quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad ja, uiteindelijk kan Boerrigter er ook niet zoveel van. Techniek heeft ie niet.
Als ik hier op reageer hap ik dan op een troll? Of zijn jullie serieusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Diep gaan en rennen met de bal en dan een voorzet geven. Combineren en dergelijke? Nee hoor.
Eens ik snap ook niet dat Serero amper aan spelen toe komt als je ziet wat hij kan.. vorig seizoen deed hij ook aardige dingen in de voorbereiding inclusief de 1e wedstrijden van de competitie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef kurk_droog het volgende:
En toch had je gewoon met de basis van tegen Celtic moeten beginnen. Aan zo'n Serero heb je meer i.c.m. Fischer ipv die nonvoetballers nu.
Ben jij serieus?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]
Als ik hier op reageer hap ik dan op een troll? Of zijn jullie serieus![]()
Is dit dezelfde troll als die boerrighter troll?quote:
De Eredivisie Live commentaar zei zojuist dat je hem eigenlijk de hele wedstrijd niet zag. En dat klopt ook wel aardigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef Stiggie het volgende:
Op de stream noemen ze ozbiliz the most dangerous ajax playe
Most dangerous voor Ajax ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef Stiggie het volgende:
Op de stream noemen ze ozbiliz the most dangerous ajax playe
Niet serieus nemen. negeren gewoon.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]
Als ik hier op reageer hap ik dan op een troll? Of zijn jullie serieus![]()
Laat Liverpool maar komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaat weg voor 40 miljoen ex btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |