I know. Thanksquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Herkenbaar op meer dan genoeg punten. Bovendien, zelfs als het achteraf niet de beste optie was, het was jouw optie. Daar moet je weliswaar mee leven, maar er is niemand die je kan dwingen om hem tegen jouw zin in te verdedigen buiten "het was toen de beste optie voorhanden".

Komt vast goed, bepaal je eigen leven. Leven in vrijheid is niet doen wat je wilt doen, maar doen wat je van jezelf moet doen. Zo traag of snel als je kunt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beginnende contacten. Kost gewoon heel veel tijd. En ze wonen allemaal ver weg. Dat ben ik niet gewend. Komt wel goed met me hoor. En anders ga ik nog niet dood ofzo.

Hier? Echt niet.quote:

Dat kan ik hier ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus geen cocktails aan het strand voor jou?

Gaat allemaal ten koste van mijn imago.quote:

quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Nog meer zelfhulpboek leuzen die hier gespuid moeten worden? Nee?
Volgend onderwerp.

Niet terwijl de poezelige handen van Barb je rug masseren.quote:

Vast wel, maar eerst bedtijdquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:

Lang leve het zeeklimaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
Als ons balkon een omheining had gehad, dan had ik vannacht daar geslapen.

Valt masturbatie onder zelfhulp?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Volgend onderwerp.

Dat moest hier na vanavond toch uitgedeukt wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat allemaal ten koste van mijn imago.

Het is wel R&P hier hequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Volgend onderwerp.

Trust me, it's nothing like thatquote:

quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Herkenbaar op meer dan genoeg punten. Bovendien, zelfs als het achteraf niet de beste optie was, het was jouw optie. Daar moet je weliswaar mee leven, maar er is niemand die je kan dwingen om hem tegen jouw zin in te verdedigen buiten "het was toen de beste optie voorhanden".

Kleine aanpassingquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt vast goed, bepaal je eigen leven. Leven in vrijheid is niet doen wat je wilt doen, maar doen wat je van jezelf moet wilt doen. Zo traag of snel als je kunt.

Ik zou dan de film prefereren.quote:

Ik heb Toddquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet terwijl de poezelige handen van Barb je rug masseren.

Mmm... Dat plaatst coachingsgesprekken in een heel ander daglicht.quote:

Het is 'anders'quote:

Slaap lekker!quote:

No. You got it wrong. Sorry.quote:

True. Nu krijg ik zin om Boney M te luisteren.quote:

Niks moetquote:

Feli!quote:

Dan ga ik hier ook niet blijven zitten.quote:

Jawel. De enige autoriteit waar je altijd naar luistert ben jij zelf. Ook al zijn de bevelen ronduit debiel.quote:

Proficiatquote:

Ik ook. Maar proficiat dan maar!quote:

Hoera, ellende!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond onweer![]()
Het onweer van vorige week

Het is nu weer gewoon Singles, dus doodquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier wel heel doods voor een samengevoegde SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |