En het schelden zonder inhoud is alweer begonnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen kijk op voetbal, kan je ook niks aan doen. PSV is echt een prima club voor je, daar zijn ze net zo dom.
Hij kijkt pas 2 jaar Ajax denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het schelden zonder inhoud is alweer begonnen.
Voorlopig krijg ik hier al 10 jaar gelijk, en jij?.
PSV wordt wel kampioen dit jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen kijk op voetbal, kan je ook niks aan doen. PSV is echt een prima club voor je, daar zijn ze net zo dom.
Maar vriend, hoeveel assists had Eriksen ook alweer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:32 schreef HeatWave het volgende:
Wel leuk, hij heeft geen moer gespeeld, er toch 7 inliggen. Eriksen, El salvador, de beste ooit, heeft er ook 7, die heeft alles gespeeld. Maar Derk kan het niet en Eriksen bezorgt ons de CL..
Hartstikke mooi voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het schelden zonder inhoud is alweer begonnen.
Voorlopig krijg ik hier al 10 jaar gelijk, en jij?.
Een paar, so? Voor Messi de 2de is het allemaal niet zo veel he? Als Derk in 17 potjes hetzelfde scoort en ook nog wel wat assists heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar vriend, hoeveel assists had Eriksen ook alweer?
Hopelijk geeft hij bij de Boer aan dat hij wil vertrekken ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef kurk_droog het volgende:
Dit is het enige wat Theo ziet tijdens de match [ afbeelding ]
Waar blijft Vitesse met dat bod?
Mijn punt is dat zowel Eriksen als Derkie goede spelers zijn voor Ajax. Dat je Eriksen gehaat nergens op slaat, en de vergelijking tussen Eriksen en Derk totaal mank gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar, so? Voor Messi de 2de is het allemaal niet zo veel he? Als Derk in 17 potjes hetzelfde scoort en ook nog wel wat assists heeft.
Derk is effectiever dan Eriksen per minuut. Je punt?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk geeft hij bij de Boer aan dat hij wil vertrekken ja.
Jij bent de enige die hem Messi de 2e noemt hoor, heb ik verder niemand zien doen het afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar, so? Voor Messi de 2de is het allemaal niet zo veel he? Als Derk in 17 potjes hetzelfde scoort en ook nog wel wat assists heeft.
Derk is effectiever dan Eriksen per minuut. Je punt?
True, maar het was even een punt, men gaat hier opeens Derk afzeiken, dat is echt te debiel voor woorden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat zowel Eriksen als Derkie goede spelers zijn voor Ajax. Dat je Eriksen gehaat nergens op slaat, en de vergelijking tussen Eriksen en Derk totaal mank gaat.
Janssen is geweldig he, hoe die man druk zet, altijd aanspeelbaar is en geweldig meegaat in het combinatie voetbal. Wat een speler.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Jansen moet je idd weg willen, dan heb je er kijk opWe gaan lekker met een bak lolly's en een springkussen in de bus de CL pakken
.
Het is wel knap, je posts worden elke keer nog inzichtslozerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janssen is geweldig he, hoe die man druk zet, altijd aanspeelbaar is en geweldig meegaat in het combinatie voetbal. Wat een speler.
Daar heb je zeker gelijk in. Derk in vorm is een goede speler voor Ajax. Alleen snap ik echt niet wat je tegen Eriksen hebt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het was even een punt, men gaat hier opeens Derk afzeiken, dat is echt te debiel voor woorden.
Heb je Janssen laatste seizoenshelft niet zien spelen ofzo? Ga weg man. Janssen is goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janssen is geweldig he, hoe die man druk zet, altijd aanspeelbaar is en geweldig meegaat in het combinatie voetbal. Wat een speler.
Janssen gaat waarschijnlijk naar Realquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet eens zoveel, maar zoveel bijzonder is het niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Derk in vorm is een goede speler voor Ajax. Alleen snap ik echt niet wat je tegen Eriksen hebt.
Zeik hem niet af, het is gewoon geen speler die voldoet in de kleine ruimte. Wel leuk schot en voorzet maar alles op snelheid is dus niet voldoende aangezien Ajax vaak genoeg tegen een ingegraven tegenstander speelt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het was even een punt, men gaat hier opeens Derk afzeiken, dat is echt te debiel voor woorden.
Hij heeft 1 keer een balletje op Lukoki gegeven. Hij voegt echt niks toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Heb je Janssen laatste seizoenshelft niet zien spelen ofzo? Ga weg man. Janssen is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |