Foto's zijn van 17 juli en de tweet van 2 dagen geleden? Zou dus heel goed kunnen als dit pas de eerste kus is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef speknek het volgende:
En hebben ze nog meer gedaan dan zoenen?
http://www.dailymail.co.u(...)-Rupert-Sanders.htmlquote:And in her most recent interview, with the June issue of Elle magazine, Kristen said she was getting tired of her 'boring' life, and wanted something 'bad' to happen to her.
She said: 'You can learn so much from bad things. I feel boring. I feel like, "Why is everything so easy for me?" I can't wait for something crazy to f***ing happen to me. Just life.
'I want someone to f*** me over! Do you know what I mean?'
Ik ook wel ja. Als van geilheid al het bloed uit je hersens naar je piemel is gegaan, of de vrouwelijke variant daarvan, dan okay (nouja niet okay, maar bij wijze van). Maar zo innig met iemand zoenen en dan na afloop zeggen dat Rob / Liberty de enige liefde van je leven is, uh, nee, dat gaat er minder bij mij in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Foto's zijn van 17 juli en de tweet van 2 dagen geleden? Zou dus heel goed kunnen als dit pas de eerste kus is.
Overigens zou ik het persoonlijk erger vinden dat iemand bewust zo innig zoent overdag dan wanneer iemand een dronken slippertje maakt.
Now we do.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
'I want someone to f*** me over! Do you know what I mean?'
Het is geen tweet, het is een post op Instagram.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof dat ik die tweet nog het meest triest van allemaal vind
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was dit dan de reden dat Stewart de laatste weken zowaar een paar keer werd betrapt op een glimlach?
quote:
Begon je weer over sletten en hoeren te gillen?quote:
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Begon je weer over sletten en hoeren te gillen?
Nou ja, de reactie is weg. Misschien is het toch eens tijd na te gaan of het niet aan jezelf ligt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jaje gaat toch niet iemand bedriegen
Wat? Dat de dame iemand bedriegt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, de reactie is weg. Misschien is het toch eens tijd na te gaan of het niet aan jezelf ligt.
Zo zo, dat is wel sletterig van je hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat? Dat de dame iemand bedriegt?
Ik geef gewoon mijn mening, niet iedereen hoeft het daar mee eens te zijn hoor. Verder ben ik erg hypocriet en zou ik de dame in kwestie ook raken.
Weet ik, maar ik ben dan ook een man en een man mag alles toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel sletterig van je hoor.
Als je dat denkt is het raar als je het niet al gedaan hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dan ook een man en een man mag alles toch?
Grapje toch hihiquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dat denkt is het raar als je het niet al gedaan hebt.
Het motief is nu wel duidelijk ja, ze miste blijkbaar spanning in haar leven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-Rupert-Sanders.html
En vergeet dat nooit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Grapje toch hihi![]()
Vrouwen en mannen zijn gelijkwaardig
quote:'Robert Pattinson pakt zijn spullen'
AMSTERDAM - Robert Pattinson is weg uit het huis in Los Angeles waar hij met Kristen Stewart woont.
Een ingewijde vertelt aan het Amerikaanse blad People dat de 26-jarige acteur 'gesloopt' is na het nieuws dat zijn vriendin vreemdging met regisseur Rupert Sanders.
"Ik betwijfel of ze hier overheen komen", aldus de bron. Volgens de ingewijde heeft Pattinson op dit moment geen contact met Stewart.
De 22-jarige Stewart, die sinds 2009 een relatie heeft met Pattinson, bood woensdag publiekelijk haar excuses aan voor haar misstap. Ook Snow White and the Huntsman-regisseur Sanders ging door het stof.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch gewoon een nepkoppel dat om PR-redenen door 2 entourages bij elkaar is gebracht en split nadat de Twilight-koe volledig is uitgemolken. Maar goed, ook dan komt dit iets te vroeg en dus vrij ongelegen.
bronquote:.
'Charlize Theron is boos op Kristen Stewart'
LOS ANGELES - Charlize Theron is furieus op haar Snow White and the Huntsman-collega Kristen Stewart.
"Charlize is heel close met Liberty, de vrouw van Rupert, en ze kan niet geloven dat Kristen dit heeft gedaan", zo vertelt een bron aan Radaronline over de affaire tussen Stewart en regisseur Rupert Sanders.
"Tijdens de opnames van de film voelde ze zich als een oudere zus van Kristen. Ze gaven elkaar veel advies", gaat de ingewijde verder. "Ze vertrouwde haar ook haar adoptieplannen toe en ze twijfelde zelfs om Kristen te vragen als peettante van haar kindje."
Ondanks het feit dat de twee dus behoorlijk close waren, wist de Zuid-Afrikaanse actrice niks van de affaire tussen Rupert en haar vriendin. "Daardoor voelt ook zij zich nu bedrogen."
Tweestrijd
De 36-jarige Theron zit nu in een lastige tweestrijd. Volgens de bron voelt ze aan de ene kant veel sympathie voor Liberty, maar aan de andere kant geeft ze ook veel om Stewart.
Deze week kwamen er foto's naar buiten waarop Kristen en regisseur van Snow White and the Huntsman Rupert Sanders heel intiem te zien zijn. Beiden hebben alleen al een andere relatie. Kirsten heeft een relatie met Twilight-collega Robert Pattinson en Rupert heeft twee kinderen met zijn vrouw Liberty.
Goddomme wat een gnoomquote:
Robert Pattison lijkt me maar een saaie lulquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt onbegrijpelijk. Waarom? Als je toch zo'n vriend hebt.
Ze is een beetje girl next door. Goed voor de doelgroep natuurlijk, want die moet zich in haar kunnen verplaatsen. Vind 'r ook niet heel bijzonder, maar als je haar gezicht en profil ziet, dan zie je wel dat ze toch wel een heel mooi gevormd gezichtje heeft. In tegenstelling tot Pattinson, waar alle magie verdwijnt als je hem van de zijkant ziet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:14 schreef Sasman het volgende:
Ik snap ook echt niet wat iedereen zo lekker vind aan die Kristen.
Nee, bah. Er is veel lekkerder te verkrijgen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:50 schreef speknek het volgende:
In tegenstelling tot Pattinson, waar alle magie verdwijnt als je hem van de zijkant ziet.
Prachtig.quote:
Ik heb de film gezien en Liberty is daar behoorlijk knap. Echt vreemd dat die regiseur vreemd is gegaan met Kirsten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Grunge. het volgende:
Nog smeuïger: Liberty Ross, Ruperts vrouw, speelt de moeder van Sneeuwwitje (Kristen) in Snow White and the Huntsman...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze staat links.
Flaporen, geen vrouwelijke vormen en ze is ook niet sympathiek.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm sorry maar Kristen >>>>>>>>>>> Liberty.
Afgezien van dat ie inderdaad wat beters kan krijgen.
Niets mis met die neus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel een nosejobje gebruiken.
Looks is toch niet alles? 't is een lekker ding ja, maar wie weet wat er langere tijd tussen hen heeft gespeeld. Het is dom van haar, maar het is net zo dom van die Rupert natuurlijk. Takes two to tango.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt onbegrijpelijk. Waarom? Als je toch zo'n vriend hebt.
Ook nog eens ontzettend dom natuurlijk om dat zo in het openbaar te doen.
quote:Robert Pattinson baalt van gedwongen reünie
van onze redactie
AMSTERDAM - Nu Kristen Stewart is vreemdgegaan met regisseur Rupert Sanders, wil Robert Pattinson niets meer met haar te maken hebben. Maar voorlopig is hij nog niet van haar af...
In november gaat The Twilight Saga: Breaking Dawn part 2 in première en in alle contracten staat duidelijk vermeld dat hoofdrolspelers Kristen Stewart, Robert Pattinson en Taylor Lautner samen over de rode loper gaan. Dit meldt de Britse krant The Sun.
"Robert is er kapot van", vertelt een bron. "Hij begrijpt dat de hele Twilight-driehoeksverhouding niets is zonder hem en Kristen, maar hij vindt het vreselijk dat hij haar weer onder ogen moet komen. Hij is nog nooit zo vernederd."
De actrice heeft publiekelijk haar excuses aangeboden voor haar slippertje met de getrouwde regisseur Rupert Sanders, maar Robert heeft zijn koffers gepakt en zijn woning in Los Angeles verlaten.
Maar dat is het juist: Volgens het contract kan het niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef Adelante het volgende:
Ik zou de loper op gaan met Pamela Anderson ofzo, gewoon omdat het kan
Dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap hem volkomen; natuurlijk heb je daar geen zin in na zoiets, al zal het wel moeten. Wat een ontzettend stomme actie van Kristen.
Het is vooral haar reactie die ik nogal respectloos vind. 'Ik wilde wat sensationeels', klinkt nogal egoïstisch. Natuurlijk kunnen relaties in het slob raken en natuurlijk kun je af en toe een grote fout maken, maar het is de hele air die er overheen hangt: "ik doe wat vreselijks, maar mag ik ook eens even?? Weet je wel hoe erg ik me verveel!?" zonder aan Robert te denken, en dan ook nog eens dat ze alles gewoon in het openbaar deed. Ik ben geen Robert Pattinson fan, maar ik sta wat dit betreft toch echt aan zijn kant. Ik weet er natuurlijk het fijne niet van, maar dit komt van haar kant wel erg respectloos en egocentrisch over.
Kristen Stewart is gewoon een aandachtsgeile slettebak, ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:43 schreef ntm het volgende:
Wat ik mij afvraag..zou ze weten dat fotografen toen foto's maakten van haar en die regisseur? Als celebrity weet je toch dat paparazzi je overal volgt, dus misschien deed ze het stiekem ook wel voor alle drama die het zou opleveren.
Duuuude... DIE foto had ik dan nog niet gezien.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:45 schreef Jellereppe het volgende:
Een ding is zeker. Die Pattinson is echt beetgenomen door Kristen en hard ook. Als ze het in alle openbaarheid met Sanders doet, het enige wat ontbreekt is dat ze hun kleren nog niet uit hebben getrokken.
[ afbeelding ]
Kristen Stewart is onder het grote publiek een stuk bekender dan Rupert Sanders die voornamelijk achter de schermen bezig is als regisseur. Niet gek dat er dan veel harder op haar wordt gereageerd! Dat is hoe het werkt.quote:Op zondag 29 juli 2012 06:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mensen gaan vreemd, relaties gaan uit. Ik vind het raar dat die Kirsten er hier zo van langs krijgt, en dat het voor haar en die Robert zo jammer wordt gevonden. Ze zijn nog zo jong, waren nog piepjonger toen ze wat met elkaar kregen, relaties gaan nu eenmaal uit en helaas gaan mensen wel eens vreemd.
Dan vind ik die regisseur erger. Die heeft nog een vrouw en kinderen thuiszitten.
quote:'Vrouw vergeeft Rupert Sanders voor affaire'
AMSTERDAM - Liberty Ross, de vrouw van regisseur Rupert Sanders, geeft haar man een tweede kans na zijn slippertje met Kristin Stewart.
Dat beweert de krant The Telegraph. Heeft Robert Pattinson inmiddels al zijn koffers gepakt, Liberty zou meer vergevingsgezind zijn.
"Ze is bereid om Rupert een tweede kans te geven, ze accepteert dat het niets meer was dan wat geflirt." Zo laat een van de vrienden van Ross weten.
De vader van Rupert, Michael Sanders begrijpt de opheft niet: "Dit meisje is mooi en jong en wat wil je als je vijf maanden lang veel samenwerkt, dan is het logisch dat het gezellig wordt. Het is allemaal zo opgeblazen."
quote:'Ook Kristen Stewart pakt haar koffers'
AMSTERDAM - Na Robert Pattinson's vertrek uit het gezamenlijke huis, heeft nu ook Kristin Stewart haar spullen gepakt. De twee praten niet meer met elkaar.
Na de bekendmaking van de affaire tussen Kristin Stewart en regisseur Rupert Sanders, staat de relatie van Robert en Kristin op losse schroeven.
Volgens entertainmentwebsite Perez Hilton is de actrice zaterdag vertrokken uit het huis in Los Feliz, waar zij woonde met Robert. Bronnen beweren dat de twee niet meer met elkaar praten.
Kristin en de getrouwde Rupert, die elkaar kennen van de film Snow White and the Huntsman, hebben allebei hun spijt betuigd. "Ik vind het heel erg dat ik bepaalde mensen veel verdriet heb aangedaan. Deze misstap heeft mijn relatie met Rob, de meest belangrijke man in mijn leven, de persoon van wie ik het meeste houd, op het spel gezet. Ik houd van hem. Het spijt me zo", verklaarde Kristen tegnover People
Heeeeey, hebben we Annie weer!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kristen Stewart is gewoon een aandachtsgeile slettebak, ja.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 06:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mensen gaan vreemd, relaties gaan uit. Ik vind het raar dat die Kirsten er hier zo van langs krijgt, en dat het voor haar en die Robert zo jammer wordt gevonden. Ze zijn nog zo jong, waren nog piepjonger toen ze wat met elkaar kregen, relaties gaan nu eenmaal uit en helaas gaan mensen wel eens vreemd.
Dan vind ik die regisseur erger. Die heeft nog een vrouw en kinderen thuiszitten.
Cherm... het wordt steeds sneuer voor Robje.quote:'Robert Pattinson wilde aanzoek doen'
AMSTERDAM - Robert Pattinson had al weken het plan om Kristin Stewart ten huwelijk te vragen, voordat het nieuws uitkwam dat zij hem had bedrogen.
De acteur zou zijn vriendin na de zomer willen vragen om met hem te trouwen, meldt de Mirror. Een bron vertelt: "Robert hoopte te trouwen met Kristin en was al bezig met de voorbereidingen voor een aanzoek, voordat ze bekende te zijn vreemdgegaan."
De Twilight-ster had het huis in Los Angeles gekocht en wilde er graag oud worden met zijn vriendin. Maar die plannen gaan nu niet meer door. Sinds Kristin afgelopen week haar slippertje met regisseur Rupert Sanders bekend maakte, wil Rob niks meer met haar te maken hebben.
Pattinson is kapot van verdriet, volgens een ingewijde voelt hij zich vernederd en is zijn hart gebroken.
Heey!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heeeeey, hebben we Annie weer!
Publiekelijk spijt betuigen omdat je werd gesnapt.quote:"Statement: Cheating seems to be a relevant term only when one is caught in the act. Otherwise it is viewed as intelligence, no?"
Trieste zaak dit. Vooral die vader van de regisseur.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vergeet de vrouw en kinderen van de regisseur niet.
quote:'Affaire Kristen Stewart al zes maanden aan de gang'
AMSTERDAM - Kristen Stewart beweert dat de affaire met Rupert Sanders korstondig en eenmalig was. Boze tongen beweren echter dat de actrice Robert Pattinson minstens zes maanden lang heeft bedrogen.
Leopold Ross, de zwager van Rupert, onthult aan het Britse The People: "Het begon tijdens de laatste zes maanden van de opnames van Snow White and the Huntsman en eindigde pas een week geleden. Dit betekent dat de affaire in de herfst van vorig jaar is begonnen."
In Kristens openlijke spijtbetuiging aan Robert liet Kristen nog weten dat de Twilight-acteur de liefde van haar leven is en ook noemde ze haar bedrog slechts een misstap
Nog meer de kinderen en echtgenote van Rupert.quote:
Te ver gegaan in wat? Dat ze een affaire heeft gehad met iemand? Ja, dat had ze beter niet kunnen doen. En datzelfde geldt voor Rupert. Maar ik (en jij ook) weet hier het fijne niet van. Ik vind het dan ook debiel dat mensen die zogenaamde 'nabije bronnen' voor waar aannemen. Hoe dom kan je zijn om al die bronnen te geloven. Iedereen kan zoiets beweren.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heey!Nah maar all trolling aside, ik vind Kristen Stewart ook echt veel te ver gegaan in deze. Niet dan?
Foto's?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Te ver gegaan in wat? Dat ze een affaire heeft gehad met iemand? Ja, dat had ze beter niet kunnen doen. En datzelfde geldt voor Rupert. Maar ik (en jij ook) weet hier het fijne niet van. Ik vind het dan ook debiel dat mensen die zogenaamde 'nabije bronnen' voor waar aannemen. Hoe dom kan je zijn om al die bronnen te geloven. Iedereen kan zoiets beweren.
Die zijn redelijk bewijs dat er een affaire is geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wat is er met die foto's?
Omdat uiterlijk niet alles is. Gek heh?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik snap het ook verder niet hè, ik bedoel ik ben niet gay maar als je als vrouw zijnde een vriend hebt
met zo'n hoofd als Robert Pattinson, waarom moet je dan vreemd gaan!?!
Ik vind Robert echt lelijk. Ik snap niet waarom andere vrouwen hem zo knap vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik snap het ook verder niet hè, ik bedoel ik ben niet gay maar als je als vrouw zijnde een vriend hebt
met zo'n hoofd als Robert Pattinson, waarom moet je dan vreemd gaan!?!
Omdat hij glinstert?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik vind Robert echt lelijk. Ik snap niet waarom andere vrouwen hem zo knap vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |