Foto's zijn van 17 juli en de tweet van 2 dagen geleden? Zou dus heel goed kunnen als dit pas de eerste kus is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef speknek het volgende:
En hebben ze nog meer gedaan dan zoenen?
http://www.dailymail.co.u(...)-Rupert-Sanders.htmlquote:And in her most recent interview, with the June issue of Elle magazine, Kristen said she was getting tired of her 'boring' life, and wanted something 'bad' to happen to her.
She said: 'You can learn so much from bad things. I feel boring. I feel like, "Why is everything so easy for me?" I can't wait for something crazy to f***ing happen to me. Just life.
'I want someone to f*** me over! Do you know what I mean?'
Ik ook wel ja. Als van geilheid al het bloed uit je hersens naar je piemel is gegaan, of de vrouwelijke variant daarvan, dan okay (nouja niet okay, maar bij wijze van). Maar zo innig met iemand zoenen en dan na afloop zeggen dat Rob / Liberty de enige liefde van je leven is, uh, nee, dat gaat er minder bij mij in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Foto's zijn van 17 juli en de tweet van 2 dagen geleden? Zou dus heel goed kunnen als dit pas de eerste kus is.
Overigens zou ik het persoonlijk erger vinden dat iemand bewust zo innig zoent overdag dan wanneer iemand een dronken slippertje maakt.
Now we do.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
'I want someone to f*** me over! Do you know what I mean?'
Het is geen tweet, het is een post op Instagram.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof dat ik die tweet nog het meest triest van allemaal vind
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was dit dan de reden dat Stewart de laatste weken zowaar een paar keer werd betrapt op een glimlach?
quote:
Begon je weer over sletten en hoeren te gillen?quote:
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Begon je weer over sletten en hoeren te gillen?
Nou ja, de reactie is weg. Misschien is het toch eens tijd na te gaan of het niet aan jezelf ligt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jaje gaat toch niet iemand bedriegen
Wat? Dat de dame iemand bedriegt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, de reactie is weg. Misschien is het toch eens tijd na te gaan of het niet aan jezelf ligt.
Zo zo, dat is wel sletterig van je hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat? Dat de dame iemand bedriegt?
Ik geef gewoon mijn mening, niet iedereen hoeft het daar mee eens te zijn hoor. Verder ben ik erg hypocriet en zou ik de dame in kwestie ook raken.
Weet ik, maar ik ben dan ook een man en een man mag alles toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel sletterig van je hoor.
Als je dat denkt is het raar als je het niet al gedaan hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dan ook een man en een man mag alles toch?
Grapje toch hihiquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dat denkt is het raar als je het niet al gedaan hebt.
Het motief is nu wel duidelijk ja, ze miste blijkbaar spanning in haar leven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-Rupert-Sanders.html
En vergeet dat nooit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Grapje toch hihi![]()
Vrouwen en mannen zijn gelijkwaardig
quote:'Robert Pattinson pakt zijn spullen'
AMSTERDAM - Robert Pattinson is weg uit het huis in Los Angeles waar hij met Kristen Stewart woont.
Een ingewijde vertelt aan het Amerikaanse blad People dat de 26-jarige acteur 'gesloopt' is na het nieuws dat zijn vriendin vreemdging met regisseur Rupert Sanders.
"Ik betwijfel of ze hier overheen komen", aldus de bron. Volgens de ingewijde heeft Pattinson op dit moment geen contact met Stewart.
De 22-jarige Stewart, die sinds 2009 een relatie heeft met Pattinson, bood woensdag publiekelijk haar excuses aan voor haar misstap. Ook Snow White and the Huntsman-regisseur Sanders ging door het stof.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch gewoon een nepkoppel dat om PR-redenen door 2 entourages bij elkaar is gebracht en split nadat de Twilight-koe volledig is uitgemolken. Maar goed, ook dan komt dit iets te vroeg en dus vrij ongelegen.
bronquote:.
'Charlize Theron is boos op Kristen Stewart'
LOS ANGELES - Charlize Theron is furieus op haar Snow White and the Huntsman-collega Kristen Stewart.
"Charlize is heel close met Liberty, de vrouw van Rupert, en ze kan niet geloven dat Kristen dit heeft gedaan", zo vertelt een bron aan Radaronline over de affaire tussen Stewart en regisseur Rupert Sanders.
"Tijdens de opnames van de film voelde ze zich als een oudere zus van Kristen. Ze gaven elkaar veel advies", gaat de ingewijde verder. "Ze vertrouwde haar ook haar adoptieplannen toe en ze twijfelde zelfs om Kristen te vragen als peettante van haar kindje."
Ondanks het feit dat de twee dus behoorlijk close waren, wist de Zuid-Afrikaanse actrice niks van de affaire tussen Rupert en haar vriendin. "Daardoor voelt ook zij zich nu bedrogen."
Tweestrijd
De 36-jarige Theron zit nu in een lastige tweestrijd. Volgens de bron voelt ze aan de ene kant veel sympathie voor Liberty, maar aan de andere kant geeft ze ook veel om Stewart.
Deze week kwamen er foto's naar buiten waarop Kristen en regisseur van Snow White and the Huntsman Rupert Sanders heel intiem te zien zijn. Beiden hebben alleen al een andere relatie. Kirsten heeft een relatie met Twilight-collega Robert Pattinson en Rupert heeft twee kinderen met zijn vrouw Liberty.
Goddomme wat een gnoomquote:
Robert Pattison lijkt me maar een saaie lulquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt onbegrijpelijk. Waarom? Als je toch zo'n vriend hebt.
Ze is een beetje girl next door. Goed voor de doelgroep natuurlijk, want die moet zich in haar kunnen verplaatsen. Vind 'r ook niet heel bijzonder, maar als je haar gezicht en profil ziet, dan zie je wel dat ze toch wel een heel mooi gevormd gezichtje heeft. In tegenstelling tot Pattinson, waar alle magie verdwijnt als je hem van de zijkant ziet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:14 schreef Sasman het volgende:
Ik snap ook echt niet wat iedereen zo lekker vind aan die Kristen.
Nee, bah. Er is veel lekkerder te verkrijgen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:50 schreef speknek het volgende:
In tegenstelling tot Pattinson, waar alle magie verdwijnt als je hem van de zijkant ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |