M'N MELKquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klaarkomen over haar borsten ofzo, en dan met je duim wat zaad pakken, uitsmeren over haar voorhoofd, en dan nogal hard roepen : SIMBA
Nee manquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koude rillingen over m'n rug.
Stevieboy, kom je vnv Tilburgse kermis?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klaarkomen over haar borsten ofzo, en dan met je duim wat zaad pakken, uitsmeren over haar voorhoofd, en dan nogal hard roepen : SIMBA
Schil van de komkommer af halenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
Is dit nou kip sate met aardbeien
quote:
Ik zie dit nu pas, lang leven de spytool.quote:
Dat kan toch nooit lekker zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schil van de komkommer af halenEn wtf idd
Wees blij dat je niet de vriendin van HMF bent. Als zijn meid zo had lopen klagen had hij de krukken vanonder d'r jankbek getrapt en haar naar de keuken laten kruipen om de afwas schoon te líkken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:31 schreef Jojoortje het volgende:
Nieuwe sig.
Nu kan ik godverdomme op mijn krukken naar de keuken lopen om de smeerboel hier op te ruimen.![]()
Ik haal ook die schil vaak er af hoor. Je wilt zeker niet weten hoeveel chemicalien er op die komkommers wordt gespoten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schil van de komkommer af halenEn wtf idd
En dit terwijl ze een bammetje pindakaas maakt voor de beste manquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de vriendin van HMF bent. Als zijn meid zo had lopen klagen had hij de krukken vanonder d'r jankbek getrapt en haar naar de keuken laten kruipen om de afwas schoon te likken.
Om haar daarna droog in d'r anus te neukenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de vriendin van HMF bent. Als zijn meid zo had lopen klagen had hij de krukken vanonder d'r jankbek getrapt en haar naar de keuken laten kruipen om de afwas schoon te likken.
Komkommers uit de tuin van moeders ftwquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haal ook die schil vaak er af hoor. Je wilt zeker niet weten hoeveel chemicalien er op die komkommers wordt gespoten.
Idd. Was ik trouwens vergeten te vermelden dat dit hele tafereel zich om 2:30 AM afspeelde?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit terwijl ze een bammetje pindakaas maakt voor de beste man
Droog in de kakkert met een aanloop, niets is lekkerder!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Om haar daarna droog in d'r anus te neuken
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Was ik trouwens vergeten te vermelden dat dit hele tafereel zich om 2:30 AM afspeelde?
Het wordt redelijk awkward als ze ze uit haar eigen slaapkamer vandaan haalt ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komkommers uit de tuin van moeders ftw
Komkommers met vis smaakquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt redelijk awkward als ze ze uit haar eigen slaapkamer vandaan haalt ja.
[..]
Het wordt redelijk awkward als ze ze uit haar eigen slaapkamer vandaan haalt ja.
quote:
Met zijn jetpack is ie aan het vliegen jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Even statusupdate'je van HMF trouwens. Is nu aan het heen en weer vliegen tussen Brussel en Athene om tot een oplossing voor de Eurocrisis te komen.
[..]
Zijn Aston Martin staat nog in de garage?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met zijn jetpack is ie aan het vliegen ja
Hmm...vreemd. Nog nooit van een jetpack gehoord die zulke afstanden kon overbruggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Even statusupdate'je van HMF trouwens. Is nu aan het heen en weer vliegen tussen Brussel en Athene om tot een oplossing voor de Eurocrisis te komen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met zijn jetpack is ie aan het vliegen ja
Daar doet ie alleen zijn boodschappen meequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn Aston Martin staat nog in de garage?
Zijn butler de deur dus uit? Tja, ook voor hem zal het crisis zijn....quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar doet ie alleen zijn boodschappen mee
Ook die heren krijgen 2 dagen vakantie van hmf tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn butler de deur dus uit? Tja, ook voor hem zal het crisis zijn....
Idd. Meestal pakt hij gewoon z'n fiets. Z'n vriendin mag achterin plaatsnemen, zodat ze weet wat haar plek is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar doet ie alleen zijn boodschappen mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Meestal pakt hij gewoon z'n fiets. Z'n vriendin mag achterin plaatsnemen, zodat ze weet wat haar plek is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
En als ze echt vervelend is pleurt hij haar bij de Keileweg uit het karretje en mag ze daar een lift naar huis vragen.quote:
En dit terwijl ze voor de hele week zijn broodjes pindakaas aan het smeren isquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als ze echt vervelend is pleurt hij haar bij de Keileweg uit het karretje en mag ze daar een lift naar huis vragen.
Zijn ze aan het winnen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
TT Gerelateerd, geniet anders mee van Inter - FC Twente.
http://www.rtvoost.nl/radio/live.aspx
Had ik niet verwacht.. super knap! gefeliciteerd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]0-3, zelfs fucking plet heeft gescoord.
Hij is een player he.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.. super knap!
Dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
Inter Turku, niveautje Spakenburg. Of iets daaronder.
Wel een felicitatie waard hoor, best een knappe prestatie van Twente. 0-3 voor staan...quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
Inter Turku, niveautje Spakenburg. Of iets daaronder.
Ik ben er ook blij mee, daar niet van. Nederlands voetbal ftw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
Ga lekker lopen bitchen homos, we gaan gewoon door naar de 3e ronde. Dat is wat telt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
Ga lekker lopen bitchen homos, we gaan gewoon door naar de 3e ronde. Dat is wat telt.
Schaam je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
TT Gerelateerd, geniet anders mee van Inter - FC Twente.
http://www.rtvoost.nl/radio/live.aspx
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee, daar niet van. Nederlands voetbal ftw.
Maar het is geen prestatie.
Wat krijg je als je tegen zo'n amateurploeg wint, een schamel puntje erbij ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je hebt wel gelijk hoor, maar inderdaad voor de coëfficiënten is het wel mooi.
True.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de vriendin van HMF bent. Als zijn meid zo had lopen klagen had hij de krukken vanonder d'r jankbek getrapt en haar naar de keuken laten kruipen om de afwas schoon te líkken.
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat krijg je als je tegen zo'n amateurploeg wint, een schamel puntje erbij ofzo?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat krijg je als je tegen zo'n amateurploeg wint, een schamel puntje erbij ofzo?
Boeiend, als ze een beetje ver komen zet clown Steve wel weer het B-team erin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Plus je maakt kans op meer punten omdat je de volgende ronde bereikt
Evenveel als Ajax voor de CL? vorig seizoen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als we in de thuiswedstrijd niet faalden hadden we al 4 punten, even veel als Ajax voor de CL.
PUnten in de voorronde tellen maar half.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als we in de thuiswedstrijd niet faalden hadden we al 4 punten, even veel als Ajax voor de CL.
Nu op Radio oost: Twitter lag plat door 15,000 tweets per seconde. iets met olympische spelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sloot een klb-topic vandaag hierover, dus zal wel.
Nee, dit seizoen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Evenveel als Ajax voor de CL? vorig seizoen?
Oh, zo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit seizoen.
Als je je plaatst voor de CL krijg je al 4 punten.
Mwa, mij niet. We zijn er van afhankelijk. Meer punten betekent bijvoorbeeld dat we in groep 2 zitten ipv groep 3. = meer kans om de volgende ronde te bereiken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, zo.
Die punten kunnen mij eigenlijk weinig schelen.
Potje hoger ingeschaald worden is anders best handigquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, zo.
Die punten kunnen mij eigenlijk weinig schelen.
cl spelen is nog handigerquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Potje hoger ingeschaald worden is anders best handig
Over 4 jaar winnen wij sowieso de CL, met of zonder punten van andere clubs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, mij niet. We zijn er van afhankelijk. Meer punten betekent bijvoorbeeld dat we in groep 2 zitten ipv groep 3. = meer kans om de volgende ronde te bereiken.
daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Over 4 jaar winnen wij sowieso de CL, met of zonder punten van andere clubs.
Ik breek je andere poot ook joh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom hier dan hoek ik je neer. Zelfs met een mank pootje.
Ach, alsof een Nederlandse club ooit nog die cup gaat winnen. De volgende ronde halen is al een wereldprestatie. Iets wat bijvoorbeeld Ajax vorig seizoen niet lukte in een relatief makkelijke poule.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En in de CL grotere tegenstanders ontwijken is nog handiger dus.
Een keertje krijgen we vies mazzelquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, alsof een Nederlandse club ooit nog die cup gaat winnen. De volgende ronde halen is al een wereldprestatie. Iets wat bijvoorbeeld Ajax vorig seizoen niet lukte in een relatief makkelijke poule.
Je, dan haal je de kwartfinale ofzo en word je eruit gekegeld.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een keertje krijgen we vies mazzel
Moet je eerst cl halenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een keertje krijgen we vies mazzel
oquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bedoelde "we" als in - Een Nederlandse club.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter gaan we genieten van PSV
Tyton
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
Van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Waterman, Zanka, Wijnaldum, Derijck, Locadia, Depay, Manolev en Ritzmaier
Ja snap er ook niks vanquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had een counteraanval met "duits" verwacht.
Je wordt volwassen.
DM dan je resultaat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, zal zo even kijken of ik wat kan vinden.
Provincieclubjes zenden ze niet uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, zal zo even kijken of ik wat kan vinden.
Zal vandaag ff een topic openen met een puntensysteem ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er al voorspellingen van de eindstand in Eredivisie ?
Stinho had toch een topic erover?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal vandaag ff een topic openen met een puntensysteem ofzo.
grapjasquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er al voorspellingen van de eindstand in Eredivisie ?
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Twente
4. AZ
5. PSV
6. NEC
7. Heracles Almelo
8. FC Utrecht
9. Vitesse
10. RKC Waalwijk
11. Roda JC
12. FC Groningen
13. NAC
14. ADO Den Haag
15. PEC Zwolle
16. SC Heerenveen
17. VVV Venlo
18. Willem II
Dit jaar ééntje die wel bijgehouden wordt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal vandaag ff een topic openen met een puntensysteem ofzo.
Heerenveen gat echt vies hard op de bek ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Herenveen zo laag ja? En Utrecht/NAC zo hoog
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit jaar ééntje die wel bijgehouden wordt?
Ik wens je uit de grond van mijn hart veel succes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:14 schreef Caland het volgende:
Telefoon formatteren, dat wordt weer feest met alles opnieuw installeren.
Wat een klote beleid bij Ajax, zo'n geweldige speler weg doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Goaaaaaal Lodeiro
Hij doet dus wel mee
Moet Lodeiro weg? Wat is dit joh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een klote beleid bij Ajax, zo'n geweldige speler weg doen.
Die is al weg toch?quote:
Dank.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wens je uit de grond van mijn hart veel succes.
Nu run je de toko in je ééntje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja![]()
Vorig jaar faalde dat idd.
Maar laten we eerlijk zijn; toen was ik nog geen mod.
Nee joh. Morph en Guitarist doen genoeg. Omdat ze niet zo vaak in de sc posten lijkt het van niet.quote:
Jij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ok.
Wie moet nu z'n shirt gaan uitrekken bij een van richting veranderde intikker dan ?
Niet zo bescheiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Morph en Guitarist doen genoeg. Omdat ze niet zo vaak in de sc posten lijkt het van niet.
Guidetti?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ok.
Wie moet nu z'n shirt gaan uitrekken bij een van richting veranderde intikker dan ?
computerprobleemquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Als je wil lachen om een idioot en een topic
Israël start vluchten naar Koerdische hoofdstad Erbil
Wat een achterlijke teringmongool is dat ookquote:
Lijkt mijn vader wel, die gaat 4 dagen achter elkaar het gras maaien. wat een mongool.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke teringmongool is dat ook
Je vader is zwakzinnig vergelijken met die debiel van een computerprobleemquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lijkt mijn vader wel, die gaat 4 dagen achter elkaar het gras maaien. wat een mongool.
Waarom ben je dan een mongool?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lijkt mijn vader wel, die gaat 4 dagen achter elkaar het gras maaien. wat een mongool.
Hij heeft een shirt aan met lange mouwen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vader is zwakzinnig vergelijken met die debiel van een computerprobleem
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke teringmongool is dat ook
Dan nogquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij heeft een shirt aan met lange mouwen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
Hij ging mij bedreigen in DM na dit topic.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had ik dus ook liggen, tot ik zag dat ze al een dag over datum waren. Pussy als ik ben eet ik ze dan ook niet meer op.quote:
Godsammequote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:16 schreef computerprobleem het volgende:
Het opbouwen van een sterke achterban is een lang en moeilijk traject. Ik ben erin geslaagd, want mijn vaste aanhangers volgen mijn voetsporen en steunen mij constant, in het felst van de strijd. Ik ben daarom een soort van God. Mijn trouwe aanhangers zijn de profeten en de normale bevolking zijn mijn normale aanhangers. Zij die tegen mij zijn, zijn de ongelovigen en de satanisten en stevenmac26 en alle andere anti-kompjoeterprobleempjens zijn de Duivels zelve. Zij kunnen geweerd worden door blootgesteld te worden aan de heilige-kunstwerken gemaakt door de God de Heer Kompjoeter Probleempjen. De meest effectieve is de Flying-Pig Kunstschilderij. Wanneer de anti-Kompjoeterprobleempjens Duivels Zelve deze schilderij zien, veranderen ze in poep.
Waarom quote je dit nu? xDquote:
Stinhooooquote:
15juli achterlijke kutdebielquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom quote je dit nu? xD
Wanneer heb ik dat geplaatst lol
Ga eens heel gauw weg hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mogge steefquote:
kusje kroel op je kale kopquote:
xD lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
hihihiahiahai xd xp :pquote:
Hey mag je weer een halfuur op de camping wifi van paps en mams?quote:
Oja ik kan jou blokkeren, weer even doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
kusje kroel op je kale kop
Lolwut...jij spytoolt om de 10 minuten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme
Het is echt een achterlijke idioot
Zal wel quote melding hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lolwut...jij spytoolt om de 10 minuten?
Ja geen een van mijn reacties zal onopgemerkt blijven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapatino ! (op de maat van het programma cappuccino op radio 2)quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen btw? Wat is je affiniteit met voetbal?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja geen een van mijn reacties zal onopgemerkt blijven.
Zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
Woow dit is een leuk topic, ik zal hier vaker komen.
Ga maandag weer terug naar NL. Nu ff internetten. Stikbenauwd hier manquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Stinhoooo ouwe pretnicht, ben je er weer?![]()
......quote:
Zeker man, met jou dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kapatino ! (op de maat van het programma cappuccino op radio 2)
Alles goed?
Hallo Stijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maandag weer terug naar NL. Nu ff internetten. Stikbenauwd hier man
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
......
Gister 's ochtens even een half uurtje....
Vandaag, 's ochtens eventjes en nu weer ....
Vanaf morgen weer 24/7?
Als dat een vereist is blijven alleen de Feyenoorders over natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen btw? Wat is je affiniteit met voetbal?
Al lekker wat juupjes weggetikt dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maandag weer terug naar NL. Nu ff internetten. Stikbenauwd hier man
Ik ben blauw of zie je dat niet in Belgiëquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is de mod nog niet bekend? Steven zei me steeds dat hij woensdag 25 juli mod zou zijn
Heb je toch iets belangrijkers geleerd op 25 juli; geloof steven nooit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is de mod nog niet bekend? Steven zei me steeds dat hij woensdag 25 juli mod zou zijn
Lekker weertje. Morgen vriendinnetje weer over de vloer.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben blauw of zie je dat niet in België
nee, gewoon neequote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al lekker wat juupjes weggetikt dan?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je toch iets belangrijkers geleerd op 25 juli; geloof steven nooit.
Nice man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker weertje. Morgen vriendinnetje weer over de vloer.
zie het weekje vrij wel weer vrolijk tegemoet.
ga je naar Brazilië toe? nicequote:
Weekend wordt wel kut ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nice man.Klinkt goed idd. Weer schijnt ook alweer wat gunstiger te worden dan voorspeld na het weekend.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ga je naar Brazilië toe? nice
Ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ga je naar Brazilië toe? nice
Ik las: 'Over een uurtje in Braziliequote:
r6 jetpack van hmf tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik las: 'Over een uurtje inBrazilie'
Ik dacht al...wtf hoe kan die boeler daar zo snel zijn?
dat was ja? als in een vraagquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit een Willibrord Frequin 'ja'? Begrepen ja?
www.knmi.nlquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
r6 jetpack van hmf toch
[..]
dat was ja? als in een vraag
Je kan toch gewoon ja of nee zeggenquote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ja of nee zeggen
Ga er ook niet naast staanquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ik geef je iig 1 tip, mocht je naar de Tilburgse kermis komen: Ga op vrijdagavond niet in zo'n attractie die je aan een arm van 30 meter de lucht in zwiept.
Ga sowieso niet in dingen die mij de lucht in zwiepen manquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ik geef je iig 1 tip, mocht je naar de Tilburgse kermis komen: Ga op vrijdagavond niet in zo'n attractie die je aan een arm van 30 meter de lucht in zwiept.
Nee, ik heb het over voetbalquote:
Hij zit zo ver wegquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Perfect. Alleen maar zon. Hoezo?
Hier was het niet lekker. 30 graden ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Perfect. Alleen maar zon. Hoezo?
Ze hebben hier zo'n zweefmolen die je eerst 40 meter de lucht in takelt om daar vervolgens rondjes te gaan draaien. Ik ga daar elk jaar in, ondanks dat ik hoogtevrees heb.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga sowieso niet in dingen die mij de lucht in zwiepen man
Klote weer om in de tuin te puzzelen ja..quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier was het niet lekker. 30 graden ofzo.
the horror!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier maar 29quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja mijn hoogtevrees laat dat echt niet toe hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben hier zo'n zweefmolen die je eerst 40 meter de lucht in takelt om daar vervolgens rondjes te gaan draaien. Ik ga daar elk jaar in, ondanks dat ik hoogtevrees heb.
Ik hou me altijd vast aan die kabels waar de stoeltjes aan vast zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mijn hoogtevrees laat dat echt niet toe hoor
Kindertarief dus viel mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel moest je betalen om even op de computer van de camping te kunnen, Ajacied422?
is gewoon vrij netwerkquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel moest je betalen om even op de computer van de camping te kunnen, Ajacied422?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus een netwerk van allemaal vrijers xd
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:53 schreef Monopoly het volgende:
Zin om in een parkje te gaan chillen met bier en jonko man
Kampvuurtje maken alles
Wat zou er bekend worden dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
19:45 en er is nog niks bekend, duurt lang.
Volgens mij loopt jouw klok achter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
19:45 en er is nog niks bekend, duurt lang.
Zou hetquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij loopt jouw klok achter.
Internet bron !quote:
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:55:55Oproep aan de supporters: iedereen graag om uiterlijk 19.45 uur op de tribune i.v.m. een voor #Vitesse belangrijke bekendmaking! #vitlok reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 26-07-2012 om 19:47:26Jan Snellenburg aan het woord om 19.45 uur bij #Vitesse #vitlok reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 26-07-2012 om 19:48:02De Zuid-tribune heet vanaf nu THEO BOS ZUID-TRIBUNE! Meer dan terecht #Vitesse #vitlok reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh het is het helemaal geen aankoop.
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:55:55Oproep aan de supporters: iedereen graag om uiterlijk 19.45 uur op de tribune i.v.m. een voor #Vitesse belangrijke bekendmaking! #vitlok reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 26-07-2012 om 19:47:26Jan Snellenburg aan het woord om 19.45 uur bij #Vitesse #vitlok reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 26-07-2012 om 19:48:02De Zuid-tribune heet vanaf nu THEO BOS ZUID-TRIBUNE! Meer dan terecht #Vitesse #vitlok reageer retweet
was om 19:00 al over die 'aankoop''quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh het is het helemaal geen aankoop.
Heb je een zwembad op de camping?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is het kampioenschap voor Vitesse.
Eriksen - Anita - De Jong het middenveld van ajax dan
die is 10 bij 10 centimeter. Ongelofelijk kleinquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je een zwembad op je camping?
Ja kijk die eerste tweet dan, is van 13:55.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was om 19:00 al over die 'aankoop''
meter? of cm?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is 10 bij 10 centimeter. Ongelofelijk klein
Pas jij erin?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laten we zo zeggen, veel te klein.
Alsof ik het letterlijk bedoelde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar 10 x 10 cm is wel ongelofelijk klein he.
Ja, je zou bijna zeggen dat hij overdrijft om aan te geven dat het een heel klein zwembad is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar 10 x 10 cm is wel ongelofelijk klein he.
Is het nou echt zo moeilijk allemaal ?quote:Iedereen even opletten!! Ik kocht vandaag een brocolie bij de boni het zat vol met wurmpjes. Bah ik werd er niet vrolijk van!
is dat hier op fok?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk allemaal ?
Oh, weet ik veel. Ik dacht 'hij is nog jong, dus misschien weet hij het verschil niet tussen cm en m'.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik het letterlijk bedoelde.
Boniquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk allemaal ?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel. Ik dacht 'hij is nog jong, dus misschien weet hij het verschil niet tussen cm en m'.
En foto's van je zwembad aub.
quote:
PizzaGoatse had je kk hard in je face uitgelachen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel. Ik dacht 'hij is nog jong, dus misschien weet hij het verschil niet tussen cm en m'.
En foto's van je zwembad aub.
Is wel leuk voor die man, maar wel een slecht tekenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was om 19:00 al over die 'aankoop''
batterij van mn laptop zit nog 1 uur en 46 minuten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
Stijn een uurtje online. Wedden dat hij alsnog in de top 10 van de dagcijfers staat?
Darts is zoquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker zwemmen?!of mag dat niet meer na 8 uur?
?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
PSVZal wel een geweldige wedstrijd worden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
PSVZal wel een geweldige wedstrijd worden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
Stijn een uurtje online. Wedden dat hij alsnog in de top 10 van de dagcijfers staat?
GAYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon om 1 uur 's nachts het zwembad inspringen met de zoon van de eigenaar
Ah die supporters van PSV beginnen ook door te krijgen dat het geen warme club isquote:
Hoe zie jij dat aan die screenshot?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je kon genieten .. ziet er niet zo uit..
Alsof er geen meiden bij warenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GAYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!
Met zijn dochter, skinny dippen en haar vol zaad blaffen
Ervaring.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat aan die screenshot?
Heb je al een mening over Sana? Of denk je nog steeds dat de Telegraaf alles heeft verzonnen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah die supporters van PSV beginnen ook door te krijgen dat het geen warme club is
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169702
Je kan sfeer wel interpreteren toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat aan die screenshot?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een mening over Sana? Of denk je nog steeds dat de Telegraaf alles heeft verzonnen?
Een ding: zaakwaarnemer van sanaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een mening over Sana? Of denk je nog steeds dat de Telegraaf alles heeft verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |