Had ik dus ook liggen, tot ik zag dat ze al een dag over datum waren. Pussy als ik ben eet ik ze dan ook niet meer op.quote:
Godsammequote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
Hij ging mij bedreigen in DM na dit topic.
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:16 schreef computerprobleem het volgende:
Het opbouwen van een sterke achterban is een lang en moeilijk traject. Ik ben erin geslaagd, want mijn vaste aanhangers volgen mijn voetsporen en steunen mij constant, in het felst van de strijd. Ik ben daarom een soort van God. Mijn trouwe aanhangers zijn de profeten en de normale bevolking zijn mijn normale aanhangers. Zij die tegen mij zijn, zijn de ongelovigen en de satanisten en stevenmac26 en alle andere anti-kompjoeterprobleempjens zijn de Duivels zelve. Zij kunnen geweerd worden door blootgesteld te worden aan de heilige-kunstwerken gemaakt door de God de Heer Kompjoeter Probleempjen. De meest effectieve is de Flying-Pig Kunstschilderij. Wanneer de anti-Kompjoeterprobleempjens Duivels Zelve deze schilderij zien, veranderen ze in poep.
Waarom quote je dit nu? xDquote:
Stinhooooquote:
15juli achterlijke kutdebielquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom quote je dit nu? xD
Wanneer heb ik dat geplaatst lol
Ga eens heel gauw weg hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mogge steefquote:
kusje kroel op je kale kopquote:
xD lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
hihihiahiahai xd xp :pquote:
Hey mag je weer een halfuur op de camping wifi van paps en mams?quote:
Oja ik kan jou blokkeren, weer even doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
kusje kroel op je kale kop
Lolwut...jij spytoolt om de 10 minuten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme
Het is echt een achterlijke idioot
Zal wel quote melding hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lolwut...jij spytoolt om de 10 minuten?
Ja geen een van mijn reacties zal onopgemerkt blijven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapatino ! (op de maat van het programma cappuccino op radio 2)quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen btw? Wat is je affiniteit met voetbal?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja geen een van mijn reacties zal onopgemerkt blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |