Krijg je er een stijfje van?quote:
Ik dacht wel dat jij het kon waarderen.quote:
Toen had ik een lover. Nu ben ik verbitterd ja. Kan er ook niets mooiers van makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klinkt een stuk negatiever vind ik
Dat waren geen mannen maar Fokkers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bottom line is dat er mannen genoeg aan je voeten hebben gelegen, maar dat jij er gewoon overheen bent gestapt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij het kon waarderen.
Wat klink je weer negatief.quote:
Roze halsbandjes met strass steentjes.quote:
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen had ik een lover. Nu ben ik verbitterd ja. Kan er ook niets mooiers van maken. Ik ben wel gelukkiger nu, als dat kan
.
[..]
Dat waren geen mannen maar Fokkers.
Des te erger.quote:
Dat zeg ik ook steeds tegen mezelfquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomen
Then why the sad face?quote:
Helpt het?quote:
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomen
Het helpt nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Then why the sad face?
Never give up, never surrender!
Daar komt het wel op neer ja. En mijn Fokker is niet eng hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisen. Maar eigenlijk heb ik geen eisen, maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng. Ach, het moet ook een aanvulling zijn geen invulling van mijn leven, dus whatever. Ik kan het niet sneller laten gaan ofzo.
Teveel eisen klinkt als er teveel over nadenken. Meer je gevoel volgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisen. Maar eigenlijk heb ik geen eisen, maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng. Ach, het moet ook een aanvulling zijn geen invulling van mijn leven, dus whatever. Ik kan het niet sneller laten gaan ofzo.
Vertel nog es over die keer dat je Litpho hebt ontmoet...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng.
Voel ik hier iets moois bloeien?quote:
Dat zit je echt dwars he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel nog es over die keer dat je Litpho hebt ontmoet...
Ik kan vooral veel denken, en niet veel doen ja. Maarja, hoe verander je je persoonlijkheid, niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef STING het volgende:
[..]
Teveel eisen klinkt als er teveel over nadenken. Meer je gevoel volgen
(c) Mona
Now THAT's sadquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
He snot, ik zit gewoon Superman te kijken.
Wat is dat nou weer voor onzin? Je kan toch veel makkelijker zeggen dat 3 miljard mannen niet sporen in plaats van naar jezelf te moeten kijken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef STING het volgende:
Teveel eisen klinkt als er teveel over nadenken. Meer je gevoel volgen
(c) Mona
Vooral dat Lit het niet verteld heeft aan mij.quote:
Kennelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Je kan toch veel makkelijker zeggen dat 3 miljard mannen niet sporen in plaats van naar jezelf te moeten kijken?
Met zo'n mentaliteit verandert er inderdaad niks aan je persoonlijkheid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kan vooral veel denken, en niet veel doen ja. Maarja, hoe verander je je persoonlijkheid, niet.
Whahahahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral dat Lit het niet verteld heeft aan mij.
Wel in veel mindere mate.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voel ik hier iets moois bloeien?
Of zijn Fokvrouwen ook eng T?
Zie je, het kan altijd ergerquote:
De hufter.quote:
We lezen wel hoe jullie date was danquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel in veel mindere mate.
Ik dacht er wel aan om even een break van mannen te nemen, als in voor vrouwen te gaan.
Wou je beweren dat het ooit weg is geweest waarde Barb?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
De ouderwetse [singles] leut is terug?
Wat een opschudding in het R&P SC landschap allemaal niet voor gevolgen heeftquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
Reflectie lieverd.... reflectie...quote:
R&P SC, nozemquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
Dat had ik nog ff in de TT moeten zetten ja. Verdorie.quote:
Wanneer had ik er eerder over verteld dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel nog es over die keer dat je Litpho hebt ontmoet...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral dat Lit het niet verteld heeft aan mij.
Het was een tijdje in winterslaap ja 8)quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wou je beweren dat het ooit weg is geweest waarde Barb?
Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.quote:
Mja, ik wil wel een real life vrouw hoor. Maar ik heb al twee kandidaten!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We lezen wel hoe jullie date was dan
Samzz is een bot?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik wil wel een real life vrouw hoor. Maar ik heb al twee kandidaten!
Mooie dag was dat ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.
Nozemquote:
Samzz is een FOK!ker dus volgens T. haar redeneerwijze een enge kerel.quote:
Hahahahaha, ik kom echt niet meer bij. Je bent leuk als je je gevoelige snaren laat horenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 11 februari gewoon zelf met T. moeten afspreken.
Misschien moest ik ook maar es echt weggaan dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het vooral heel fijn dat MissMSX weer terug is.
Dat zei je al eens jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NozemZo noemde mn moeder me altijd...
Het is goed om gemist te worden.quote:
Wat is mini-Air dan?quote:
Ik krijg zin om Radiohead te luisteren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef MissMSX het volgende:
Hahahahaha, ik kom echt niet meer bij. Je bent leuk als je je gevoelige snaren laat horen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Die is dan ook tofquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn sniper skills zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.quote:
Toch vind je nog steeds lief hoor, tukkermeisjequote:
Where time becomes a loop... where time becomes a loop... where time becomes a loop....quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:
Maar even zonder geintjes. Ik vind het wel jammer dat ik zo verbitterd overkom. Ik was juist wel blij dat ik niet meer zoveel moodswings had enzo.
Joh, wat kan jou het bommen hoe je overkomt. Je bent wie je bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:
Maar even zonder geintjes. Ik vind het wel jammer dat ik zo verbitterd overkom. Ik was juist wel blij dat ik niet meer zoveel moodswings had enzo.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Where time becomes a loop... where time becomes a loop... where time becomes a loop....
Do your worst!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg zin om Radiohead te luisteren.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh, wat kan jou het bommen hoe je overkomt. Je bent wie je bent
Nou ja, je komt niet echt onbevangen over, zeg maar. Elke man lijkt toch weer gemeten te worden aan de lat van ex/scharrel en dat is noch fair voor die man, noch voor jezelf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:
I know. Maar toch. Ik had irl ook niet echt het idee dat ik bitterder was dan vroeger ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En we doen wat we doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Ja welke mannen waren dat? Ik heb geen dates gehad sinds.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, je komt niet echt onbevangen over, zeg maar. Elke man lijkt toch weer gemeten te worden aan de lat van ex/scharrel en dat is noch fair voor die man, noch voor jezelf.
Ik heb je genoeg geleerd over de dolk. Scherp, geruisloos...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn sniper skills zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.
Je grammatica ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn sniper skills zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.
Misschien ben je dat ook niet en is het slechts onze perceptie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Maar toch. Ik had irl ook niet echt het idee dat ik bitterder was dan vroeger ofzo.
Mooi veiligheidsmechanisme toch? Niemand kan tippen aan scharrel, dus hoef je ook nooit toenadering te zoeken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, je komt niet echt onbevangen over, zeg maar. Elke man lijkt toch weer gemeten te worden aan de lat van ex/scharrel en dat is noch fair voor die man, noch voor jezelf.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb je genoeg geleerd over de dolk. Scherp, geruisloos...
Ik ben er duidelijk nog niet aan toe om de meester te verslaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Litpho het volgende:
Ik heb je genoeg geleerd over de dolk. Scherp, geruisloos...
De mannen waar je niet mee date omdat ze toch niet goed genoeg zullen zijn. Je hebt er hier en daar wel eens wat genoemd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja welke mannen waren dat? Ik heb geen dates gehad sinds.
Zeg!quote:
Klinkt.....saai....quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi veiligheidsmechanisme toch? Niemand kan tippen aan scharrel, dus hoef je ook nooit toenadering te zoeken.
Mja. Ik denk dat ik gewoon minder leuke dingen te vertellen heb dus de negatieve dingen vallen meer op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien ben je dat ook niet en is het slechts onze perceptie?
Het is niet jouw avond he?quote:
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
Hier niet...quote:
I just did.quote:
'Negatief' is een waardeoordeel. Je hebt bepaalde keuzes gemaakt waarbij je volgens mij vooral je gevoel gevolgd hebt. Dat is wat mij betreft lovenswaardig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Ik denk dat ik gewoon minder leuke dingen te vertellen heb dus de negatieve dingen vallen meer op.
Het is niet om mijn ex ofzo, er zijn een hele hoop dingen in het negatieve veranderd in de afgelopen drie jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |