M'N MELKquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klaarkomen over haar borsten ofzo, en dan met je duim wat zaad pakken, uitsmeren over haar voorhoofd, en dan nogal hard roepen : SIMBA
Nee manquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koude rillingen over m'n rug.
Stevieboy, kom je vnv Tilburgse kermis?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klaarkomen over haar borsten ofzo, en dan met je duim wat zaad pakken, uitsmeren over haar voorhoofd, en dan nogal hard roepen : SIMBA
Schil van de komkommer af halenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
Is dit nou kip sate met aardbeien
quote:
Ik zie dit nu pas, lang leven de spytool.quote:
Dat kan toch nooit lekker zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schil van de komkommer af halenEn wtf idd
Wees blij dat je niet de vriendin van HMF bent. Als zijn meid zo had lopen klagen had hij de krukken vanonder d'r jankbek getrapt en haar naar de keuken laten kruipen om de afwas schoon te líkken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:31 schreef Jojoortje het volgende:
Nieuwe sig.
Nu kan ik godverdomme op mijn krukken naar de keuken lopen om de smeerboel hier op te ruimen.![]()
Ik haal ook die schil vaak er af hoor. Je wilt zeker niet weten hoeveel chemicalien er op die komkommers wordt gespoten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schil van de komkommer af halenEn wtf idd
En dit terwijl ze een bammetje pindakaas maakt voor de beste manquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de vriendin van HMF bent. Als zijn meid zo had lopen klagen had hij de krukken vanonder d'r jankbek getrapt en haar naar de keuken laten kruipen om de afwas schoon te likken.
Om haar daarna droog in d'r anus te neukenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de vriendin van HMF bent. Als zijn meid zo had lopen klagen had hij de krukken vanonder d'r jankbek getrapt en haar naar de keuken laten kruipen om de afwas schoon te likken.
Komkommers uit de tuin van moeders ftwquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haal ook die schil vaak er af hoor. Je wilt zeker niet weten hoeveel chemicalien er op die komkommers wordt gespoten.
Idd. Was ik trouwens vergeten te vermelden dat dit hele tafereel zich om 2:30 AM afspeelde?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit terwijl ze een bammetje pindakaas maakt voor de beste man
Droog in de kakkert met een aanloop, niets is lekkerder!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Om haar daarna droog in d'r anus te neuken
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Was ik trouwens vergeten te vermelden dat dit hele tafereel zich om 2:30 AM afspeelde?
Het wordt redelijk awkward als ze ze uit haar eigen slaapkamer vandaan haalt ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komkommers uit de tuin van moeders ftw
Komkommers met vis smaakquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt redelijk awkward als ze ze uit haar eigen slaapkamer vandaan haalt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |