Die is al weg toch?quote:
Dank.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wens je uit de grond van mijn hart veel succes.
Nu run je de toko in je ééntje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja![]()
Vorig jaar faalde dat idd.
Maar laten we eerlijk zijn; toen was ik nog geen mod.
Nee joh. Morph en Guitarist doen genoeg. Omdat ze niet zo vaak in de sc posten lijkt het van niet.quote:
Jij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ok.
Wie moet nu z'n shirt gaan uitrekken bij een van richting veranderde intikker dan ?
Niet zo bescheiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Morph en Guitarist doen genoeg. Omdat ze niet zo vaak in de sc posten lijkt het van niet.
Guidetti?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ok.
Wie moet nu z'n shirt gaan uitrekken bij een van richting veranderde intikker dan ?
computerprobleemquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Als je wil lachen om een idioot en een topic
Israël start vluchten naar Koerdische hoofdstad Erbil
Wat een achterlijke teringmongool is dat ookquote:
Lijkt mijn vader wel, die gaat 4 dagen achter elkaar het gras maaien. wat een mongool.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke teringmongool is dat ook
Je vader is zwakzinnig vergelijken met die debiel van een computerprobleemquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lijkt mijn vader wel, die gaat 4 dagen achter elkaar het gras maaien. wat een mongool.
Waarom ben je dan een mongool?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lijkt mijn vader wel, die gaat 4 dagen achter elkaar het gras maaien. wat een mongool.
Hij heeft een shirt aan met lange mouwen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vader is zwakzinnig vergelijken met die debiel van een computerprobleem
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke teringmongool is dat ook
Dan nogquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij heeft een shirt aan met lange mouwen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
Hij ging mij bedreigen in DM na dit topic.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
Hij ging mij bedreigen in DM na dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |