Krijg je er een stijfje van?quote:
Ik dacht wel dat jij het kon waarderen.quote:
Toen had ik een lover. Nu ben ik verbitterd ja. Kan er ook niets mooiers van makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klinkt een stuk negatiever vind ik
Dat waren geen mannen maar Fokkers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bottom line is dat er mannen genoeg aan je voeten hebben gelegen, maar dat jij er gewoon overheen bent gestapt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij het kon waarderen.
Wat klink je weer negatief.quote:
Roze halsbandjes met strass steentjes.quote:
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen had ik een lover. Nu ben ik verbitterd ja. Kan er ook niets mooiers van maken. Ik ben wel gelukkiger nu, als dat kan
.
[..]
Dat waren geen mannen maar Fokkers.
Des te erger.quote:
Dat zeg ik ook steeds tegen mezelfquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomen
Then why the sad face?quote:
Helpt het?quote:
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomen
Het helpt nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Then why the sad face?
Never give up, never surrender!
Daar komt het wel op neer ja. En mijn Fokker is niet eng hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisen. Maar eigenlijk heb ik geen eisen, maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng. Ach, het moet ook een aanvulling zijn geen invulling van mijn leven, dus whatever. Ik kan het niet sneller laten gaan ofzo.
Teveel eisen klinkt als er teveel over nadenken. Meer je gevoel volgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisen. Maar eigenlijk heb ik geen eisen, maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng. Ach, het moet ook een aanvulling zijn geen invulling van mijn leven, dus whatever. Ik kan het niet sneller laten gaan ofzo.
Vertel nog es over die keer dat je Litpho hebt ontmoet...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng.
Voel ik hier iets moois bloeien?quote:
Dat zit je echt dwars he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel nog es over die keer dat je Litpho hebt ontmoet...
Ik kan vooral veel denken, en niet veel doen ja. Maarja, hoe verander je je persoonlijkheid, niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef STING het volgende:
[..]
Teveel eisen klinkt als er teveel over nadenken. Meer je gevoel volgen
(c) Mona
Now THAT's sadquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
He snot, ik zit gewoon Superman te kijken.
Wat is dat nou weer voor onzin? Je kan toch veel makkelijker zeggen dat 3 miljard mannen niet sporen in plaats van naar jezelf te moeten kijken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef STING het volgende:
Teveel eisen klinkt als er teveel over nadenken. Meer je gevoel volgen
(c) Mona
Vooral dat Lit het niet verteld heeft aan mij.quote:
Kennelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Je kan toch veel makkelijker zeggen dat 3 miljard mannen niet sporen in plaats van naar jezelf te moeten kijken?
Met zo'n mentaliteit verandert er inderdaad niks aan je persoonlijkheid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kan vooral veel denken, en niet veel doen ja. Maarja, hoe verander je je persoonlijkheid, niet.
Whahahahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral dat Lit het niet verteld heeft aan mij.
Wel in veel mindere mate.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voel ik hier iets moois bloeien?
Of zijn Fokvrouwen ook eng T?
Zie je, het kan altijd ergerquote:
De hufter.quote:
We lezen wel hoe jullie date was danquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel in veel mindere mate.
Ik dacht er wel aan om even een break van mannen te nemen, als in voor vrouwen te gaan.
Wou je beweren dat het ooit weg is geweest waarde Barb?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
De ouderwetse [singles] leut is terug?
Wat een opschudding in het R&P SC landschap allemaal niet voor gevolgen heeftquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
Reflectie lieverd.... reflectie...quote:
R&P SC, nozemquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
Dat had ik nog ff in de TT moeten zetten ja. Verdorie.quote:
Wanneer had ik er eerder over verteld dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel nog es over die keer dat je Litpho hebt ontmoet...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral dat Lit het niet verteld heeft aan mij.
Het was een tijdje in winterslaap ja 8)quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wou je beweren dat het ooit weg is geweest waarde Barb?
Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.quote:
Mja, ik wil wel een real life vrouw hoor. Maar ik heb al twee kandidaten!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We lezen wel hoe jullie date was dan
Samzz is een bot?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik wil wel een real life vrouw hoor. Maar ik heb al twee kandidaten!
Mooie dag was dat ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.
Nozemquote:
Samzz is een FOK!ker dus volgens T. haar redeneerwijze een enge kerel.quote:
Hahahahaha, ik kom echt niet meer bij. Je bent leuk als je je gevoelige snaren laat horenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.
Misschien moest ik ook maar es echt weggaan dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het vooral heel fijn dat MissMSX weer terug is.
Dat zei je al eens jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NozemZo noemde mn moeder me altijd...
Het is goed om gemist te worden.quote:
Wat is mini-Air dan?quote:
Ik krijg zin om Radiohead te luisteren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef MissMSX het volgende:
Hahahahaha, ik kom echt niet meer bij. Je bent leuk als je je gevoelige snaren laat horen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Die is dan ook tofquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn sniper skills zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.quote:
Toch vind je nog steeds lief hoor, tukkermeisjequote:
Where time becomes a loop... where time becomes a loop... where time becomes a loop....quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:
Maar even zonder geintjes. Ik vind het wel jammer dat ik zo verbitterd overkom. Ik was juist wel blij dat ik niet meer zoveel moodswings had enzo.
Joh, wat kan jou het bommen hoe je overkomt. Je bent wie je bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:
Maar even zonder geintjes. Ik vind het wel jammer dat ik zo verbitterd overkom. Ik was juist wel blij dat ik niet meer zoveel moodswings had enzo.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Where time becomes a loop... where time becomes a loop... where time becomes a loop....
Do your worst!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg zin om Radiohead te luisteren.
[..]
Joh, wat kan jou het bommen hoe je overkomt. Je bent wie je bent
Nou ja, je komt niet echt onbevangen over, zeg maar. Elke man lijkt toch weer gemeten te worden aan de lat van ex/scharrel en dat is noch fair voor die man, noch voor jezelf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:
I know. Maar toch. Ik had irl ook niet echt het idee dat ik bitterder was dan vroeger ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En we doen wat we doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Ja welke mannen waren dat? Ik heb geen dates gehad sinds.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, je komt niet echt onbevangen over, zeg maar. Elke man lijkt toch weer gemeten te worden aan de lat van ex/scharrel en dat is noch fair voor die man, noch voor jezelf.
Ik heb je genoeg geleerd over de dolk. Scherp, geruisloos...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn sniper skills zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.
Je grammatica ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn sniper skills zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.
Misschien ben je dat ook niet en is het slechts onze perceptie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Maar toch. Ik had irl ook niet echt het idee dat ik bitterder was dan vroeger ofzo.
Mooi veiligheidsmechanisme toch? Niemand kan tippen aan scharrel, dus hoef je ook nooit toenadering te zoeken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, je komt niet echt onbevangen over, zeg maar. Elke man lijkt toch weer gemeten te worden aan de lat van ex/scharrel en dat is noch fair voor die man, noch voor jezelf.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb je genoeg geleerd over de dolk. Scherp, geruisloos...
Ik ben er duidelijk nog niet aan toe om de meester te verslaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Litpho het volgende:
Ik heb je genoeg geleerd over de dolk. Scherp, geruisloos...
De mannen waar je niet mee date omdat ze toch niet goed genoeg zullen zijn. Je hebt er hier en daar wel eens wat genoemd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja welke mannen waren dat? Ik heb geen dates gehad sinds.
Zeg!quote:
Klinkt.....saai....quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi veiligheidsmechanisme toch? Niemand kan tippen aan scharrel, dus hoef je ook nooit toenadering te zoeken.
Mja. Ik denk dat ik gewoon minder leuke dingen te vertellen heb dus de negatieve dingen vallen meer op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien ben je dat ook niet en is het slechts onze perceptie?
Het is niet jouw avond he?quote:
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
Hier niet...quote:
I just did.quote:
'Negatief' is een waardeoordeel. Je hebt bepaalde keuzes gemaakt waarbij je volgens mij vooral je gevoel gevolgd hebt. Dat is wat mij betreft lovenswaardig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Ik denk dat ik gewoon minder leuke dingen te vertellen heb dus de negatieve dingen vallen meer op.
Het is niet om mijn ex ofzo, er zijn een hele hoop dingen in het negatieve veranderd in de afgelopen drie jaar.
Nou ja, dat mag. Ik heb alleen niet de indruk dat T. er echt gelukkiger van wordt, zoals ze het hier omschrijft.quote:
Niet helemaal is helemaal niet hequote:
Het is altijd gewoon dat ik iemand zag, niet dat diegene interesse toonde ofzo. Gewoon om iets te vertellen hier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
De mannen waar je niet mee date omdat ze toch niet goed genoeg zullen zijn. Je hebt er hier en daar wel eens wat genoemd.
quote:
Geen pieken geen dalen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag. Ik heb alleen niet de indruk dat T. er echt gelukkiger van wordt, zoals ze het hier omschrijft.
Van wat ik begreep waren er wel die interesse hebben getoond, maa goed, ook dat is mijn perceptie van wat jij verteld natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is altijd gewoon dat ik iemand zag, niet dat diegene interesse toonde ofzo. Gewoon om iets te vertellen hier.
Zie hier een man die interesse toont T.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd in Tegans leven?
Ze heeft een Barb nodig. Zo'n smooth kerel die haar ouderwetsch het hof maakt met van die prachtige oneliners.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd in Tegans leven?
Maar waren dat allemaal mannen waar jij ook geen (potentiële) interesse in had?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is altijd gewoon dat ik iemand zag, niet dat diegene interesse toonde ofzo. Gewoon om iets te vertellen hier.
Ik weet er niks van dus kan en mag niet oordelen. Kort door de bocht komen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag. Ik heb alleen niet de indruk dat T. er echt gelukkiger van wordt, zoals ze het hier omschrijft.
En briljante massages!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft een Barb nodig. Zo'n smooth kerel die haar ouderwetsch het hof maakt met van die prachtige oneliners.
Ook daar is Barb voor te porren.quote:
Been there, done that. De pieken zijn het bij nader inzien toch echt meer waard. Voor mij dan.quote:
En meesleept naar het pittoreske Maltaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft een Barb nodig. Zo'n smooth kerel die haar ouderwetsch het hof maakt met van die prachtige oneliners.
Jamaar 3000 kilometer. En op Fok!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie hier een man die interesse toont T.
Check.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Litpho het volgende:
En meesleept naar het pittoreske Malta.
Die wel. Vanzelfsprekend.quote:
Engerd!quote:
Not really. Als in, als ze serieuze interesse hadden getoond dan kon ik daarover nadenken. Maar het was altijd niet meer dan "oh er kwam vandaag een hele knappe man langs at work".quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar waren dat allemaal mannen waar jij ook geen (potentiële) interesse in had?
Vakantie kan ze ook wl gebruikenquote:
Dat is goed... als start...quote:
Ik wou eerstquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Engerd!Al laten je foto's op Facebook wat anders zien.
Oh, ok.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Not really. Als in, als ze serieuze interesse hadden getoond dan kon ik daarover nadenken. Maar het was altijd niet meer dan "oh er kwam vandaag een hele knappe man langs at work".
Maakt dat het compliment minder waard?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou eerstposten, toen zag ik dat jij het was
Wie niet?quote:
Meer kusjes doen dan?quote:
Ik heb net gehad, dus kan nog even zonderquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maakt dat het compliment minder waard?
Nou kom op met jequote:
Dat is beter tijdverdrijf dan Power Rangersquote:
Ja ik begin dat nu in te zien. Maar toendertijd was het zeker de beste optie. Dalen waren erg laag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Been there, done that. De pieken zijn het bij nader inzien toch echt meer waard. Voor mij dan.
Dus geen cocktails aan het strand voor jou?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb net gehad, dus kan nog even zonder
Dat het alternatief wel heel treurig is, lees ik voor het gemak maar even overheen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Dat is beter tijdverdrijf dan Power Rangers. Ik heb doorgezapt.
okquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou kom op met jedan... Lekkere vent.
Schattig!quote:
Been there, done that. Beste wat me ooit is overkomen. Zeg ik nu als captain hindsight.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik begin dat nu in te zien. Maar toendertijd was het zeker de beste optie. Dalen waren erg laag.
Maar van niets alles weer opbouwen is lastig.
Ja, doe dat maarquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het alternatief wel heel treurig is, lees ik voor het gemak maar even overheen.
Nu nog marineren in whisky.quote:
Ik heb wel wat beginnende contacten. Kost gewoon heel veel tijd. En ze wonen allemaal ver weg. Dat ben ik niet gewend. Komt wel goed met me hoor. En anders ga ik nog niet dood ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Been there, done that. Beste wat me ooit is overkomen. Zeg ik nu als captain hindsight.
Nou kom hier dan. Als we gaan zoenen, wil ik je aanraken ook.quote:
Ook dat nog! Nog meer eisenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou kom hier dan. Als we gaan zoenen, wil ik je aanraken ook.
Herkenbaar op meer dan genoeg punten. Bovendien, zelfs als het achteraf niet de beste optie was, het was jouw optie. Daar moet je weliswaar mee leven, maar er is niemand die je kan dwingen om hem tegen jouw zin in te verdedigen buiten "het was toen de beste optie voorhanden"quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik begin dat nu in te zien. Maar toendertijd was het zeker de beste optie. Dalen waren erg laag.
Maar van niets alles weer opbouwen is lastig.
quote:
I know. Thanksquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Herkenbaar op meer dan genoeg punten. Bovendien, zelfs als het achteraf niet de beste optie was, het was jouw optie. Daar moet je weliswaar mee leven, maar er is niemand die je kan dwingen om hem tegen jouw zin in te verdedigen buiten "het was toen de beste optie voorhanden".
Komt vast goed, bepaal je eigen leven. Leven in vrijheid is niet doen wat je wilt doen, maar doen wat je van jezelf moet doen. Zo traag of snel als je kunt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beginnende contacten. Kost gewoon heel veel tijd. En ze wonen allemaal ver weg. Dat ben ik niet gewend. Komt wel goed met me hoor. En anders ga ik nog niet dood ofzo.
Hier? Echt niet.quote:
Dat kan ik hier ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus geen cocktails aan het strand voor jou?
Gaat allemaal ten koste van mijn imago.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Nog meer zelfhulpboek leuzen die hier gespuid moeten worden? Nee?
Volgend onderwerp.
Niet terwijl de poezelige handen van Barb je rug masseren.quote:
Vast wel, maar eerst bedtijdquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Lang leve het zeeklimaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
Als ons balkon een omheining had gehad, dan had ik vannacht daar geslapen.
Valt masturbatie onder zelfhulp?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Volgend onderwerp.
Dat moest hier na vanavond toch uitgedeukt wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat allemaal ten koste van mijn imago.
Het is wel R&P hier hequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Volgend onderwerp.
Trust me, it's nothing like thatquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Herkenbaar op meer dan genoeg punten. Bovendien, zelfs als het achteraf niet de beste optie was, het was jouw optie. Daar moet je weliswaar mee leven, maar er is niemand die je kan dwingen om hem tegen jouw zin in te verdedigen buiten "het was toen de beste optie voorhanden".
Kleine aanpassingquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt vast goed, bepaal je eigen leven. Leven in vrijheid is niet doen wat je wilt doen, maar doen wat je van jezelf moet wilt doen. Zo traag of snel als je kunt.
Ik zou dan de film prefereren.quote:
Ik heb Toddquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet terwijl de poezelige handen van Barb je rug masseren.
Mmm... Dat plaatst coachingsgesprekken in een heel ander daglicht.quote:
Het is 'anders'quote:
Slaap lekker!quote:
No. You got it wrong. Sorry.quote:
True. Nu krijg ik zin om Boney M te luisteren.quote:
Niks moetquote:
Feli!quote:
Dan ga ik hier ook niet blijven zitten.quote:
Jawel. De enige autoriteit waar je altijd naar luistert ben jij zelf. Ook al zijn de bevelen ronduit debiel.quote:
Proficiatquote:
Ik ook. Maar proficiat dan maar!quote:
Hoera, ellende!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond onweer![]()
Het onweer van vorige week
Het is nu weer gewoon Singles, dus doodquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier wel heel doods voor een samengevoegde SC
Singles!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nu weer gewoon Singles, dus dood.
Lekker rustig, kan ik tenminste doorwerken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier wel heel doods voor een samengevoegde SC
Werkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker rustig, kan ik tenminste doorwerken.
Bloed, zweet en tranen zodat de babyboomers op hun 55e met pre-pre-prepensioen kunnen.quote:
Zo hard werd ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen zodat de babyboomers op hun 55e met pre-pre-prepensioen kunnen.
Pavlov-hondje ben je ook he?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen zodat de babyboomers op hun 55e met pre-pre-prepensioen kunnen.
Wel! Want de babyboomers zijn zielig, kijk maar naar dat leuke Blijf van mijn poen af-filmpje. Ze moeten toch ook een 5e jacht kunnen kopen? JE GUNT ZE OOK NIETS!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo hard werd ik nou ook weer niet.
Dat abonnement van de golfbaan moet natuurlijk ook betaald worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk liever voor een baby-boomer dan voor een Marokkaan in de bijstand.
Alles bij elkaar en iedereen is nu dood.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Welke SC's zijn er eigenlijk allemaal samengevoegd? Zijn er nog klappen uitgedeeld? Mensen uitgescholden?
Dan geven ze iig nog geld uit, goed voor de economiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat abonnement van de golfbaan moet natuurlijk ook betaald worden.
Het is +25 graden, ik mag toch hopen dat mensen niet de hele dag op FOK! zittenquote:
Je zou toch hopen dat mensen zich eens buiten hun eigen beperkte wereldbeeld zouden kunnen verplaatsenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is +25 graden, ik mag toch hopen dat mensen niet de hele dag op FOK! zitten
Werkende mensen wel, de anderen ook, want geen leven en zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de hele dag moeten werken, misschien moeilijk voor te stellen voor je.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Buiten zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je werkt dus je FOK!t, ach soquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de hele dag moeten werken, misschien moeilijk voor te stellen voor je.
quote:
[..]
Where time becomes a loop... where time becomes a loop... where time becomes a loop....
Weet jij zeker dat we niet voorbestemd zijn samen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat we niet voorbestemd zijn samen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Malaka, dan ga ik zwemmen. Fijne verjaardag Tegan!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:20 schreef Jannuk het volgende:
Gefeliciteerd Tegan
En goedemorgen! Ik wil een winterslaap doen...... NU!
L-E!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
Ik vind buiten zitten als het snikheet is niet altijd leuk hoor.
Dat had je op vakantie moeten doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bovenbenen nog wel bijkleuren. Nu zie je zo'n duidelijk verschil met m'n kreeftkleurige onderbenen.
Hmm ik vermaak me altijd wel, strand, wind, parasol, whatever.Maar goed ieder z'n ding inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
Ik vind buiten zitten als het snikheet is niet altijd leuk hoor.
Om nou zonder broek rond te lopen ging me iets te ver. Dan kom je de musea ook niet in.quote:
Oh, dat is waar het altijd mis gaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om nou zonder broek rond te lopen ging me iets te ver. Dan kom je de musea ook niet in.
Hotpants.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om nou zonder broek rond te lopen ging me iets te ver. Dan kom je de musea ook niet in.
Ik kan dat of slapen iedere dag wel doen ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik vermaak me altijd wel, strand, wind, parasol, whatever.Maar goed ieder z'n ding inderdaad
Over zichzelf?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:44 schreef L-E het volgende:
Q!Ben je nog steeds aan het miepen over de babyboomers?
Ik zou er ook niet veel moeite mee hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan dat of slapen iedere dag wel doen ja.
Never change a winning team.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:44 schreef L-E het volgende:
Q!Ben je nog steeds aan het miepen over de babyboomers?
Ik las 'In de westelijke kutprovincies' en dacht: helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet veel moeite mee hebben![]()
Maar vanmiddag slaat het weer al weer om. "In de In de westelijke kustprovincies gaat het in de namiddag vanuit het noordwesten waaien en daalt de temperatuur tot onder de 20 graden."
En gefeliciteerd
Het is nu al afgekoeld hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar vanmiddag slaat het weer al weer om. "In de In de westelijke kustprovincies gaat het in de namiddag vanuit het noordwesten waaien en daalt de temperatuur tot onder de 20 graden."
En gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las 'In de westelijke kutprovincies' en dacht: helemaal mee eens!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las 'In de westelijke kutprovincies' en dacht: helemaal mee eens!
Noord- én Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wat, Holland is nou eenmaal kut.
Daar wordt ik al jaren niet meer warm vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Air liep langs en je kreeg er een koude doos van?
Logischquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar wordt ik al jaren niet meer warm van
Mooi zo. Want ik heb heel veel ramen dus dan gaan mijn partyguests echt niet lang willen blijven als het warm blijft, gewoon niet leuk meer. Zo rond de 20 is perfect, want dan blijft het hier binnen wel een paar graden warmer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En gefeliciteerd
wordt ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar wordt ik al jaren niet meer warm van
Ik zat al op mijn handenquote:
Ze is echt van slag af vandaagquote:
Daarom staat er 'zat'quote:
Pre-koffie-postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pre-koffie-post
nee, ik vul jou duidelijk aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zal best warm zijn met dit weerquote:
Nee, ik heb licht gegeten gisterenquote:
Nou.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, want die Pheno is me toch een druktemaker
Ik heb niet zo'n behoefte aan aanvulling in de vorm van taalnazismequote:
HW is op nog wel meer punten nazistisch hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n behoefte aan aanvulling in de vorm van taalnazisme
Crewbashquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW is op nog wel meer punten nazistisch hoor
So? Geen enkel excuus, crew-noobquote:
je grote teen? Ewquote:
Did you buy a new one then?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |