Nou ja, dat mag. Ik heb alleen niet de indruk dat T. er echt gelukkiger van wordt, zoals ze het hier omschrijft.quote:
Niet helemaal is helemaal niet hequote:
Het is altijd gewoon dat ik iemand zag, niet dat diegene interesse toonde ofzo. Gewoon om iets te vertellen hier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
De mannen waar je niet mee date omdat ze toch niet goed genoeg zullen zijn. Je hebt er hier en daar wel eens wat genoemd.
quote:
Geen pieken geen dalen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag. Ik heb alleen niet de indruk dat T. er echt gelukkiger van wordt, zoals ze het hier omschrijft.
Van wat ik begreep waren er wel die interesse hebben getoond, maa goed, ook dat is mijn perceptie van wat jij verteld natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is altijd gewoon dat ik iemand zag, niet dat diegene interesse toonde ofzo. Gewoon om iets te vertellen hier.
Zie hier een man die interesse toont T.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd in Tegans leven?
Ze heeft een Barb nodig. Zo'n smooth kerel die haar ouderwetsch het hof maakt met van die prachtige oneliners.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd in Tegans leven?
Maar waren dat allemaal mannen waar jij ook geen (potentiële) interesse in had?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is altijd gewoon dat ik iemand zag, niet dat diegene interesse toonde ofzo. Gewoon om iets te vertellen hier.
Ik weet er niks van dus kan en mag niet oordelen. Kort door de bocht komen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag. Ik heb alleen niet de indruk dat T. er echt gelukkiger van wordt, zoals ze het hier omschrijft.
En briljante massages!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft een Barb nodig. Zo'n smooth kerel die haar ouderwetsch het hof maakt met van die prachtige oneliners.
Ook daar is Barb voor te porren.quote:
Been there, done that. De pieken zijn het bij nader inzien toch echt meer waard. Voor mij dan.quote:
En meesleept naar het pittoreske Maltaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft een Barb nodig. Zo'n smooth kerel die haar ouderwetsch het hof maakt met van die prachtige oneliners.
Jamaar 3000 kilometer. En op Fok!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie hier een man die interesse toont T.
Check.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Litpho het volgende:
En meesleept naar het pittoreske Malta.
Die wel. Vanzelfsprekend.quote:
Engerd!quote:
Not really. Als in, als ze serieuze interesse hadden getoond dan kon ik daarover nadenken. Maar het was altijd niet meer dan "oh er kwam vandaag een hele knappe man langs at work".quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar waren dat allemaal mannen waar jij ook geen (potentiële) interesse in had?
Vakantie kan ze ook wl gebruikenquote:
Dat is goed... als start...quote:
Ik wou eerstquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Engerd!Al laten je foto's op Facebook wat anders zien.
Oh, ok.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Not really. Als in, als ze serieuze interesse hadden getoond dan kon ik daarover nadenken. Maar het was altijd niet meer dan "oh er kwam vandaag een hele knappe man langs at work".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |