Baron Pierre de Coubertin en de voertaal van het IOC is Frans (als ik me niet vergis).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft te maken met een Frans persoon die de moderne Olympische Spelen heeft bedacht oid...
Nee Syrië heeft mosterdgas voor dat hele stadion bij zichquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat daar vast wel zo'n sporter met een bom in zijn anus. Ik sluit niks meer uit tegenwoordig.
quote:
Oh dan ga ik even kijken, Braziliaanse meiden topless zoals met de carnaval.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
We zitten al naar de openingsceremonie van de OS van 2016 te kijken hoor.
Belg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
God komt die kut Fransman ook nog. Alle Fransen zijn KUTKUTKUT
?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
God komt die kut Fransman ook nog. Alle Fransen zijn KUTKUTKUT
Je had het morgen in youtube stukjes kunnen bekijken hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef Paul het volgende:
Man man man man wat duurt het allemaal lang he
waterkneus kloon?quote:
Denken dat ze beter zijn dan allen, niet aanpassen aan toeristen, kunnen niet rijden, kutvolk.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die op Paul mccartney zitten te wachten
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die op Paul mccartney zitten te wachten
Amen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef donroyco het volgende:
Mensen die haten op Sir Paul. Jullie zullen nooit zo awesome kunnen worden als Paul altijd blijft.
quote:
Op zich waar. Alleen is Rogge een Belg, klein detail.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Denken dat ze beter zijn dan allen, niet aanpassen aan toeristen, kunnen niet rijden, kutvolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |