quote:
Hoe speelde Derk ? Dit zijn wedstrijden om ritme op te doen (en fit te worden / blijven).quote:
Hij viel niet echt op. Van wat ik er van gezien heb dat het meeste spel over de rechterkant ging.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe speelde Derk ? Dit zijn wedstrijden om ritme op te doen (en fit te worden / blijven).
Onzichtbaar, kwam zijn man niet echt voorbij (was nooit 1 op 1).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe speelde Derk ? Dit zijn wedstrijden om ritme op te doen (en fit te worden / blijven).
Diep gaan en rennen met de bal en dan een voorzet geven. Combineren en dergelijke? Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:11 schreef Burrito het volgende:
[..]
Onzichtbaar, kwam zijn man niet echt voorbij (was nooit 1 op 1).
Maar dat is wel te verwachten na zo'n lange tijd niet spelen. We weten allemaal wat hij kan
Tegen Celtic deden ze het anders wel leuk. Genoeg doelpunten en weinig weg gegeven achterin. Prima aan te zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Dat is gewoon typisch Ajax (nederlands) als er geen druk op staat gaat het niet, voor de eer, prestige, dat kunnen wij Nederlanders niet.
Maakt ook niet zoveel uit verder, maar goed je zit toch bijna 2 uur te kijken.
Inderdaad ja, uiteindelijk kan Boerrigter er ook niet zoveel van. Techniek heeft ie niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Diep gaan en rennen met de bal en dan een voorzet geven. Combineren en dergelijke? Nee hoor.
Thuiswedstrijd, Ajax deed iets meer, zo zie je dat nu ook, de Engelsen gaan ook maar een beetje proberen het publiek te vermaken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Tegen Celtic deden ze het anders wel leuk. Genoeg doelpunten en weinig weg gegeven achterin. Prima aan te zien.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad ja, uiteindelijk kan Boerrigter er ook niet zoveel van. Techniek heeft ie niet.
Als ik hier op reageer hap ik dan op een troll? Of zijn jullie serieusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Diep gaan en rennen met de bal en dan een voorzet geven. Combineren en dergelijke? Nee hoor.
Eens ik snap ook niet dat Serero amper aan spelen toe komt als je ziet wat hij kan.. vorig seizoen deed hij ook aardige dingen in de voorbereiding inclusief de 1e wedstrijden van de competitie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef kurk_droog het volgende:
En toch had je gewoon met de basis van tegen Celtic moeten beginnen. Aan zo'n Serero heb je meer i.c.m. Fischer ipv die nonvoetballers nu.
Ben jij serieus?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]
Als ik hier op reageer hap ik dan op een troll? Of zijn jullie serieus![]()
Is dit dezelfde troll als die boerrighter troll?quote:
De Eredivisie Live commentaar zei zojuist dat je hem eigenlijk de hele wedstrijd niet zag. En dat klopt ook wel aardigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef Stiggie het volgende:
Op de stream noemen ze ozbiliz the most dangerous ajax playe
Most dangerous voor Ajax ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef Stiggie het volgende:
Op de stream noemen ze ozbiliz the most dangerous ajax playe
Niet serieus nemen. negeren gewoon.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]
Laat Liverpool maar komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaat weg voor 40 miljoen ex btw
Ja, samen met Eriksen kan je de rest wel op de bank latenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:26 schreef kurk_droog het volgende:
De enige reden dat ajax scoort is door Fischer.
Dit is serieus hoor, buiten rennen en blind voorzetten kan hij niet zoveel. Techniek heeft ie niet, combineren, aanname enzovoort is allemaal matig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]
Ze mogen m van mij ook voor 5 mil hebbenquote:
Hij is een vleugelspelerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ben jij serieus?
Boerrigter heeft geen techniek, geen aanname en bakt er niks van in de kleine ruimte.
Sowieso belachelijk dat Barcelona Ebecillio nog niet gekocht heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Liverpool zou wel gek zijn, als ze komen,komen ze voor ezelcilio.
Heel leuk, mensen voorbij op snelheid op de achterlijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij is een vleugelspelerhij gaat op snelheid mensen voorbij en heeft inzicht, een voorzet en een schot. Draaide voor zijn blessure een goed seizoen, zo goed dat hij voor het nederlands elftal werd geslecteerd.
Die kunnen zijn hoge transfersom echt niet betalenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat Barcelona Ebecillio nog niet gekocht heeft.
In deze selectie één van de betere buitenspelers ja maar echt goed vind ik hem niet. Het niveau waar Ajax naartoe wil komt hij sowieso te kort.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij is een vleugelspelerhij gaat op snelheid mensen voorbij en heeft inzicht, een voorzet en een schot. Draaide voor zijn blessure een goed seizoen, zo goed dat hij voor het nederlands elftal werd geslecteerd.
Jij hebt totaal geen kijk op voetbal, kan je ook niks aan doen. PSV is echt een prima club voor je, daar zijn ze net zo dom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:32 schreef HeatWave het volgende:
Wel leuk, hij heeft geen moer gespeeld, er toch 7 inliggen. Eriksen, El salvador, de beste ooit, heeft er ook 7, die heeft alles gespeeld. Maar Derk kan het niet en Eriksen bezorgt ons de CL..
En het schelden zonder inhoud is alweer begonnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen kijk op voetbal, kan je ook niks aan doen. PSV is echt een prima club voor je, daar zijn ze net zo dom.
Hij kijkt pas 2 jaar Ajax denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het schelden zonder inhoud is alweer begonnen.
Voorlopig krijg ik hier al 10 jaar gelijk, en jij?.
PSV wordt wel kampioen dit jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen kijk op voetbal, kan je ook niks aan doen. PSV is echt een prima club voor je, daar zijn ze net zo dom.
Maar vriend, hoeveel assists had Eriksen ook alweer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:32 schreef HeatWave het volgende:
Wel leuk, hij heeft geen moer gespeeld, er toch 7 inliggen. Eriksen, El salvador, de beste ooit, heeft er ook 7, die heeft alles gespeeld. Maar Derk kan het niet en Eriksen bezorgt ons de CL..
Hartstikke mooi voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het schelden zonder inhoud is alweer begonnen.
Voorlopig krijg ik hier al 10 jaar gelijk, en jij?.
Een paar, so? Voor Messi de 2de is het allemaal niet zo veel he? Als Derk in 17 potjes hetzelfde scoort en ook nog wel wat assists heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar vriend, hoeveel assists had Eriksen ook alweer?
Hopelijk geeft hij bij de Boer aan dat hij wil vertrekken ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef kurk_droog het volgende:
Dit is het enige wat Theo ziet tijdens de match [ afbeelding ]
Waar blijft Vitesse met dat bod?
Mijn punt is dat zowel Eriksen als Derkie goede spelers zijn voor Ajax. Dat je Eriksen gehaat nergens op slaat, en de vergelijking tussen Eriksen en Derk totaal mank gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar, so? Voor Messi de 2de is het allemaal niet zo veel he? Als Derk in 17 potjes hetzelfde scoort en ook nog wel wat assists heeft.
Derk is effectiever dan Eriksen per minuut. Je punt?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk geeft hij bij de Boer aan dat hij wil vertrekken ja.
Jij bent de enige die hem Messi de 2e noemt hoor, heb ik verder niemand zien doen het afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar, so? Voor Messi de 2de is het allemaal niet zo veel he? Als Derk in 17 potjes hetzelfde scoort en ook nog wel wat assists heeft.
Derk is effectiever dan Eriksen per minuut. Je punt?
True, maar het was even een punt, men gaat hier opeens Derk afzeiken, dat is echt te debiel voor woorden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat zowel Eriksen als Derkie goede spelers zijn voor Ajax. Dat je Eriksen gehaat nergens op slaat, en de vergelijking tussen Eriksen en Derk totaal mank gaat.
Janssen is geweldig he, hoe die man druk zet, altijd aanspeelbaar is en geweldig meegaat in het combinatie voetbal. Wat een speler.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Jansen moet je idd weg willen, dan heb je er kijk opWe gaan lekker met een bak lolly's en een springkussen in de bus de CL pakken
.
Het is wel knap, je posts worden elke keer nog inzichtslozerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janssen is geweldig he, hoe die man druk zet, altijd aanspeelbaar is en geweldig meegaat in het combinatie voetbal. Wat een speler.
Daar heb je zeker gelijk in. Derk in vorm is een goede speler voor Ajax. Alleen snap ik echt niet wat je tegen Eriksen hebt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het was even een punt, men gaat hier opeens Derk afzeiken, dat is echt te debiel voor woorden.
Heb je Janssen laatste seizoenshelft niet zien spelen ofzo? Ga weg man. Janssen is goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janssen is geweldig he, hoe die man druk zet, altijd aanspeelbaar is en geweldig meegaat in het combinatie voetbal. Wat een speler.
Janssen gaat waarschijnlijk naar Realquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet eens zoveel, maar zoveel bijzonder is het niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Derk in vorm is een goede speler voor Ajax. Alleen snap ik echt niet wat je tegen Eriksen hebt.
Zeik hem niet af, het is gewoon geen speler die voldoet in de kleine ruimte. Wel leuk schot en voorzet maar alles op snelheid is dus niet voldoende aangezien Ajax vaak genoeg tegen een ingegraven tegenstander speelt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het was even een punt, men gaat hier opeens Derk afzeiken, dat is echt te debiel voor woorden.
Hij heeft 1 keer een balletje op Lukoki gegeven. Hij voegt echt niks toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Heb je Janssen laatste seizoenshelft niet zien spelen ofzo? Ga weg man. Janssen is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |