Pavlov-hondje ben je ook he?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen zodat de babyboomers op hun 55e met pre-pre-prepensioen kunnen.
Wel! Want de babyboomers zijn zielig, kijk maar naar dat leuke Blijf van mijn poen af-filmpje. Ze moeten toch ook een 5e jacht kunnen kopen? JE GUNT ZE OOK NIETS!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo hard werd ik nou ook weer niet.
Dat abonnement van de golfbaan moet natuurlijk ook betaald worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk liever voor een baby-boomer dan voor een Marokkaan in de bijstand.
Alles bij elkaar en iedereen is nu dood.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Welke SC's zijn er eigenlijk allemaal samengevoegd? Zijn er nog klappen uitgedeeld? Mensen uitgescholden?
Dan geven ze iig nog geld uit, goed voor de economiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat abonnement van de golfbaan moet natuurlijk ook betaald worden.
Het is +25 graden, ik mag toch hopen dat mensen niet de hele dag op FOK! zittenquote:
Je zou toch hopen dat mensen zich eens buiten hun eigen beperkte wereldbeeld zouden kunnen verplaatsenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is +25 graden, ik mag toch hopen dat mensen niet de hele dag op FOK! zitten
Werkende mensen wel, de anderen ook, want geen leven en zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de hele dag moeten werken, misschien moeilijk voor te stellen voor je.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Buiten zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je werkt dus je FOK!t, ach soquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de hele dag moeten werken, misschien moeilijk voor te stellen voor je.
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Where time becomes a loop... where time becomes a loop... where time becomes a loop....
Weet jij zeker dat we niet voorbestemd zijn samen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat we niet voorbestemd zijn samen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Malaka, dan ga ik zwemmen. Fijne verjaardag Tegan!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:20 schreef Jannuk het volgende:
Gefeliciteerd Tegan
En goedemorgen! Ik wil een winterslaap doen...... NU!
L-E!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
Ik vind buiten zitten als het snikheet is niet altijd leuk hoor.
Dat had je op vakantie moeten doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bovenbenen nog wel bijkleuren. Nu zie je zo'n duidelijk verschil met m'n kreeftkleurige onderbenen.
Hmm ik vermaak me altijd wel, strand, wind, parasol, whatever.Maar goed ieder z'n ding inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
Ik vind buiten zitten als het snikheet is niet altijd leuk hoor.
Om nou zonder broek rond te lopen ging me iets te ver. Dan kom je de musea ook niet in.quote:
Oh, dat is waar het altijd mis gaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om nou zonder broek rond te lopen ging me iets te ver. Dan kom je de musea ook niet in.
Hotpants.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om nou zonder broek rond te lopen ging me iets te ver. Dan kom je de musea ook niet in.
Ik kan dat of slapen iedere dag wel doen ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik vermaak me altijd wel, strand, wind, parasol, whatever.Maar goed ieder z'n ding inderdaad
Over zichzelf?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:44 schreef L-E het volgende:
Q!Ben je nog steeds aan het miepen over de babyboomers?
Ik zou er ook niet veel moeite mee hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan dat of slapen iedere dag wel doen ja.
Never change a winning team.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:44 schreef L-E het volgende:
Q!Ben je nog steeds aan het miepen over de babyboomers?
Ik las 'In de westelijke kutprovincies' en dacht: helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet veel moeite mee hebben![]()
Maar vanmiddag slaat het weer al weer om. "In de In de westelijke kustprovincies gaat het in de namiddag vanuit het noordwesten waaien en daalt de temperatuur tot onder de 20 graden."
En gefeliciteerd
Het is nu al afgekoeld hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet veel moeite mee hebben![]()
Maar vanmiddag slaat het weer al weer om. "In de In de westelijke kustprovincies gaat het in de namiddag vanuit het noordwesten waaien en daalt de temperatuur tot onder de 20 graden."
En gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las 'In de westelijke kutprovincies' en dacht: helemaal mee eens!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las 'In de westelijke kutprovincies' en dacht: helemaal mee eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |