Foto's zijn van 17 juli en de tweet van 2 dagen geleden? Zou dus heel goed kunnen als dit pas de eerste kus is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef speknek het volgende:
En hebben ze nog meer gedaan dan zoenen?
http://www.dailymail.co.u(...)-Rupert-Sanders.htmlquote:And in her most recent interview, with the June issue of Elle magazine, Kristen said she was getting tired of her 'boring' life, and wanted something 'bad' to happen to her.
She said: 'You can learn so much from bad things. I feel boring. I feel like, "Why is everything so easy for me?" I can't wait for something crazy to f***ing happen to me. Just life.
'I want someone to f*** me over! Do you know what I mean?'
Ik ook wel ja. Als van geilheid al het bloed uit je hersens naar je piemel is gegaan, of de vrouwelijke variant daarvan, dan okay (nouja niet okay, maar bij wijze van). Maar zo innig met iemand zoenen en dan na afloop zeggen dat Rob / Liberty de enige liefde van je leven is, uh, nee, dat gaat er minder bij mij in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Foto's zijn van 17 juli en de tweet van 2 dagen geleden? Zou dus heel goed kunnen als dit pas de eerste kus is.
Overigens zou ik het persoonlijk erger vinden dat iemand bewust zo innig zoent overdag dan wanneer iemand een dronken slippertje maakt.
Now we do.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
'I want someone to f*** me over! Do you know what I mean?'
Het is geen tweet, het is een post op Instagram.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof dat ik die tweet nog het meest triest van allemaal vind
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was dit dan de reden dat Stewart de laatste weken zowaar een paar keer werd betrapt op een glimlach?
quote:
Begon je weer over sletten en hoeren te gillen?quote:
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Begon je weer over sletten en hoeren te gillen?
Nou ja, de reactie is weg. Misschien is het toch eens tijd na te gaan of het niet aan jezelf ligt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jaje gaat toch niet iemand bedriegen
Wat? Dat de dame iemand bedriegt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, de reactie is weg. Misschien is het toch eens tijd na te gaan of het niet aan jezelf ligt.
Zo zo, dat is wel sletterig van je hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat? Dat de dame iemand bedriegt?
Ik geef gewoon mijn mening, niet iedereen hoeft het daar mee eens te zijn hoor. Verder ben ik erg hypocriet en zou ik de dame in kwestie ook raken.
Weet ik, maar ik ben dan ook een man en een man mag alles toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel sletterig van je hoor.
Als je dat denkt is het raar als je het niet al gedaan hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dan ook een man en een man mag alles toch?
Grapje toch hihiquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dat denkt is het raar als je het niet al gedaan hebt.
Het motief is nu wel duidelijk ja, ze miste blijkbaar spanning in haar leven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-Rupert-Sanders.html
En vergeet dat nooit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Grapje toch hihi![]()
Vrouwen en mannen zijn gelijkwaardig
quote:'Robert Pattinson pakt zijn spullen'
AMSTERDAM - Robert Pattinson is weg uit het huis in Los Angeles waar hij met Kristen Stewart woont.
Een ingewijde vertelt aan het Amerikaanse blad People dat de 26-jarige acteur 'gesloopt' is na het nieuws dat zijn vriendin vreemdging met regisseur Rupert Sanders.
"Ik betwijfel of ze hier overheen komen", aldus de bron. Volgens de ingewijde heeft Pattinson op dit moment geen contact met Stewart.
De 22-jarige Stewart, die sinds 2009 een relatie heeft met Pattinson, bood woensdag publiekelijk haar excuses aan voor haar misstap. Ook Snow White and the Huntsman-regisseur Sanders ging door het stof.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch gewoon een nepkoppel dat om PR-redenen door 2 entourages bij elkaar is gebracht en split nadat de Twilight-koe volledig is uitgemolken. Maar goed, ook dan komt dit iets te vroeg en dus vrij ongelegen.
bronquote:.
'Charlize Theron is boos op Kristen Stewart'
LOS ANGELES - Charlize Theron is furieus op haar Snow White and the Huntsman-collega Kristen Stewart.
"Charlize is heel close met Liberty, de vrouw van Rupert, en ze kan niet geloven dat Kristen dit heeft gedaan", zo vertelt een bron aan Radaronline over de affaire tussen Stewart en regisseur Rupert Sanders.
"Tijdens de opnames van de film voelde ze zich als een oudere zus van Kristen. Ze gaven elkaar veel advies", gaat de ingewijde verder. "Ze vertrouwde haar ook haar adoptieplannen toe en ze twijfelde zelfs om Kristen te vragen als peettante van haar kindje."
Ondanks het feit dat de twee dus behoorlijk close waren, wist de Zuid-Afrikaanse actrice niks van de affaire tussen Rupert en haar vriendin. "Daardoor voelt ook zij zich nu bedrogen."
Tweestrijd
De 36-jarige Theron zit nu in een lastige tweestrijd. Volgens de bron voelt ze aan de ene kant veel sympathie voor Liberty, maar aan de andere kant geeft ze ook veel om Stewart.
Deze week kwamen er foto's naar buiten waarop Kristen en regisseur van Snow White and the Huntsman Rupert Sanders heel intiem te zien zijn. Beiden hebben alleen al een andere relatie. Kirsten heeft een relatie met Twilight-collega Robert Pattinson en Rupert heeft twee kinderen met zijn vrouw Liberty.
Goddomme wat een gnoomquote:
Robert Pattison lijkt me maar een saaie lulquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt onbegrijpelijk. Waarom? Als je toch zo'n vriend hebt.
Ze is een beetje girl next door. Goed voor de doelgroep natuurlijk, want die moet zich in haar kunnen verplaatsen. Vind 'r ook niet heel bijzonder, maar als je haar gezicht en profil ziet, dan zie je wel dat ze toch wel een heel mooi gevormd gezichtje heeft. In tegenstelling tot Pattinson, waar alle magie verdwijnt als je hem van de zijkant ziet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:14 schreef Sasman het volgende:
Ik snap ook echt niet wat iedereen zo lekker vind aan die Kristen.
Nee, bah. Er is veel lekkerder te verkrijgen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:50 schreef speknek het volgende:
In tegenstelling tot Pattinson, waar alle magie verdwijnt als je hem van de zijkant ziet.
Prachtig.quote:
Ik heb de film gezien en Liberty is daar behoorlijk knap. Echt vreemd dat die regiseur vreemd is gegaan met Kirsten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Grunge. het volgende:
Nog smeuïger: Liberty Ross, Ruperts vrouw, speelt de moeder van Sneeuwwitje (Kristen) in Snow White and the Huntsman...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze staat links.
Flaporen, geen vrouwelijke vormen en ze is ook niet sympathiek.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm sorry maar Kristen >>>>>>>>>>> Liberty.
Afgezien van dat ie inderdaad wat beters kan krijgen.
Niets mis met die neus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel een nosejobje gebruiken.
Looks is toch niet alles? 't is een lekker ding ja, maar wie weet wat er langere tijd tussen hen heeft gespeeld. Het is dom van haar, maar het is net zo dom van die Rupert natuurlijk. Takes two to tango.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt onbegrijpelijk. Waarom? Als je toch zo'n vriend hebt.
Ook nog eens ontzettend dom natuurlijk om dat zo in het openbaar te doen.
quote:Robert Pattinson baalt van gedwongen reünie
van onze redactie
AMSTERDAM - Nu Kristen Stewart is vreemdgegaan met regisseur Rupert Sanders, wil Robert Pattinson niets meer met haar te maken hebben. Maar voorlopig is hij nog niet van haar af...
In november gaat The Twilight Saga: Breaking Dawn part 2 in première en in alle contracten staat duidelijk vermeld dat hoofdrolspelers Kristen Stewart, Robert Pattinson en Taylor Lautner samen over de rode loper gaan. Dit meldt de Britse krant The Sun.
"Robert is er kapot van", vertelt een bron. "Hij begrijpt dat de hele Twilight-driehoeksverhouding niets is zonder hem en Kristen, maar hij vindt het vreselijk dat hij haar weer onder ogen moet komen. Hij is nog nooit zo vernederd."
De actrice heeft publiekelijk haar excuses aangeboden voor haar slippertje met de getrouwde regisseur Rupert Sanders, maar Robert heeft zijn koffers gepakt en zijn woning in Los Angeles verlaten.
Maar dat is het juist: Volgens het contract kan het niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef Adelante het volgende:
Ik zou de loper op gaan met Pamela Anderson ofzo, gewoon omdat het kan
Dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap hem volkomen; natuurlijk heb je daar geen zin in na zoiets, al zal het wel moeten. Wat een ontzettend stomme actie van Kristen.
Het is vooral haar reactie die ik nogal respectloos vind. 'Ik wilde wat sensationeels', klinkt nogal egoïstisch. Natuurlijk kunnen relaties in het slob raken en natuurlijk kun je af en toe een grote fout maken, maar het is de hele air die er overheen hangt: "ik doe wat vreselijks, maar mag ik ook eens even?? Weet je wel hoe erg ik me verveel!?" zonder aan Robert te denken, en dan ook nog eens dat ze alles gewoon in het openbaar deed. Ik ben geen Robert Pattinson fan, maar ik sta wat dit betreft toch echt aan zijn kant. Ik weet er natuurlijk het fijne niet van, maar dit komt van haar kant wel erg respectloos en egocentrisch over.
Kristen Stewart is gewoon een aandachtsgeile slettebak, ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:43 schreef ntm het volgende:
Wat ik mij afvraag..zou ze weten dat fotografen toen foto's maakten van haar en die regisseur? Als celebrity weet je toch dat paparazzi je overal volgt, dus misschien deed ze het stiekem ook wel voor alle drama die het zou opleveren.
Duuuude... DIE foto had ik dan nog niet gezien.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:45 schreef Jellereppe het volgende:
Een ding is zeker. Die Pattinson is echt beetgenomen door Kristen en hard ook. Als ze het in alle openbaarheid met Sanders doet, het enige wat ontbreekt is dat ze hun kleren nog niet uit hebben getrokken.
[ afbeelding ]
Kristen Stewart is onder het grote publiek een stuk bekender dan Rupert Sanders die voornamelijk achter de schermen bezig is als regisseur. Niet gek dat er dan veel harder op haar wordt gereageerd! Dat is hoe het werkt.quote:Op zondag 29 juli 2012 06:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mensen gaan vreemd, relaties gaan uit. Ik vind het raar dat die Kirsten er hier zo van langs krijgt, en dat het voor haar en die Robert zo jammer wordt gevonden. Ze zijn nog zo jong, waren nog piepjonger toen ze wat met elkaar kregen, relaties gaan nu eenmaal uit en helaas gaan mensen wel eens vreemd.
Dan vind ik die regisseur erger. Die heeft nog een vrouw en kinderen thuiszitten.
quote:'Vrouw vergeeft Rupert Sanders voor affaire'
AMSTERDAM - Liberty Ross, de vrouw van regisseur Rupert Sanders, geeft haar man een tweede kans na zijn slippertje met Kristin Stewart.
Dat beweert de krant The Telegraph. Heeft Robert Pattinson inmiddels al zijn koffers gepakt, Liberty zou meer vergevingsgezind zijn.
"Ze is bereid om Rupert een tweede kans te geven, ze accepteert dat het niets meer was dan wat geflirt." Zo laat een van de vrienden van Ross weten.
De vader van Rupert, Michael Sanders begrijpt de opheft niet: "Dit meisje is mooi en jong en wat wil je als je vijf maanden lang veel samenwerkt, dan is het logisch dat het gezellig wordt. Het is allemaal zo opgeblazen."
quote:'Ook Kristen Stewart pakt haar koffers'
AMSTERDAM - Na Robert Pattinson's vertrek uit het gezamenlijke huis, heeft nu ook Kristin Stewart haar spullen gepakt. De twee praten niet meer met elkaar.
Na de bekendmaking van de affaire tussen Kristin Stewart en regisseur Rupert Sanders, staat de relatie van Robert en Kristin op losse schroeven.
Volgens entertainmentwebsite Perez Hilton is de actrice zaterdag vertrokken uit het huis in Los Feliz, waar zij woonde met Robert. Bronnen beweren dat de twee niet meer met elkaar praten.
Kristin en de getrouwde Rupert, die elkaar kennen van de film Snow White and the Huntsman, hebben allebei hun spijt betuigd. "Ik vind het heel erg dat ik bepaalde mensen veel verdriet heb aangedaan. Deze misstap heeft mijn relatie met Rob, de meest belangrijke man in mijn leven, de persoon van wie ik het meeste houd, op het spel gezet. Ik houd van hem. Het spijt me zo", verklaarde Kristen tegnover People
Heeeeey, hebben we Annie weer!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kristen Stewart is gewoon een aandachtsgeile slettebak, ja.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 06:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mensen gaan vreemd, relaties gaan uit. Ik vind het raar dat die Kirsten er hier zo van langs krijgt, en dat het voor haar en die Robert zo jammer wordt gevonden. Ze zijn nog zo jong, waren nog piepjonger toen ze wat met elkaar kregen, relaties gaan nu eenmaal uit en helaas gaan mensen wel eens vreemd.
Dan vind ik die regisseur erger. Die heeft nog een vrouw en kinderen thuiszitten.
Cherm... het wordt steeds sneuer voor Robje.quote:'Robert Pattinson wilde aanzoek doen'
AMSTERDAM - Robert Pattinson had al weken het plan om Kristin Stewart ten huwelijk te vragen, voordat het nieuws uitkwam dat zij hem had bedrogen.
De acteur zou zijn vriendin na de zomer willen vragen om met hem te trouwen, meldt de Mirror. Een bron vertelt: "Robert hoopte te trouwen met Kristin en was al bezig met de voorbereidingen voor een aanzoek, voordat ze bekende te zijn vreemdgegaan."
De Twilight-ster had het huis in Los Angeles gekocht en wilde er graag oud worden met zijn vriendin. Maar die plannen gaan nu niet meer door. Sinds Kristin afgelopen week haar slippertje met regisseur Rupert Sanders bekend maakte, wil Rob niks meer met haar te maken hebben.
Pattinson is kapot van verdriet, volgens een ingewijde voelt hij zich vernederd en is zijn hart gebroken.
Heey!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heeeeey, hebben we Annie weer!
Publiekelijk spijt betuigen omdat je werd gesnapt.quote:"Statement: Cheating seems to be a relevant term only when one is caught in the act. Otherwise it is viewed as intelligence, no?"
Trieste zaak dit. Vooral die vader van de regisseur.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vergeet de vrouw en kinderen van de regisseur niet.
quote:'Affaire Kristen Stewart al zes maanden aan de gang'
AMSTERDAM - Kristen Stewart beweert dat de affaire met Rupert Sanders korstondig en eenmalig was. Boze tongen beweren echter dat de actrice Robert Pattinson minstens zes maanden lang heeft bedrogen.
Leopold Ross, de zwager van Rupert, onthult aan het Britse The People: "Het begon tijdens de laatste zes maanden van de opnames van Snow White and the Huntsman en eindigde pas een week geleden. Dit betekent dat de affaire in de herfst van vorig jaar is begonnen."
In Kristens openlijke spijtbetuiging aan Robert liet Kristen nog weten dat de Twilight-acteur de liefde van haar leven is en ook noemde ze haar bedrog slechts een misstap
Nog meer de kinderen en echtgenote van Rupert.quote:
Te ver gegaan in wat? Dat ze een affaire heeft gehad met iemand? Ja, dat had ze beter niet kunnen doen. En datzelfde geldt voor Rupert. Maar ik (en jij ook) weet hier het fijne niet van. Ik vind het dan ook debiel dat mensen die zogenaamde 'nabije bronnen' voor waar aannemen. Hoe dom kan je zijn om al die bronnen te geloven. Iedereen kan zoiets beweren.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heey!Nah maar all trolling aside, ik vind Kristen Stewart ook echt veel te ver gegaan in deze. Niet dan?
Foto's?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Te ver gegaan in wat? Dat ze een affaire heeft gehad met iemand? Ja, dat had ze beter niet kunnen doen. En datzelfde geldt voor Rupert. Maar ik (en jij ook) weet hier het fijne niet van. Ik vind het dan ook debiel dat mensen die zogenaamde 'nabije bronnen' voor waar aannemen. Hoe dom kan je zijn om al die bronnen te geloven. Iedereen kan zoiets beweren.
Die zijn redelijk bewijs dat er een affaire is geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wat is er met die foto's?
Omdat uiterlijk niet alles is. Gek heh?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik snap het ook verder niet hè, ik bedoel ik ben niet gay maar als je als vrouw zijnde een vriend hebt
met zo'n hoofd als Robert Pattinson, waarom moet je dan vreemd gaan!?!
Ik vind Robert echt lelijk. Ik snap niet waarom andere vrouwen hem zo knap vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik snap het ook verder niet hè, ik bedoel ik ben niet gay maar als je als vrouw zijnde een vriend hebt
met zo'n hoofd als Robert Pattinson, waarom moet je dan vreemd gaan!?!
Omdat hij glinstert?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik vind Robert echt lelijk. Ik snap niet waarom andere vrouwen hem zo knap vinden.
Nee! Oké!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Omdat uiterlijk niet alles is. Gek heh?
Oké!?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik vind Robert echt lelijk. Ik snap niet waarom andere vrouwen hem zo knap vinden.
Telegraaf:quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef stekelzwijn het volgende:
Een slippertje?
Ze was al langer aan haar carrière aan het werken:
http://www.telegraaf.nl/p(...)langer_gaande__.html
Ja, dat zou inderdaad goed kunnen nu!quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat weer wel, inderdaad.
Maar dit keer geloof ik ze wel.
Bericht had ik al geplaatstquote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef stekelzwijn het volgende:
Een slippertje?
Ze was al langer aan haar carrière aan het werken:
http://www.telegraaf.nl/p(...)langer_gaande__.html
quote:
Het gaat me niet alleen om z'n looks. Hij lijkt mij verder ook enorm sympathiek, van wat ik heb gezien in interviews en muziek optredens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Looks is toch niet alles? 't is een lekker ding ja, maar wie weet wat er langere tijd tussen hen heeft gespeeld. Het is dom van haar, maar het is net zo dom van die Rupert natuurlijk. Takes two to tango.
Bronquote:'Vrienden maken zich zorgen om Robert Pattinson'
maandag 30 juli 2012 | 08:14
Vrienden van Robert Pattinson maken zich zorgen over zijn gedrag sinds bekend werd dat Kristen Stewart hem had bedrogen met filmregisseur Rupert Sander. Zo zou de 26-jarige Brit zich hebben gewend tot wildvreemden om hem gezelschap te houden. Dat meldt The Sun.
“Robert vraagt vreemden mee uit om mee te praten in plaats van zijn beste vrienden. Hij sprak langdurig met een vrouw die in hetzelfde hotel verblijft en vertelde haar dat het ‘belachelijk’ was dat hij niemand had om mee te praten. Daarnaast speelt hij de hele dag computerspelletjes”, aldus een kennis van Rob.
Het lijkt er overigens sterk op dat Robert niet van plan is Kristen haar slippertje te vergeven. Afgelopen weekend werden diverse verhuiswagens gespot bij het landhuis van het stel in Los Angeles.
Ik vond hem in Twilight altijd lelijk. Toen snapte ik het ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Het doet persoonlijk niks voor mij. Toen hij ineens in de media verscheen had ik nog nooit gehoord van Twilight en kon ik me niet indenken waarom al die meiden bijna flauwvielen voor hem.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond hem in Twilight altijd lelijk. Toen snapte ik het ook niet.
Maar in andere films.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon een goed uitziende man met een mooie kopquote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Poeke het volgende:
[..]
Het doet persoonlijk niks voor mij. Toen hij ineens in de media verscheen had ik nog nooit gehoord van Twilight en kon ik me niet indenken waarom al die meiden bijna flauwvielen voor hem.
Als acteur vind ik hem overigens wel aardig.
Robert.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even getest, en dat doet niet eens pijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:25 schreef Copycat het volgende:
Hoe durft ie zijn zaakje even recht te leggen!
Ik hoop dat ze escargots aten. Met zout.
Mij ook. Ik vind hem zeker niet knap maar ik zag hem eens bij Oprah en daar was het een aardige, humoristische jongen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om z'n looks. Hij lijkt mij verder ook enorm sympathiek, van wat ik heb gezien in interviews en muziek optredens.
]
De naïviteitquote:Op maandag 30 juli 2012 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij ook. Ik vind hem zeker niet knap maar ik zag hem eens bij Oprah en daar was het een aardige, humoristische jongen.
Kristen is natuurlijk nu gewoon een kutwijf. Ik las dat ze had gezegd dat ze zoveel respect voor hem heeft en hij zo belangrijk voor haar is. Nice way of showing that.
Omdat ze hem in Twilight belachelijk gewit hebben! En dat in combinatie met die lenzen....quote:Op maandag 30 juli 2012 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een leukie is hij tochquote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Markeerstift het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ie op zijn leukst!
quote:Robert Pattinson stuurt Kirsten Stewart huis uit
AMSTERDAM - Robert Pattinson heeft Kirsten Stewart gevraagd om het huis waar ze samen woonden te verlaten. Hij zou haar niet kunnen vergeven dat ze vreemd is gegaan.
Volgens een bron bij People heeft de acteur, die uit de spotlights is gebleven sinds de berichten over het slippertje van Kirsten naar buiten zijn gekomen, zijn vriendin gevraagd haar spullen uit hun villa in Los Angeles te verhuizen.
Dit weekend werd er ook daadwerkelijk een verhuiswagen bij het optrekje gespot
Vorige week werd bekend dat Stewart haar Twilight-tegenspeler heeft bedrogen met Rupert Sanders, de getrouwde regisseur van Snow White and the Huntsman, waar ze de hoofdrol in speelde.
Nope. Doet nog steeds niks met me.. Sorry.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Markeerstift het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ie op zijn leukst!
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Markeerstift het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ie op zijn leukst!
De lul!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef Toradora het volgende:
Een vrouw gaat niet zomaar vreemd! Hij zal vast wel iets hebben gedaan, of juist niet gedaan waardoor dit zo is geëscaleerd.
Dan moet je of eraan werken, of je spullen pakken. En geen getrouwde man.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef Toradora het volgende:
En dan krijgen we volgende week te horen, Robbert neukt 15jarige fans omdat hij de weg kwijt is. Zielige jongen.
Een vrouw gaat niet zomaar vreemd! Hij zal vast wel iets hebben gedaan, of juist niet gedaan waardoor dit zo is geëscaleerd.
Desalniettemin vind ik het jammer. Het is altijd zo leuk als stelletjes uit een film ook in het dagelijks leven elkaar leuk vinden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef Toradora het volgende:
Dit kan alleen maar gezegd zijn door een vrouw.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef Toradora het volgende:
Gelukkig niet. Maar daarvoor is het ook wel een beetje te erg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:22 schreef Koningin het volgende:
Vind het wel jammer dat ze uit elkaar zijn, maar ja dat gebeurt.
Ik had wel gedacht dat Robert haar wel zou vergeven. Niet dus.
En al helemaal niet 6 maanden lang, in het openbaar. Zonder gêne.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dan moet je of eraan werken, of je spullen pakken. En geen getrouwde man.
Dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef Snowbells het volgende:
Er is geen enkele reden om vreemd te gaan. Heb je het niet naar je zin in je relatie? Doe er wat aan of beëindig hem.
Dat is andersom ook zo, een man gaat meestal ook niet zonder rede vreemd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar gezegd zijn door een vrouw.
Verdomd, klopt nog ook, inderdaad een vrouw die dit zegt.____!
Just saying:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat is andersom ook zo, een man gaat meestal ook niet zonder rede vreemd.
Nu kan dat een hele stomme rede zijn, of een hele goede. Maar meestal komt dat niet omdat de partner zo leuk en perfect is.
Verder is de reden bekend: Kristen vond het saai.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef Snowbells het volgende:
Er is geen enkele reden om vreemd te gaan. Heb je het niet naar je zin in je relatie? Doe er wat aan of beëindig hem.
Dat klopt ook wel. Geen enkele rede is goed genoeg om vreemd te gaan, maar het kan voor die persoon rede genoeg zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Just saying:
[..]
Verder is de reden bekend: Kristen vond het saai.
Nee precies.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Reden. En om die reden zomaar pats bij de bedrogene neer te leggen, vind ik nogal wat.
The fuck.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef single_queen het volgende:
Rupert Sanders (overigens getrouwd en twee kids).
Dat is saaier voor Kirsten. Dan heeft ze er nog maar 1.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef Snowbells het volgende:
We kennen maar 1 kant van het verhaal he? Voor t zelfde geld is Robje een dooie, saaie diender om mee te leven die thuis weinig aandacht aan zn liefje besteed... we weten het niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij ook. Ik vind hem zeker niet knap maar ik zag hem eens bij Oprah en daar was het een aardige, humoristische jongen.
Kristen is natuurlijk nu gewoon een kutwijf. Ik las dat ze had gezegd dat ze zoveel respect voor hem heeft en hij zo belangrijk voor haar is. Nice way of showing that.
Ja, dan begrijp ik het wel. Het is natuurlijk veel respectvoller om publiekelijk vreemd te gaan dan gewoon je relatie uit te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef totebel het volgende:
[..]
We kennen maar 1 kant van het verhaal he? Voor t zelfde geld is Robje een dooie, saaie diender om mee te leven die thuis weinig aandacht aan zn liefje besteed... we weten het niet.
ze is de eerste niet...en nee, t maakt het niet netjes nee, maar ik kan 100 redenen van het waarom bedenken.. en als het, zoals gezegd al maanden aan de gang is, dan is t, sorry, ook niet het helderste licht dat dat niet eerder opvalt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan begrijp ik het wel. Het is natuurlijk veel respectvoller om publiekelijk vreemd te gaan dan gewoon je relatie uit te maken.
Is dat Keira?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:56 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dat is saaier voor Kirsten. Dan heeft ze er nog maar 1.![]()
Deze foto kwam ik net in een ander topic tegen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat zij een heel wat betere Sneeuwitje zou zijn geweest. Met een accent, maar wel met heel wat meer vechtlust.
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Ja. Het verschil met bijv. de scenes in wapenuitrusting zouden een stuk beter zijn geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat Keira?
Was zoveel beter geweest inderdaad. Maar ja, elke actrice die een beetje goed kan acteren met het juiste uiterlijk eigenlijk wel.
Bronquote:Rupert Sanders en Kristen Stewart doen samen Snow White 2
LOS ANGELES - Rupert Sanders zal het vervolg op Snow White and the Huntsman regisseren. Ook Kristen Stewart is weer van de partij.
Het was nog onzeker of Sanders ook met deel 2 aan de slag mocht. Maar filmstudio Universal bevestigt dat de regisseur terugkeert. Dat Stewart in het volgende deel te zien zal zijn, was al eerder contractueel vastgelegd.
Het is saillant te noemen dat de 22-jarige Stewart en de 41-jarige Sanders weer gaan samenwerken. Vorige maand werd duidelijk dat de twee een affaire hebben gehad. Hun geheime liefde bloeide op tijdens de opnames van het eerste deel van Snow White.
Die inboxquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:40 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron
En nog een leuk grapje (dus nee, niet haar echte inbox, maar een fake versie gepost op huffington post):
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)obert-pattinson.htmlquote:'Kristen Stewart niet welkom bij première Robert Pattinson'
AMSTERDAM - Kristen Stewart is niet welkom op de première van Robert Pattinsons nieuwe film Cosmopolis.
De bewaking heeft te horen gekregen dat de overspelige actrice niet in de buurt van de rode loper of afterparty mag komen, verklappen bronnen aan entertainmentsite Radar Online.
"Robert wil haar simpelweg niet zien", vertelt een ingewijde. "Gevreesd wordt dat Kristen de première aangrijpt om Robert in levende lijve te spreken."
Stewart ging vorige week door het stof toen aan het licht kwam dat ze een scheve schaats heeft gereden met Snow White and the Huntsman-regisseur Rupert Sanders. Sindsdien heeft de 22-jarige actrice Pattinson niet meer onder vier ogen gesproken.
Alle aandacht
De filmstudio is bovendien bang dat Stewart alle aandacht krijgt als ze de première bijwoont. "Het is Roberts eerste publieke optreden sinds het nieuws van Kristens slippertje. De studio wil het mediacircus niet nog groter maken."
Stewart en Pattinson zijn sinds 2009 samen, de twee leerden elkaar kennen tijdens opnamen voor de Twilight-films. De vijfde en laatste film uit de reeks gaat eind dit jaar in première. Voor die film zullen Stewart en Pattinson wel samen over rode lopers moeten.
ik vind dit wel een hele lieve fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:25 schreef juultje84 het volgende:
Daily Mail publiceert alle foto's op hun website...
Er lijken trouwens 2 momenten te zijn, dat beiden een keer door hebben dat ze gezien zijn...
quote:Robert Pattinson vlucht naar Australië'
LONDEN - Robert Pattinson heeft het even helemaal gehad in de Verenigde Staten. De Twilight-ster denkt er daarom over na om een acteerklus in Australië aan te nemen.
Dat meldt The Sun. Het voormalig koppel Pattinson (26) en Kristen Stewart (22) kwamen de afgelopen periode constant in de media vanwege de affaire van Stewart met Snow White and the Huntsman-regisseur Rupert Sanders.
De acteur zou volgens een bron tegen zijn agent gezegd hebben dat hij weg wil van alles. Hij denkt dat het slim is om de komende tijd uit de publiciteit te blijven.
Pattinson zou nu overwegen om in The Rover te gaan spelen, een film die in Australië wordt opgenomen. Hij werd daar eerder al voor gevraagd, maar wees het aanbod toen af omdat hij Stewart niet alleen wilde laten. Dat is nu geen probleem meer.
quote:'Kristen Stewart huilt non-stop'
AMSTERDAM - Kristen Stewart is zo ondersteboven van haar breuk met Robert Pattinson dat ze non-stop huilt en zichzelft niet meer wast.
"Kristen gedraagt zich als een tiener wiens hart is gebroken", aldus een anonieme bron aan Radaronline.
"Ze huilt constant en praat met niemand. Ze is gekrenkt, vernederd en heeft een gebroken hart." Stewart zou hebben gezegd dat ze echt van Pattinson houdt, maar dat ze het heeft verpest met hem.
"Kristen heeft al een aantal dagen niet gedoucht, andere kleren aangetrokken of haar haar gewassen", aldus de bron.
Stewart zou nu bij producer Giovanni Agnelli verblijven. Ze is niet meer in het openbaar gezien sinds ze haar excuses aanbood aan Robert Pattinson.
Door: NU.nl
quote:'Geen contact tussen Rupert Sanders en zijn vrouw'
LOS ANGELES - Rupert Sanders en zijn vrouw Liberty Ross hebben geen contact met elkaar gehad sinds Kristen Stewart (22) toegaf dat zij en de regisseur een affaire hebben gehad.
Een bron vertelt aan People dat Liberty helemaal kapot is van het bedrog van haar man.
"Ze leken altijd zo'n gelukkige familie", aldus de insider. En hoewel Sanders (44) onlangs werd gespot met zijn trouwring om wil dit nog niet zeggen dat Ross hem intussen vergeven heeft.
Volgens de bron hebben de twee geen contact meer gehad sinds de affaire naar buiten kwam. "Ze is nu vooral gefocust op haar twee kinderen. Daar geeft ze het meeste om."
Toekomst
Toch probeert Ross sterk te zijn en naar de toekomst te kijken. "Maar dat wil nog niet zeggen dat zij en Rupert het weer samen gaan proberen. Er is nog niks besloten."
Ook de relatie van Stewart en Robert Pattinson staat door het bedrog op losse schroeven. Pattinson zou ook kapot zijn van de leugens en hij zou het daarom heel moeilijk vinden om zijn vriendin te vergeven.
Door: BuzzE
Nee, joh. Die hadden niks door. De camera's van paparazzi's zijn geen consumententoestellen. Die kunnen wel inzoomen vanaf 200 - 300 meter afstand.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:25 schreef juultje84 het volgende:
Er lijken trouwens 2 momenten te zijn, dat beiden een keer door hebben dat ze gezien zijn...
Well, duh?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef Koningin het volgende:
"Ze huilt constant en praat met niemand. Ze is gekrenkt, vernederd en heeft een gebroken hart." Stewart zou hebben gezegd dat ze echt van Pattinson houdt, maar dat ze het heeft verpest met hem."
Volgens mij zit ie anders met een stijve tegen dr op te rijdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik vind dit wel een hele lieve foto
Rigide? Dominees? Omdat hij het niet pikt dat zn vriendin een affaire had met een getrouwde man?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:38 schreef speknek het volgende:
Pattison is wel in m'n achting gestegen. Een jonge knappe mannelijke acteur met rigide (bijna dominees) moraal over de liefde, waar zie je dat nog.
Leuk als je vrienden je meenemen naar een countrybar....quote:'Robert Pattinson beschuldigt Stewart van tweede affaire'
LOS ANGELES - Robert Pattinson lijkt het helemaal gehad te hebben met Kristen Stewart. Volgens een bron zou hij haar zelfs beschuldigen van een tweede affaire.
Zo schrijft Radaronline.
Sinds de affaire tussen Stewart en Rupert Sanders naar buitenkwam, verblijft de actrice bij een vriend van haar: producer Giovanni Agnelli.
En dat zit Pattinson niet lekker. Een bron vertelt aan de website dat de acteur Giovanni ook kent en hem al verschillende keren heeft gebeld sinds Stewart daar is. "Hij wil weten waarom zij bij hem onderduikt. Hij is heel erg boos en hij denkt zelfs dat Giovanni ook het bed heeft gedeeld met haar", aldus de insider.
Niet zichzelf
"Rob is zichzelf niet meer. Niemand heeft hem ooit zo gezien", gaat de bron verder. Toch proberen vrienden hem weer een beetje op andere gedachten te krijgen.
Daarom namen ze hem afgelopen weekend mee naar The Deer Lodge, een tent waar veel country-achtige muziek wordt gespeeld. Volgens een medewerker van de uitgaansgelegenheid is de acteur daar inderdaad geweest en vermaakte hij zich goed
Vind ik ook!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef Flow3r het volgende:
Die Rupert is anders wel veul lekkerder dan die Rob
Echnie!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef Flow3r het volgende:
ik kan het er ook wel opquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef Flow3r het volgende:
Waarom niet? Misschien is dat het soort bar waar hij zelf ook wel eens optreedt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Leuk als je vrienden je meenemen naar een countrybar....
Jah, mooie manquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik kan het er ook wel op
[ afbeelding ]
Doe mij allebei maar.quote:
Ik denk dat je douchebag bedoelt. En idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jah, mooie man![]()
Het woordje "doushbag " vind ik echt slaan op die Rob , geen idee waarom , maar past hem prima
Ik heb ook geen idee waarom je het woordje douchebag op Rob vindt slaan...helemaal vanwege het feit dat niet Rob de douchebag is maar Kristen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jah, mooie man![]()
Het woordje "doushbag " vind ik echt slaan op die Rob , geen idee waarom , maar past hem prima
Het feit dat hij vreemdgaat terwijl hij een vrouw heeft en twee kinderen vind jij niet douchebag-waardig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom je het woordje douchebag op Rob vindt slaan...helemaal vanwege het feit dat niet Rob de douchebag is maar Kristen...
Leugens. Ze kan niet lachen. Geloof ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was dit dan de reden dat Stewart de laatste weken zowaar een paar keer werd betrapt op een glimlach?
Uhm...Robert Pattinson heeft nog geen vrouw en 2 kinderenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het feit dat hij vreemdgaat terwijl hij een vrouw heeft en twee kinderen vind jij niet douchebag-waardig?
Ik zou ook niet gaan. Zie je ineens het publiek BOEOE!! roepen.quote:'Kristen Stewart niet bij eigen première'
Kristen Stewart is niet aanwezig bij de première van haar nieuwe film On The Road in Londen. De actrice schaamt zich voor haar affaire met de regisseur van Snow White and the Huntsman.
Haar tegenspeler in On The Road is Tom Sturridge, een goede vriend van de man die ze bedroog, Robert Pattinson. "Kristen zal niet te zien zijn op de rode loper van On The Road. Ze durft nog niet in het openbaar te verschijnen", zegt een bron tegen Radar Online.
"Ze wil ook niet naast Tom Sturridge staan. Hij en Robert zijn erg close en Kristen denkt dat het behoorlijk ongemakkelijk zou zijn als ze haar film zou gaan promoten met hem ernaast", vervolgt de ingewijde. "Als ze bij de première is, leidt dat alleen maar af van de film en dat wil Kristen absoluut niet."
Na haar misstap heeft Pattinson zijn vriendin naar verluidt op straat gezet. De twee, beiden bekend van Twilight, hadden al jaren een relatie. Stewart zou er alles aan doen om Pattinson terug te krijgen.
Bron
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan. Zie je ineens het publiek BOEOE!! roepen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als ze dan ook meteen voorgoed uit de showbizz wegblijft met in ieder film datzelfde pruillipje, dan ben ik tevreden. Dit incident heeft Stewart weer met haar beide voeten in haar schoenen laten lopen in plaats van ernaast.
Cracked heeft overigens een meesterlijk artikel geplaatst recentelijk, is het lezen zeker waard. http://www.cracked.com/blog/i-created-kristen-stewart-apology/
Oeps.. Confronterend dat linkje. Al kijk ik natuurlijk alleen maar de films voor Jacob's shirtloze scenes.quote:Zo las ik lang geleden dit artikel. Fans die over een soort Twilightachtige wereld fantaseren. Dan hebben de hoofdrolspelers nog een relatie in het echt en dan doet dat mens zoiets? Hoe durft ze?!
Zou ze zich ook zo schamen als het niet was uitgekomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ben benieuwd hoeveel tijd er tussen het uitkomen van de foto's en het opbiechtten aan robert zat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Zou ze zich ook zo schamen als het niet was uitgekomen?
Maar aan de andere kant: werk is werk. Wat zij en Rupert hebben gedaan is niet goed te praten maar ik vind eigenlijk niet dat dit haar carrière zou moeten kosten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ach, ik zag mij nooit als een fan tot dat mijn broertje vroeg waarom ik dan alle delen had gezien en alle boeken in zo'n glimmend, zwarte box had zitten. Tja.. als ik het echt stom vond had ik dat natuurlijk nooit gekochtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Michiqa het volgende:
[..]
Oeps.. Confronterend dat linkje. Al kijk ik natuurlijk alleen maar de films voor Jacob's shirtloze scenes.![]()
Afz. a grown woman who still thinks like a 13 year old girl.
Ik betwijfel het. Ze had twee dingen kunnen doen. Zwijgen of met een verklaring komen. Wat kan je anders zeggen dat ze zich zo schaamt en spijt heeft? Ze zal niet gauw zeggen dat ze ervan had genoten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Zou ze zich ook zo schamen als het niet was uitgekomen?
Er was toch ook een post hier dat de affaire al een half jaar duurde? Maar inderdaad. Jammer dat Robert zwijgt. Ik wil eigenlijk wel wat modder zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef purebliss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ben benieuwd hoeveel tijd er tussen het uitkomen van de foto's en het opbiechtten aan robert zat.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Het zou wel gaaf zijn als de schrijfster van Twilight nog een deel zou schrijven. Eens zien of ze nog wel met elkaar willen samenwerken. Wie weet gaat Stewart dan eindelijk opdonderen en zien we actrice die tenminste nog wel meer dan 1 uitdrukking op d'r gezicht kan toveren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:51 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant: werk is werk. Wat zij en Rupert hebben gedaan is niet goed te praten maar ik vind eigenlijk niet dat dit haar carrière zou moeten kosten.
Robquote:Robert Pattinson vindt troost in aanzoeken
Zo wordt de 26-jarige acteur, die is bedrogen door zijn vriendin Kristen Stewart, getroost door onder meer huwelijksaanzoeken van bewonderaars.
"Robert is diep geraakt door de steun die hij krijgt van zijn fans", vertelt een bron aan de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online. "Hij wordt overspoeld met dozen chocolade, rozen en brieven. En hij krijgt ook bizarre huwelijksaanzoeken."
Toch geeft Pattinson alle cadeaus die hij van fans krijgt weg. "Hij heeft een goed hart en hij heeft besloten om alle cadeaus aan ziekenhuizen en bejaardentehuizen te doneren."
Bron
Ach het is beter dan dat 50 shades of grey. Een veertigjarige vrouw die erotische fanfiction schrijft over een slecht boek bedoeld voor 13 jarige meisjes... Die verhalen bundelt en internationale bestseller wordt onder andere veertigjarige vrouwen de wereld over.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Michiqa het volgende:
[..]
Oeps.. Confronterend dat linkje. Al kijk ik natuurlijk alleen maar de films voor Jacob's shirtloze scenes.![]()
Afz. a grown woman who still thinks like a 13 year old girl.
Ja, eigenlijk wel. In the city of sleaze, Tinseltown, is dat orde van de dag. Maar niet per se dit, maar hoeveel scharrels heeft Pattinson nou gehad, hij moet de fotomodellen toch voor het uitzoeken hebben, maar gaat dan voor de girl next door en noemt het ware liefde, wil niets liever dan trouwen, vreemdgaan is wel het slechtste dat je kan doen, etc.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rigide? Dominees? Omdat hij het niet pikt dat zn vriendin een affaire had met een getrouwde man?
Dat heeft ze ook gedaan, er is nog een boek dat het hele verhaal vanuit Edwards oogpunt bekijkt, maar iemand heeft toen een paar hoofdstukken op internet gezet, waarna ze niet meer verder wou schrijven. Best jammer.quote:Daar heb je natuurlijk gelijk in. Het zou wel gaaf zijn als de schrijfster van Twilight nog een deel zou schrijven. Eens zien of ze nog wel met elkaar willen samenwerken. Wie weet gaat Stewart dan eindelijk opdonderen en zien we actrice die tenminste nog wel meer dan 1 uitdrukking op d'r gezicht kan toveren.
Dat las ik in het 50 shit of grey topic van yvonne. Bizar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:30 schreef speknek het volgende:
Ach het is beter dan dat 50 shades of grey. Een veertigjarige vrouw die erotische fanfiction schrijft over een slecht boek bedoeld voor 13 jarige meisjes... Die verhalen bundelt en internationale bestseller wordt onder andere veertigjarige vrouwen de wereld over.
quote:vr 10 aug 2012, 13:34
Robert Pattinson terug naar Kristen? van onze redactie
AMSTERDAM - Robert Pattinson overweegt zijn overspelige ex Kristen Stewart een tweede kans te geven.
Roberts boosheid jegens Kristen is inmiddels omgeslagen in twijfel. De gekrenkte acteur is nu aan het bedenken of hij verder wil gaan met het meisje waar hij ooit zo gelukkig mee was.
"Er zijn een aantal vrienden die hem adviseren om verder te gaan mey zijn leven. Anderen denken dat Ron en Kristen een speciale band hebben en vinden dat hij Kristen een tweede kans moet geven", zo onthult een ingewijde aan RadarOnline. "Hij heeft veel om over na te denken."
Ja, dat heb ik ook gelezen. Idd jammer dat ze het niet heeft afgemaakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef purebliss het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gedaan, er is nog een boek dat het hele verhaal vanuit Edwards oogpunt bekijkt, maar iemand heeft toen een paar hoofdstukken op internet gezet, waarna ze niet meer verder wou schrijven. Best jammer.
Tsja ze hebben toch al lange tijd een relatie...en hij had zelfs trouwplannen met haar. Ik kan me voorstellen dat als zijn boosheid eenmaal gezakt is hij wel nog steeds van haar houdt. Houden van gaat namelijk niet zomaar even over.quote:
Wel voor Kristen, bleek uit de foto's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Houden van gaat namelijk niet zomaar even over.
Waarom denk je dat ze van Rupert hield? Omdat ze voor het eerst lachend op een foto stond?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel voor Kristen, bleek uit de foto's.
...Ik wou zeggen "Omdat ze voor het eerst lachend op een foto stond", maar dat zei jij al. Dus... Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze van Rupert hield? Omdat ze voor het eerst lachend op een foto stond?
Schijnbaar kwam ze iets tekort ja. Als je zag hoe die Rupert tegen haar bilnaad aan stond te schurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel voor Kristen, bleek uit de foto's.
Hmm, maar om nu de schuld voor háár vreemdgaan af te schuiven op Pattinson vind ik ook altijd zo zwak. Mag ook altijd gedaan worden als vrouwen vreemdgaan, maar als mannen het doen is het huis te klein wanneer iemand zegt 'Wat als zijn vriendin/vrouw gewoon bij hem iets tekort kwam?'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Schijnbaar kwam ze iets tekort ja. Als je zag hoe die Rupert tegen haar bilnaad aan stond te schurenZe vond het maar wat fijn
Ik denk ook dat het door de telelens komt. Volgens mij is deze eeuwige blik 'quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ik wou zeggen "Omdat ze voor het eerst lachend op een foto stond", maar dat zei jij al. Dus... Ja.
Ik bedenk me ineens... Zou ze tegen kietelen kunnen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het door de telelens komt. Volgens mij is deze eeuwige blik '' gewoon onderdeel van haar image.
Nee, je zegt helemaal niets geks; ik ben het volledig met je eens (zoals bijna elke reactie hier in dit topic).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hmm, maar om nu de schuld voor háár vreemdgaan af te schuiven op Pattinson vind ik ook altijd zo zwak. Mag ook altijd gedaan worden als vrouwen vreemdgaan, maar als mannen het doen is het huis te klein wanneer iemand zegt 'Wat als zijn vriendin/vrouw gewoon bij hem iets tekort kwam?'.
Vreemdgaan hoort gewoon helemaal niet. Als Stewart iets tekort kwam (als ze al iets te kort kwam) had ze erover moeten praten. Of zeg ik nu iets geks?
Ohnee, ik geef Robert absoluut niet de schuld. Maar het werd toch al ergens eerder genoemd dat ze spanning oid miste? Ik vind het dan echt dieptreurig dat ze dan op zo'n sneue manier spanning gaat zoeken. Nu heeft ze een huwelijk verpest, en haar relatie met Robert op het spel gezet. De vraag is nog maar of het ooit nog helemaal goed zal komen ALS ie haar al terugneemt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hmm, maar om nu de schuld voor háár vreemdgaan af te schuiven op Pattinson vind ik ook altijd zo zwak. Mag ook altijd gedaan worden als vrouwen vreemdgaan, maar als mannen het doen is het huis te klein wanneer iemand zegt 'Wat als zijn vriendin/vrouw gewoon bij hem iets tekort kwam?'.
Vreemdgaan hoort gewoon helemaal niet. Als Stewart iets tekort kwam (als ze al iets te kort kwam) had ze erover moeten praten. Of zeg ik nu iets geks?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohnee, ik geef Robert absoluut niet de schuld. Maar het werd toch al ergens eerder genoemd dat ze spanning oid miste? Ik vind het dan echt dieptreurig dat ze dan op zo'n sneue manier spanning gaat zoeken. Nu heeft ze een huwelijk verpest, en haar relatie met Robert op het spel gezet. De vraag is nog maar of het ooit nog helemaal goed zal komen ALS ie haar al terugneemt.
Geen enkel excuus rechtvaardigt vreemdgaan imho. Heb dan lef en maak het gewoon uit.
Of bespreek gewoon dat er geen spanning meer is in de relatie. Zo'n gast kan weinig doen als hij niet weet van de problemen die hij zo eventueel helemaal niet inziet. Ik ben het verder helemaal met je reactie eens hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohnee, ik geef Robert absoluut niet de schuld. Maar het werd toch al ergens eerder genoemd dat ze spanning oid miste? Ik vind het dan echt dieptreurig dat ze dan op zo'n sneue manier spanning gaat zoeken. Nu heeft ze een huwelijk verpest, en haar relatie met Robert op het spel gezet. De vraag is nog maar of het ooit nog helemaal goed zal komen ALS ie haar al terugneemt.
Geen enkel excuus rechtvaardigt vreemdgaan imho. Heb dan lef en maak het gewoon uit.
Juist. Zonder communicatie is een relatie niks. Als je niet met elkaar praat kan je er maar beter meteen mee kappen want dan wordt het niets meer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of bespreek gewoon dat er geen spanning meer is in de relatie. Zo'n gast kan weinig doen als hij niet weet van de problemen die hij zo eventueel helemaal niet inziet. Ik ben het verder helemaal met je reactie eens hoor
Ik hoop overigens wel dat Robbert Pattinson voet bij stuk houdt en haar gewoon niet terugneemt. Niet dat ik hem noch Kristen geen geluk wens samen, maar er moet gewoon iemand zijn die hem veel meer respecteert.
Tja, je hebt een punt. Al die team Edward-meisjes die dan massaal zichzelf laten bijten door vleermuizen en dergelijke omdat ze naar Taylor Lautner is gegaan is ook niet alles.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoop ik dat hij haar nog even lang laat zwoegen voor hem, en dat ie haar dan toch terugneemt.
Omdat Bella EdwardGewoon daarom!
Ik ga nog steeds stuk van het lachen als ik aan die vergelijking denkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Sowieso Edward > Jacob.
Taylor Lautner lijkt op een alpaca.
bron is hln, hoog niveau dusquote:"Robert Pattinson heeft Kristen Stewart jarenlang bedrogen"
Megan Fox, Ashley Greene en Lindsay Lohan genoemd in nieuw schandaal
Als we showbizzblog Jezebel mogen geloven, dan bedroog Robert Pattinson 'zijn' Kristen Stewart jarenlang aan de lopende band. De site kreeg een anonieme tip binnen van een 'Hollywood insider', die beweert dat de 'Twilight'-acteur er affaires op nahield met onder andere Megan Fox, Nikki Reed, Ashley Greene en zelfs Lindsday Lohan. Een overzicht.
Om snel ons geheugen op te frissen: twee weken geleden publiceerde het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly een reeks foto's waarop te zien is hoe Kristen Stewart haar vriend Robert Pattinson bedriegt met haar 'Snow White and the Huntsman'-regisseur Rupert Sanders. Er was geen ontkennen meer aan, dus besloten zowel Stewart als Sanders om een persbericht de wereld in te sturen waarin ze zich excuseerden voor hun daden.
Goed bewaard geheim
Stewart krijgt er sindsdien zwaar van langs. Zogenaamde 'Twihards' laten hun idool als een baksteen vallen en staan als een blok achter de bedrogen Robert Pattinson. Maar is 'R-Patz' wel zo onschuldig als hij lijkt? Volgens de ingewijde bij Jezebel at de Brit namelijk jarenlang van twee walletjes. "Maar daar werd nooit een letter over geschreven", luidt het.
De bron legt van naaldje tot draadje uit hoe, wanneer en met wie Robert een scheve schaats reed. Dat de insider zeker is van haar stuk, blijkt uit het 'bewijsmateriaal' dat ze aan haar e-mail toevoegt, gaande van foto's tot tweets en exacte data. Wij zetten de sappigste 'details' uit de e-mail op een rijtje.
"Hij heeft altijd affaires gehad met zijn tegenspeelster. Dat gebeurde zowel tijdens als na de opnames. Hij heeft ook ooit iets gehad met een Europese burlesque-danseres. Oh, en ook met een aantal modellen. Hij was op een avond zo zat dat hij de fout maakte om met iemand naar bed te gaan met wie hij dat absoluut niet had mogen doen. Daarnaast was er een Australische actrice en een realityster van VH1. En ook met de tegenspeelster van de actrice wier huwelijk hij heeft kapotgemaakt. Dat was nog eens een interessant slippertje. Dan was er ook nog de dochter van één van de regisseurs van een film waarin hij meespeelde. Hij vertelde haar dat hij voor altijd met haar samen wilde zijn, maar hij meende dat helemaal niet. Hij wilde haar gewoon in bed praten. Er zijn er nog een paar, maar die kent niemand bij naam.
Benieuwd over wie deze tipgeefster het heeft? Hier komen ze:
Megan Fox
"Rob deelde de lakens met Megan Fox na de 'Twilight'-première in Tokio. Hij was toen al samen met Kristen. Megan gaf dat grotendeels toe. Zo vertelde ze ooit dat een "jonge Hollywoodacteur" haar had uitgenodigd om mee te vliegen in een privéjet van Wal-mart. Pattinson heeft bij de start van de opnames van 'New Moon' promo gevoerd voor Wal-mart. De warenhuisketen heeft hem dan ook een aantal keer laten overvliegen met hun privéjet. Er gingen ook geruchten de ronde dat hij samen met haar op stap ging en dat ze samen in het Palisades Hotel verbleven."
Nikki Reed
"Rob en Nikki Reed delen al sinds het begin van de 'Twilight'-reeks de lakens. Rob wilde zo graag een relatie met Kristen, en hij is er uiteindelijk in geslaagd om haar van Michael Angarano af te pakken, haar vriendje met wie ze drie jaar samen was. Zelfs toen hij samen was met Kristen, bleef hij afspreken met Nikki. Fotografen hebben Robert en Nikki meermaals gespot toen ze samen het Sheraton Wall Centre verlieten."
Ashley Greene
"Rob werd op de gevoelige plaat gelegd toen hij 's avonds laat de filmset van 'New Moon' in Vancoucer verliet. Ashley zat bij hem op de achterbank van de wagen toen de foto's gemaakt werden. Ze werden kort daarna een tweede keer gespot in het Italiaanse Montepulciano, waar ze voor opnames verbleven. Kristen was echter in geen velden of wegen te bespeuren. Zijn affaire met Ashley heeft jarenlang aangesleept. De laatste keer dat ze het met elkaar hebben gedaan was tijdens de internationale promotournee van 'Breaking Dawn Part 1'. Hotelgasten hoorden hoe Robert en Ashley "wilde en luidruchtige seks" hadden in hun hotelsuite in Parijs. Het hotelpersoneel werd op de hoogte gebracht van de geluidsoverlast."
"Rob werd de dag daarna geïnterviewd in Berlijn, waar een reporter hem er op attent maakte dat hij er moe uit zag. Pattinson antwoordde dat hij niet in detail wilde treden over waarom hij zo moe was. Ashley heeft Pattinson nog één keer opgebeld, maar het was Kristen die de telefoon opnam. Ashley legde de telefoon neer, maar Kristen herkende haar nummer en belde haar terug om haar te zeggen dat ze uit de buurt van Rob moest blijven. Stewart dreigde er mee om de pers te vertellen dat Ashley herpes heeft."
Erika Dutra
"Hij sliep in mei 2009 met Erika Dutra. Dat gebeurde in Cannes. Er zijn foto's opgedoken waar hij zijn arm op haar shouder legt. Die beelden werden door Star Magazine gepubliceerd."
Camilla Belle & Emilie de Ravin
"Deze escapade is misschien wel de sappigste van allemaal, aangezien het om een triootje gaat. En een gebroken huwelijk. Het gebeurde allemaal tijdens de opnames van 'Remember Me' in New York City. Hij had al een tijdje iets met Camilla Belle, met wie hij geregeld afsprak in Los Angeles. Ze gingen op een avond iets drinken met zijn tegenspeelster Emilie de Ravin, die net haar echtscheiding had aangekondigd. Op de filmset ging het gerucht de ronde dat Rob die avond Camille én Emilie mee naar zijn hotelkamer heeft genomen."
De Burlesque-danseres
"Rob keerde na de opnames van 'Bel Ami' terug naar Vancouver. Hij kwam daar drie dagen later dan voorzien aan, omdat hij in Londen een burlesque-danseres, Caroline Jones, had leren kennen. Zij bevestigde op Twitter dat ze tijd had doorgebracht met hem, maar dat niemand daar verder zaken mee had. Hij kreeg het in Vancouver aan de stok met Kristen. Dat gebeurde voor het oog van de hele filmcrew. Ze maakten ruzie omdat Robert drie dagen te laat was doordat hij de bloemetjes had buiten gezet in Londen. Kristen schreeuwde hem toe dat zijn gedrag bijzonder onprofessioneel was en dat hij haar belachelijk had gemaakt. Rob is het afgetrapt en ze hebben hen alle twee moeten smeken om de opnames af te maken."
Lindsay Lohan
"Robert en Lindsay Lohan werden hand in hand gespot in de zomer dat de opnames van 'Water For Elephants' plaatsvonden. Dat was in Las Palmas. Hij bracht veel tijd met haar door, maar ook met haar beste vriend Marlus Molinari, een homoseksuele ontwerper."
De VH1-realityster
"Toen Kristen uit Montreal was vertrokken om aan de opnames van 'On the Road' te beginnen, werd Rob gefotografeerd toen hij aan het zwembad van het Thomspon hotel zat met Nancee Bingenheimer van de VH1-serie 'Saddleranch'. Ze ging op een gegeven moment zelfs op zijn schoot zitten."
Sarah Roemer
"Amper een week nadat hij terug in LA was, werd hij gespot met de blonde actrice Sarah Roemer en vrienden in La Poubelle in Los Felis. Er zijn beelden opgedoken waar hij met Sarah op de achterbank zit en waar hij zijn hand op haar bovenbeen houdt."
Caitlin Cronenberg
"In de zomer dat Rob de lakens deelde met de dochter van zijn 'Cosmopolis'-regisseur David Cronenberg, heeft Kristen hem geen enkele keer bezocht in Toronto - waar hij twee maanden verbleef voor de opnames van de film. Het gerucht ging de ronde dat hij haar had gevraagd om niet te komen omdat zij hem anders "toch te veel zou afleiden". Ze is begin juli heel even op bezoek geweest, maar Rob heeft haar nergens mee naartoe genomen - in tegenstelling tot Caitlin, die hij regelmatig mee nam naar café's en discotheken in Toronto."
Of de tipgeefster ook effectief de waarheid spreekt, zal de toekomst moeten uitwijzen.
En daar ging mijn koffie!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds stuk van het lachen als ik aan die vergelijking denk![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:'Robert Pattinson en Kristen Stewart mogelijk samen door'
LOS ANGELES - Het is niet uitgesloten dat Robert Pattinson er toch voor kiest om door te gaan met Kristen Stewart.
Dat schrijft Radar Online. Kristen ging vreemd met de regisseur van Snow White and the Huntsman, Rupert Sanders.
De affaire kwam een paar weken geleden aan het licht nadat foto's van de twee opdoken in de media. Na haar misstap heeft Robert zijn liefje naar verluidt op straat gezet.
De acteur zou nu een stuk minder boos zijn dan eerst en een verzoening zou inmiddels dan ook tot de mogelijkheden behoren. "Rob was de eerste weken woedend op zowel haar als Rupert", vertelt een ingewijde.
"Maar hij is alweer wat tot rust gekomen en denkt nu echt goed na over wat hij precies van plan is met Kristen. Het wisselt nogal."
Speciale band
"Sommige van zijn vrienden vinden dat hij haar niet moet vergeven, maar anderen denken dat ze een erg speciale band hebben. Zij vinden dat Robert haar nog een kans moet geven", vervolgt de ingewijde. "Hij heeft in ieder geval veel stof tot nadenken en is er zeker nog niet uit."
Stewart en Pattinson waren al jaren bij elkaar. De actrice zou er alles voor over hebben om haar tegenspeler in Twilight terug te winnen.
Vooral die laatstequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds stuk van het lachen als ik aan die vergelijking denk![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dom...quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef Poeke het volgende:
Gelukkig is dit topic bijna zinloos want:
[..]
Op Amerikaanse sites wordt er gezegd dat deze tipgeefster een obsessed fan van Kristen is, voor geen van alle aantijgingen is direct bewijs.quote:
Als het toch waar is:quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:50 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Op Amerikaanse sites wordt er gezegd dat deze tipgeefster een obsessed fan van Kristen is, voor geen van alle aantijgingen is direct bewijs.
Het is steeds: ja er was inderdaad een tweet dat ze daar met Rpatz was. Het zou natuurlijk goed kunnen, maar op basis van deze tips ga ik het niet geloven.
Hier hetzelfde artikel in het Engels:
En natuurlijk zet de Stewart-freak Pattinson in een slecht daglicht. Logisch toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:50 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Op Amerikaanse sites wordt er gezegd dat deze tipgeefster een obsessed fan van Kristen is, voor geen van alle aantijgingen is direct bewijs.
Nicequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef Goofoyou het volgende:
Robert Pattinson 'praatte' gister voor het eerst over de hele break-up enzo bij The Daily Show. Met die humor enzo vond ik wel dat hij het goed deedhttp://www.thedailyshow.c(...)012-robert-pattinson
Hij was altijd al dun..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:38 schreef Grunge. het volgende:
Leuk interview. Hij lijkt overigens wel afgevallen, vind ik.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat ik nou toch weer spot op de site van Daily Mail.
[ afbeelding ]
Wat valt op aan deze foto?
ze lacht?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft nat haar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:'Stewart niet in Snow White 2'
Update: woensdag 15 aug 2012, 14:30
Volgens roddelwebsite The Hollywood Reporter zal Kristen Stewart niet te zien zijn in het vervolg van de film Snow White and The Huntsman. Bronnen vertellen The Hollywood Reporter dat er in plaats daarvan wordt gedacht over een spin-off over The Huntsman.
Chris Hemsworth zal in dat geval de rol van The Huntsman weer spelen. Het is nog niet duidelijk of de regisseur van deel 1, Rupert Sanders, ook zal terugkeren.
Een woordvoerder van Universal zegt dat er op dit moment "opties worden verkend voor een eventuele spin-off". Deel 1 van Snow White bracht 400 miljoen dollar aan bioscoopopbrengsten op.
Dit is een artikel van NOS op 3.
Kijk hier voor meer: NOS op 3
En welingelichtekringen.nl vertaalt het bericht zo.quote:Kristen Stewart uit de cast van deel twee van Snow White and the Huntsman gegooid
woensdag 15 augustus 2012
Door : Lynn Brand
Kristen Stewart is er het levende bewijs van dat het niet altijd in je voordeel werkt als je met je baas ‘slaapt’. Kwam haar relatie met Robert Pattinson onlangs ten einde omdat ze haar handen niet kon afhouden van Snow White and the Huntsman regisseur Rupert Saunders, nu wordt ze ook nog eens niet gevraagd voor het tweede deel van de film.
Een tegenvaller voor Kris die verwacht had dat ze zeker weer mocht schitteren in deel twee van de avonturenfilm. The Hollywood Reporter meldt dat Universal vindt dat het niet de bedoeling is dat het tweede deel van de film alleen om Stewart gaat draaien.
Bron(nen): Hollywood Reporter
Tags: Snow White and the Huntsman
quote:Kristen Stewart niet gedumpt voor sequel 'Snow White' : film bestaat niet"
Door: Ellen Provoost, Elke De Pourcq − 15/08/12, 10u17 − Bron: The Daily Mail, Gossip Cop
UPDATE Kristen Stewart is aangeschoten wild dezer dagen, maar niet elk nieuwtje dat over haar verschijnt blijkt ook echt waar. Vandaag was het nieuws dat de 22-jarige actrice 'gedumpt' zou zijn voor een vervolg op de film 'Snow White and the Huntsman'. De filmstudio Universal zou ervoor gekozen hebben een spin-off van de prent te maken waarbij nu de focus op de jager, die gespeeld wordt door Chris Hemsworth, ligt. Alleen, vreemd genoeg, er is geen vervolg op 'Snow White and the Huntsman', er is zelfs nog geen echt plan voor een sequel. .
Kristen Stewart en Robert Pattinson.Het 'nieuws' komt er slechts enkele weken nadat uitlekte dat de jonge actrice haar vriendje Robert Pattinson bedroog met Rupert Sanders, de regisseur van de prent. Volgens de LA Times hebben de makers gezegd dat Kristen nog steeds de rol kan spelen, maar dat ze niet meer het hoofdpersonage zal zijn. Ook de schrijver van de eerste film David Keopp zal het vervolg niet op zich nemen.
"Verbod op samenwerking met Kristen"
Liberty Ross, de vrouw van Sanders, zou diep gekwetst zijn door het bedrog van haar man. Ze heeft haar echtgenoot verboden nog met de actrice samen te werken en zou gezegd hebben dat Rupert het vervolg van de film niet mocht maken.
Het magazine 'The Hollywood Reporter' zegt dat de sequel er zelfs nooit zal komen, ook al vinden de makers een andere schrijver. De eerste prent was slechts een matig succes, Universal streek er slechts 500 miljoen euro mee op, terwijl het project 216 miljoen euro gekost heeft. Daarmee is meteen alles gezegd: een actrice kan niet gedumpt worden van een film die niet gemaakt wordt, en zelfs nog niet gepland is.
Universal geeft wel toe 'dat de mogelijkheid van een franchise wordt onderzocht', maar verder wilde de woordvoerder niet gaan.
Bron: demorgen.be
Dus de hollywoodvrouwen neuken en snuiven er niet op los?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het ook echt flauwekul vinden om haar daarop af te rekenen; als je een dergelijke moraal hanteert, moet je minimaal half mannelijk Hollywood op het werklozenbankje dumpen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:04 schreef Nies het volgende:
Ik las dat gisteren Kirsten voor het eerst weer in het openbaar was verschenen.... had gehoopt hier iets meer nieuws of foto's te vinden
En ze zag er inderdaad goed uit..quote:ma 10 sep 2012, 14:49
'Nieuwe vlam voor Kristen Stewart' van onze redactie
AMSTERDAM - Kristen Stewart (22) zou tijdens het Toronto Film Festival onophoudelijk hebben geflirt met James Franco (34).
"Ik zag ze 20 minuten lang kletsen. Kristen had bodyguards om zich heen, maar je kon zien dat ze het al lachend en flirtend erg gezellig hadden samen", vertelt een bron aan HollywoodLife.com. "James nodigde Kristen daarna uit samen wat te gaan eten".
James liet in juni al blijken fan te zijn van de Twilight-actrice, die hij herhaaldelijk 'prachtig' noemt in een blog in The Huffington Post.
De acteur schrijft: "Kristen heeft een groot risico genomen door te acteren in films zoals Welcome to the Rileys, The Runaways en On the Road (blootscènes heb ik gehoord). Ze heeft keihard gewerkt. Wat Sneeuwwitje dan mag zijn, Kristen is een vechtende koningin. Geef haar een kroon."
De 22-jarige actrice gaf afgelopen zomer openlijk toe dat zij haar vriend Robert Pattinson had bedrogen met de 41-jarige filmregisseur Rupert Sanders. Robert verbrak daarop de relatie.
Inderdaad, het valt me op dat ze niet zuur/chagrijnig/verveelt kijkt. Misschien is het maar goed geweest dat ze zich heeft losgeworsteld van die oersaaie Pattinson.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:34 schreef purebliss het volgende:
Het lachttt!:O vind haar jurk niet mooi:P
oersaaie Pattinson blijft wel een Hottie!quote:Op maandag 10 september 2012 17:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Inderdaad, het valt me op dat ze niet zuur/chagrijnig/verveelt kijkt. Misschien is het maar goed geweest dat ze zich heeft losgeworsteld van die oersaaie Pattinson.
Pattinson is geen hottiequote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef purebliss het volgende:
[..]
oersaaie Pattinson blijft wel een Hottie!dat kun je van die andere kerels steeds niet zeggen!
Anorexia.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:55 schreef Oliviertje1994 het volgende:
BAM!
[ afbeelding ]
Ze ziet er echt geweldig uit. Lijkt wel alsof ze er beter aan toe is zonder Rpatz
Borderline toevallig ook in het pakket?quote:
Kan, twijfel ik nog over.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Borderline toevallig ook in het pakket?
Ze is gewoon smal gebouwd.quote:
Bronquote:'Robert Pattinson vergeeft Kristen Stewart'
LOS ANGELES - Robert Pattinson en Kristen Stewart zijn weer een stel, meent The Sun. De twee zouden ook alweer samenwonen.
Robert zou Kristen haar affaire met regisseur Rupert Sanders hebben vergeven.
"Ze kunnen gewoon niet zonder elkaar. Kirsten heeft haar hart bij hem uitgestort en hem verteld dat het een eenmalige fout was", vertelt een bron.
"Rob vindt dat Kristen een domme fout heeft gemaakt. Na vele lange en emotionele gesprekken hebben ze het goedgemaakt.”
Nadat bekend werd dat Stewart hem had bedrogen, vertrok Pattinson uit het huis waar ze samen woonden. Nu zouden hij en Stewart zijn ingetrokken in een woning in dezelfde buurt waar ook Brad Pitt en Angelina Jolie een stulpje hebben.
Zeg Phoebequote:
Dit.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef purebliss het volgende:
Je kunt erop wachten dat ze weer vreemdgaat, als 1x vergeven word doe je het ook nog een tweede keer. Ik denk dat de producers van twilight om hun in gepraat hebben omdat het natuurlijk beter is als ze samen op de rode loper verschijnen voor de premiere.
Ik vraag me af of ze nu gelukkig zijn of dat dit alleen een PR-stunt is...quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:14 schreef Koningin het volgende:
Vraag me af of ze over een jaar nog steeds gelukkig zijn...??
http://www.telegraaf.nl/p(...)upert_voorbij__.htmlquote:Huwelijk Rupert Sanders voorbij
AMSTERDAM - Rupert Sanders, de regisseur die een affaire had met Kristen Stewart, heeft zijn huwelijk met Liberty Ross niet kunnen redden.
Liberty heeft nameijk een nieuwe man in haar leven. Het Britse model, dat met Rupert twee kinderen heeft, is op date geweest met een nog onbekende man. Liberty en de man hebben het meer dan gezellig hebben samen, want zij zijn hand in hand gespot tijdens een avondje uit.
Rupert zou zijn echtgenote nog steeds smeken om een tweede kans, maar zo te zien is Liberty Rupert al vergeten...
Slippertje ook echt. Was het niet meer een full blown affaire?quote:Op zondag 16 september 2012 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron
Nou, als het waar is, is dit ook weer allemaal goed
quote:'Robert Pattinson wil nog met Kristen Stewart trouwen'
"Rob heeft tegen Kristen gezegd dat de enige manier voor hem om haar slippertje te vergeven, is als ze zich echt aan hem bindt", zegt een ingewijde tegen Showbiz Spy.
Robert zou al veel langer de wens hebben om met Kristen te trouwen. Haar verhouding met regisseur Rupert Sanders gooide roet in het eten.
"Alhoewel Kristen Robs hart heeft gebroken, beseft hij dat hij niet zonder haar kan. Hij houdt nog steeds van haar en gelooft dat zij ook nog van hem houdt", aldus de ingewijde.
De actrice zou eerder tegen Robert gezegd hebben dat ze nog even wilde wachten voor ze wilde trouwen. Ze zou nu echter alles willen doen om hem terug te krijgen. Onlangs werd al bekend dat de twee het samen over Kristens 'domme vergissing' gehad hebben.
Bron
Van Perez.quote:Oh no. OH… NO!
Has he learned nothing from his ex-girlfriend's indiscretions? There are cameras EVERYWHERE!!!
Seems Robert Pattinson might have some explaining to do to Kristen Stewart about his recent time in New York City. Though the pair are reportedly on the mend, Rob was spotted cozying up to a mystery blonde until 3 A.M. on Saturday! The pair were seen having a deep conversation and while they were at a table with a bunch of other people, the pair appeared to be sitting in very close proximity at the Dream Hotel's Electric Room.
Wait, wait! The Electric Room? Didn’t the Lohan’s just leave that place in shambles after getting into a heated family squabble over money?!
What’s in the water of this place?! Celebs be losing their minds!
No one would blame Rob for moving on with another girl after what Kristen did to him … but it wouldn't be cool to lead her on into thinking they could reconcile if he's ready to be with someone new either.
Gotta make a choice, Robbie! Blonde or Brunette? Single or Spoken for? Team Jacob or Team Edward?! (Hmm. Come to think of it, do we know which team he's actually on?! LOL!)
Klopt, dit is de eerste foto van hen samen na de hereniging. Wat een gek gezicht trekt ze..:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie trouwens dat Stewart, na enkele maanden van sporadisch glimlachen, sinds de verzoening weer terug is overgestapt op het permanente zure gezicht waarmee ze rondloopt sinds ze voor 't eerst aan Twilight begon. Wat is het toch een geloofwaardig koppel!
Dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef formerjellybean het volgende:
Voor een stel wat weer net bij elkaar is zien ze er allebei nogal zuur uit, de liefde straalt er echt bij beiden af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |