Ja, samen met Eriksen kan je de rest wel op de bank latenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:26 schreef kurk_droog het volgende:
De enige reden dat ajax scoort is door Fischer.
Dit is serieus hoor, buiten rennen en blind voorzetten kan hij niet zoveel. Techniek heeft ie niet, combineren, aanname enzovoort is allemaal matig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]
Als ik hier op reageer hap ik dan op een troll? Of zijn jullie serieus![]()
Ze mogen m van mij ook voor 5 mil hebbenquote:
Hij is een vleugelspelerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ben jij serieus?
Boerrigter heeft geen techniek, geen aanname en bakt er niks van in de kleine ruimte.
Sowieso belachelijk dat Barcelona Ebecillio nog niet gekocht heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Liverpool zou wel gek zijn, als ze komen,komen ze voor ezelcilio.
Heel leuk, mensen voorbij op snelheid op de achterlijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij is een vleugelspelerhij gaat op snelheid mensen voorbij en heeft inzicht, een voorzet en een schot. Draaide voor zijn blessure een goed seizoen, zo goed dat hij voor het nederlands elftal werd geslecteerd.
Die kunnen zijn hoge transfersom echt niet betalenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat Barcelona Ebecillio nog niet gekocht heeft.
In deze selectie één van de betere buitenspelers ja maar echt goed vind ik hem niet. Het niveau waar Ajax naartoe wil komt hij sowieso te kort.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij is een vleugelspelerhij gaat op snelheid mensen voorbij en heeft inzicht, een voorzet en een schot. Draaide voor zijn blessure een goed seizoen, zo goed dat hij voor het nederlands elftal werd geslecteerd.
Jij hebt totaal geen kijk op voetbal, kan je ook niks aan doen. PSV is echt een prima club voor je, daar zijn ze net zo dom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:32 schreef HeatWave het volgende:
Wel leuk, hij heeft geen moer gespeeld, er toch 7 inliggen. Eriksen, El salvador, de beste ooit, heeft er ook 7, die heeft alles gespeeld. Maar Derk kan het niet en Eriksen bezorgt ons de CL..
En het schelden zonder inhoud is alweer begonnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen kijk op voetbal, kan je ook niks aan doen. PSV is echt een prima club voor je, daar zijn ze net zo dom.
Hij kijkt pas 2 jaar Ajax denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het schelden zonder inhoud is alweer begonnen.
Voorlopig krijg ik hier al 10 jaar gelijk, en jij?.
PSV wordt wel kampioen dit jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen kijk op voetbal, kan je ook niks aan doen. PSV is echt een prima club voor je, daar zijn ze net zo dom.
Maar vriend, hoeveel assists had Eriksen ook alweer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:32 schreef HeatWave het volgende:
Wel leuk, hij heeft geen moer gespeeld, er toch 7 inliggen. Eriksen, El salvador, de beste ooit, heeft er ook 7, die heeft alles gespeeld. Maar Derk kan het niet en Eriksen bezorgt ons de CL..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |