SPICE GIRLS ZINGEN 2 NUMMERS OP OLYMPISCHE SPELEN
Het lijkt er op dat de Spice Girls weer bij elkaar komen. Victoria Adams, Emma Bunton, Melanie Chisholm, Melanie Brown en Geri Halliwel zingen twee nummers op de Olympische Spelen van 2012.
De meiden verzorgen de sluitingsceremonie van de Spelen in de Engelse hoofdstad. De zangeressen spelen naar verwachting het liedje Wannabe, samen met een ander nummer.
Ik wil weer zingen met de meiden
“Ik wil niet liever dan zingen met de groep. Over een comebacktoer heb ik mijn twijfels, maar het is geweldig om weer met de meiden te zijn. We hebben ontzettend veel zin in de Olympische Spelen”, vertelt Victoria.
Mel C en Victoria
De Spice Girls waren volgens zeggen twee jaar geleden ook al benaderd voor een deelname. Mel C en Victoria woonden toen in de Verenigde Staten wat zorgde voor problemen.
idd.quote:
Zijn dochterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Malahide het volgende:
Gelukkig had zijn verpleegster al een wit uniform.
Mel C is best aardig ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hier die Melanie Chisholm kan nog wel zingen. Of heb ik nu de verkeerde voor me.
Ik zie dat mijn poging tot humor niet helemaal geslaagd isquote:
Ja, maar parkinson maakt je nog niet doof, die vrouw stond zo te schreeuwen/te vertalen.... wat een trieste vertoning iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen zoals hij eruit zietTriest om hem zo te zien.
Ik begrijp het wel, maar vond het vrij ongepast hier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn poging tot humor niet helemaal geslaagd is.
mijn favo spice girlquote:
haha echt he, hij hangt idd onderste bovenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:24 schreef replay11nl het volgende:
godverdomme die vlag hangt gewoon verkeerd
Karina waar was jij toen Ali won van Frazier?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen zoals hij eruit zietTriest om hem zo te zien.
In de huiskamerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Karina waar was jij toen Ali won van Frazier?
Natuurlijk, samen met Rebecca. Even van een ander walletje snoepen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heeft die beckham nou echt 3 uur op de tames lopen cruisen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |