Het was een tijdje in winterslaap ja 8)quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wou je beweren dat het ooit weg is geweest waarde Barb?

Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.quote:

Mja, ik wil wel een real life vrouw hoor. Maar ik heb al twee kandidaten!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We lezen wel hoe jullie date was dan

Samzz is een bot?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik wil wel een real life vrouw hoor. Maar ik heb al twee kandidaten!

Mooie dag was dat ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.

Nozemquote:

Samzz is een FOK!ker dus volgens T. haar redeneerwijze een enge kerel.quote:

Hahahahaha, ik kom echt niet meer bij. Je bent leuk als je je gevoelige snaren laat horenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.

Misschien moest ik ook maar es echt weggaan dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het vooral heel fijn dat MissMSX weer terug is.

Dat zei je al eens jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NozemZo noemde mn moeder me altijd...

Het is goed om gemist te worden.quote:

Wat is mini-Air dan?quote:

Ik krijg zin om Radiohead te luisteren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef MissMSX het volgende:
Hahahahaha, ik kom echt niet meer bij. Je bent leuk als je je gevoelige snaren laat horen

quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:

Die is dan ook tofquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:

Mijn sniper skills zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.quote:

Toch vind je nog steeds lief hoor, tukkermeisjequote:

Where time becomes a loop... where time becomes a loop... where time becomes a loop....quote:

quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:
Maar even zonder geintjes. Ik vind het wel jammer dat ik zo verbitterd overkom. Ik was juist wel blij dat ik niet meer zoveel moodswings had enzo.

Joh, wat kan jou het bommen hoe je overkomt. Je bent wie je bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:
Maar even zonder geintjes. Ik vind het wel jammer dat ik zo verbitterd overkom. Ik was juist wel blij dat ik niet meer zoveel moodswings had enzo.

quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Where time becomes a loop... where time becomes a loop... where time becomes a loop....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |