SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nero22 op 26-07-2012 22:24:22 ]It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Nog even m'n laatste lange post:
Stomme is dat ik niet iemand ben die per se harder en harder en harder hoeft te lopen, maar ik vind 't wel 'stom' als ik een stuk langzamer loop dan dat ik normaal loop: de drempel om op 6.30min/km te gaan zitten is ook debiel hoog, náást het feit dat langzamer lopen me energie kostzeg maar. Heel stom, maar daar moet ik me dan binnenkort misschien maar 's overheen gaan zetten.
Zodra alle visite weg is en Mr.Mo weer een week naar NL is (maandag dus) maar eens naar de hardloopwinkel voor advies op de schoentjes, al hoop ik wel dat ik m'n 'probleem' goed duidelijk uitgelegd krijg. Ik beheers de Engelse taal vloeiend hoor, maar sóms wil je dingen gewoon liever in je moedertaal uitleggen
Wel fijn dat ik heel constant heb gelopen vandaag: 5.59, 5.47, 5.47, 5.49, 5.46. Ook dat vind ik een teken dat ik lekker loop
Ja doei.![]()
Ik had hem al gequote, haha.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Stomme is dat ik niet iemand ben die per se harder en harder en harder hoeft te lopen, maar ik vind 't wel 'stom' als ik een stuk langzamer loop dan dat ik normaal loop: de drempel om op 6.30min/km te gaan zitten is ook debiel hoog, náást het feit dat langzamer lopen me energie kostzeg maar. Heel stom, maar daar moet ik me dan binnenkort misschien maar 's overheen gaan zetten.
Zodra alle visite weg is en Mr.Mo weer een week naar NL is (maandag dus) maar eens naar de hardloopwinkel voor advies op de schoentjes, al hoop ik wel dat ik m'n 'probleem' goed duidelijk uitgelegd krijg. Ik beheers de Engelse taal vloeiend hoor, maar sóms wil je dingen gewoon liever in je moedertaal uitleggen
Wel fijn dat ik heel constant heb gelopen vandaag: 5.59, 5.47, 5.47, 5.49, 5.46. Ook dat vind ik een teken dat ik lekker loop
Je mag toch best eisen aan jezelf stellen, of is dat heel gek om te doen? Ik vind het wel mooi dat je een lat legt voor jezelf.![]()
Enne... netjes gelopen.
It's funny
![]()
Omdat ik er maar geen genoeg van kan krijgen. Ik ga hem denk ik zaterdag halen.![]()
It's funny
Die werkt toch met podometer ipv gps? Dat is toch totaal niet secuur?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik er maar geen genoeg van kan krijgen. Ik ga hem denk ik zaterdag halen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou Nero. Vertel eens wat het apparaatje allemaal kanquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik er maar geen genoeg van kan krijgen. Ik ga hem denk ik zaterdag halen.![]()
![]()
![]()
Nou ja, je kunt ook onredelijke of ongezonde eisen aan jezelf stellen en de lat té hoog leggen, zoals wanneer ik bijvoorbeeld elke keer sneller zou willen en op den duur op 4.00min/km zou willen gaan zitten op een HM![]()
![]()
Dus ik zit een beetje in 't midden met 'dubben': aan de ene kant is dit 'mijn lekkere tempo', maar aan de andere kant zou ik van tijd tot tijd blijkbaar de impact op m'n spieren/heup/blessuregevoelige plekken wat mogen verminderen.Ja doei.![]()
Nop, werkt ook met GPS. Vandaar het TomTom logo onderin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die werkt toch met podometer ipv gps? Dat is toch totaal niet secuur?Alles wat een Garmin ook kan, behalve hartslag meten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou Nero. Vertel eens wat het apparaatje allemaal kanNou ja, kan wel, maar dan moet je een aparte Polar band voor kopen. En hij ziet er gewoon retestrak uit.
It's funny
Okee dan. Dat wist ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nop, werkt ook met GPS. Vandaar het TomTom logo onderin.
[..]
Alles wat een Garmin ook kan, behalve hartslag meten.![]()
Maar uhm. Zou je denk je op den duur niet eens benieuwd zijn naar hoe het met je hartslag gaat? Ik bedoel: nu is dat horloge wel mooi, maar met een hartslagmeter erbij is hij over een jaar nog steeds mooi en heb je niet het idee dat je toch iets mist.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is ook zo, maar dit lijkt me niet ongezond hoor. (Maar wie ben ik om dat te zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, je kunt ook onredelijke of ongezonde eisen aan jezelf stellen en de lat té hoog leggen, zoals wanneer ik bijvoorbeeld elke keer sneller zou willen en op den duur op 4.00min/km zou willen gaan zitten op een HM![]()
![]()
Dus ik zit een beetje in 't midden met 'dubben': aan de ene kant is dit 'mijn lekkere tempo', maar aan de andere kant zou ik van tijd tot tijd blijkbaar de impact op m'n spieren/heup/blessuregevoelige plekken wat mogen verminderen.) Enne... dromen mag altijd toch?
It's funny
Ik had mijn post al aangepast. Met een Polar borstband kun je alsnog je hartslag erbij krijgen. My bad. En daarbij: hij is redelijk "goedkoop": ¤170quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Okee dan. Dat wist ik nietMaar uhm. Zou je denk je op den duur niet eens benieuwd zijn naar hoe het met je hartslag gaat? Ik bedoel: nu is dat horloge wel mooi, maar met een hartslagmeter erbij is hij over een jaar nog steeds mooi en heb je niet het idee dat je toch iets mist.
It's funny
150 voor de blauwe! Zonder pod. Maargoed dat is ook een verouderde techniek :pquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik had mijn post al aangepast. Met een Polar borstband kun je alsnog je hartslag erbij krijgen. My bad. En daarbij: hij is redelijk "goedkoop": ¤170![]()
Ik verwachtte een CURSUS hier;
Les 1; voorbereiding (weet je nog die marathon in Londen waarbij een deelneemster langs de rand van het parkoer ging zitten om the ..... nou ja ik bedoel maar).
Les 2; de eerste stap (met een 'linker of rechter voet eerst' discussie).
Met de bloedhitte van op dit moment zou ik zeggen; hardlopen? NU EVEN NIET!![]()
Wat is deze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:57 schreef Beardy het volgende:
Ik verwachtte een CURSUS hier;
Les 1; voorbereiding (weet je nog die marathon in Londen waarbij een deelneemster langs de rand van het parkoer ging zitten om the ..... nou ja ik bedoel maar).
Les 2; de eerste stap (met een 'linker of rechter voet eerst' discussie).
Met de bloedhitte van op dit moment zou ik zeggen; hardlopen? NU EVEN NIET!![]()
Bijna half serieus. VOORBEREIDING is belangrijk en ook je verstand gebruiken (stoppen of niet gaan lopen als dat onverstandig is, zoals nu).quote:![]()
oh? anders prima te doen hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:57 schreef Beardy het volgende:
Met de bloedhitte van op dit moment zou ik zeggen; hardlopen? NU EVEN NIET!Je moet alleen niet midden op de dag gaan...
of zonnebrand, petje, zonnebril en veel water mee nemen + je tempo aanpassen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijke looptemperaturen hier overigens
Hier blijft het een beetje hangen rond de 38 graden, maar ik ga vanavond toch weer even. Anders red ik de 5km eind september niet vrees ik.![]()
gister is het lopen er niet meer van gekomen
hopelijk vanavond wel
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Morgenavond gaat het onweren en afkoelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker
Hier blijft het een beetje hangen rond de 38 graden, maar ik ga vanavond toch weer even. Anders red ik de 5km eind september niet vrees ik.![]()
![]()
Tandarts heeft net m'n mond verbouwd en kan nu niks fatsoenlijk drinken met die verdoving, vanavond komt er visite en gaan we best veel eten denk ik, maar hoop daarna toch nog even een (lang) rondje te lopen. Heb er morgen geen tijd voor eigenlijk dus het moet vanavond
*schoppen onder kont verzamelt*![]()
* geeft duwtje in rug *quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef VKV het volgende:
Tandarts heeft net m'n mond verbouwd en kan nu niks fatsoenlijk drinken met die verdoving, vanavond komt er visite en gaan we best veel eten denk ik, maar hoop daarna toch nog even een (lang) rondje te lopen. Heb er morgen geen tijd voor eigenlijk dus het moet vanavond
*schoppen onder kont verzamelt*![]()
donderdag 26 juli 2012 @ 09:59 • 271
LoganMCV
Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben je serieus met hardlopen, laat dan die smartphone lekker in de winkel liggen en koop een garmin of polar of suntoo. Daar heb je dan veel meer aan.
hoezo dat dan..smartphone kan alles en meer dan een garmin, polar of suntoo
Dat klopt ern smartphone kan hetzelfd en nog meer, echter klokje doet het een heel stuk preciezer. Ook zit je klokje om je pols en dat is erg makkelijk om je gegevens tijdens het lopen in de gaten te houden. Dat lukt je een stuk moeilijker met een smartphone. Smartphone geven over het algemeen ook veel meer gps fuck ups. Er lopen niet voor niks hier in het topic met garmins terwijl ze ook een smartphone bezitten.![]()
En je Garmin doet het in het vliegtuigquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
LoganMCV
[..]
Ben je serieus met hardlopen, laat dan die smartphone lekker in de winkel liggen en koop een garmin of polar of suntoo. Daar heb je dan veel meer aan.
hoezo dat dan..smartphone kan alles en meer dan een garmin, polar of suntoo
Dat klopt ern smartphone kan hetzelfd en nog meer, echter klokje doet het een heel stuk preciezer. Ook zit je klokje om je pols en dat is erg makkelijk om je gegevens tijdens het lopen in de gaten te houden. Dat lukt je een stuk moeilijker met een smartphone. Smartphone geven over het algemeen ook veel meer gps fuck ups. Er lopen niet voor niks hier in het topic met garmins terwijl ze ook een smartphone bezitten.Leuk spelen
![]()
![]()
Beetje vreemd ongemakje voor tijdens het lopen. Gisteren bij het opstarten van BBQ sprong er een kooltje naar mijn voet en heeft mijn hak geraakt en is erin gebrand. Was gelukkig maar een heel klein stukje. Dan denk je natuurlijk moet je maar niet op je blote voeten moeten lopen. Eh fout ik had dus schoenen aan.![]()
![]()
Morgen maar eens kijken of ik er tijdens het lopen last van heb.![]()
Dan krijg je pas bekertjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:35 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En je Garmin doet het in het vliegtuigLeuk spelen
Wil vanavond eigenlijk graag een poging doen om te gaan lopen/wandelen. Moeilijk gesprek gehad op werk en dat wil ik graag eigenlijk van me 'af' lopen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
![]()
Maraca! Hoop dat 't lukt! Ik heb vanochtend ook heeerlijk alles eruit gelopen
Genoten, ondanks de 'druk' van mn zusje op bezoek
Ja doei.![]()
Er zal ongetwijfeld verschil in zitten per smartphone, maar dat geldt ook voor de goedkopere of duurdere losse klokjes of overige spullen.. Zijn er ook klokjes met ingebouwd mp3 speler eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
LoganMCV
[..]
Dat klopt ern smartphone kan hetzelfd en nog meer, echter klokje doet het een heel stuk preciezer. Ook zit je klokje om je pols en dat is erg makkelijk om je gegevens tijdens het lopen in de gaten te houden. Dat lukt je een stuk moeilijker met een smartphone. Smartphone geven over het algemeen ook veel meer gps fuck ups. Er lopen niet voor niks hier in het topic met garmins terwijl ze ook een smartphone bezitten.
Ik had destijds een nieuwe telefoon nodig dus heb direct een genomen die gericht is op sporten. Hij ontvangt ANT+ is stof en waterdicht, schockbestendig, niet al te groot of zwaar en ik heb nog geen GPS problemen gehad.
Voordeel van een smartphone wat een klokje niet heeft is dat je verschillende apps kunt gebruiken, voor ieder wat wils voor fun, training of alleen registratie.![]()
Zie je jezelf al lopen dan met oordopjes vanaf je polsquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld verschil in zitten per smartphone, maar dat geldt ook voor de goedkopere of duurdere losse klokjes of overige spullen.. Zijn er ook klokjes met ingebouwd mp3 speler eigenlijk?
Ik had destijds een nieuwe telefoon nodig dus heb direct een genomen die gericht is op sporten. Hij ontvangt ANT+ is stof en waterdicht, schockbestendig, niet al te groot of zwaar en ik heb nog geen GPS problemen gehad.
Voordeel van een smartphone wat een klokje niet heeft is dat je verschillende apps kunt gebruiken, voor ieder wat wils voor fun, training of alleen registratie.Lijkt me vreselijk irritant.
![]()
Kan toch ook draadloos.. maar inderdaad..nee daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:16 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Zie je jezelf al lopen dan met oordopjes vanaf je polsLijkt me vreselijk irritant.
![]()
![]()
Het is nu alleen veel te warmquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Maraca! Hoop dat 't lukt! Ik heb vanochtend ook heeerlijk alles eruit gelopen
Genoten, ondanks de 'druk' van mn zusje op bezoek
Maar dat maakt niet uit want ik heb.... vakantie!!
1 weekje even lekker bijkomen en studeren
Maar met name bijkomen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
True story, als je vol trots terug komt van een training en ipv 10km laat je smartphone er 26 zien, dan is de frustratie groter dan je euforie over de training. Of je wordt tijdens de training gefrustreerd omdat je app om de haverklap niet kloppende rondetijden begint te meldne.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
LoganMCV
Er lopen niet voor niks hier in het topic met garmins terwijl ze ook een smartphone bezitten.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat moet ik in oktober eens uitproberenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:35 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En je Garmin doet het in het vliegtuigLeuk spelen
Wat zou de maximale standby tijd zijn van een Garmin?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Met GPS aan? Dacht 8 uurquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat moet ik in oktober eens uitproberenWat zou de maximale standby tijd zijn van een Garmin?
Er zijn zeer veel verschillende smartphone gebruiker dus zo'n beetje de meeste smartphones zijn hier wel vertegenwoordigd en toch kopen de meeste toch een garmin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld verschil in zitten per smartphone, maar dat geldt ook voor de goedkopere of duurdere losse klokjes of overige spullen.. Zijn er ook klokjes met ingebouwd mp3 speler eigenlijk?
Voordeel van een smartphone wat een klokje niet heeft is dat je verschillende apps kunt gebruiken, voor ieder wat wils voor fun, training of alleen registratie.
Je kan altijd met allebei aan gaan lopen.![]()
Dat ging bij nog redelijk goed. Zag alleen wel absurde snelheden dat ik gelopen had.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True story, als je vol trots terug komt van een training en ipv 10km laat je smartphone er 26 zien, dan is de frustratie groter dan je euforie over de training. Of je wordt tijdens de training gefrustreerd omdat je app om de haverklap niet kloppende rondetijden begint te meldne.![]()
Moblo goed gedaan meis!!
Yur nice one! en ik ben langs jullie camping gelopen toen.
zat nog zal ik zwaaien, maar ja zo lekker liep ik ook niet haha!
nero ook en die nike plus vind ik ook echt wel stoer!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
MB
YUR wat tof hee
Nero Nice![]()
Maraca hopelijk lukt het.
Hopelijk verder niemand vergeten??█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Net gegeten, telefoon aan het infuus en ik ben mijn hardlooplijstje aan het uitbreiden!
Op welke nummers lopen jullie zelf het hardst op of is een powersong? Ik heb daar af en toe gewoon echt de meest foute nummers voor. Gelukkig heb ik oortjes en zet ik de telefoon niet op speaker
.
http://open.spotify.com/u(...)HmTbr4guIG4obith2MOY[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
ben wel blij dat ik een rustdag heb vandaag.
tering wat is het warm weer!
ik zag vandaag een meiske zien hardlopen met 30 plus graden.
en voor iedereen die dat vandaag hebben doorstaan respect!
gisteravond liep ik al op mijn uiterste temperatuurlimiet en toen was het 25 graden.
ik heb lekker lui met mijn beste vriendinnen bij het keizer karelplein in nijmegen gepicknickt!
heerlijk ontspannen.
en run 2 day en de andere hardloopwinkel(voormalig runnersworld) bezocht.
voor een analyse kom ik wel een andere dag terug.
nu was het echt te warm.
was wel grappig. alle drie in metal of gothickleding. 1 7 maanden zwanger. 1 met overgewicht en fybromyalgy en ik. not typical runnersklanten haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik loop tegenwoordig niet meer met muziek. Ik vond het wel heel erg relax altijd, maar tegenwoordig loop ik alleen nog met Runkeeper (die de tijd aangeeft). Ik merk dat ik daardoor veel regelmatiger loop en ademhaal.![]()
Wat heb jij veel goede oldskool nummers, sommige was ik allang weer vergetenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:48 schreef Finland. het volgende:
Net gegeten, telefoon aan het infuus en ik ben mijn hardlooplijstje aan het uitbreiden!
Op welke nummers lopen jullie zelf het hardst op of is een powersong? Ik heb daar af en toe gewoon echt de meest foute nummers voor. Gelukkig heb ik oortjes en zet ik de telefoon niet op speaker
.
http://open.spotify.com/u(...)HmTbr4guIG4obith2MOY![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Lekker lijstje Finquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:48 schreef Finland. het volgende:
.
http://open.spotify.com/u(...)HmTbr4guIG4obith2MOY![]()
Niet de krokobil![]()
Zal zo even mijn fiets pakken en een stukje gaan peddelen![]()
Dit is laatste tijd mijn powersong:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn playlist bestaat uit 1 van deze 'nummers'![]()
Deze week is kut verder. Dinsdag zou ik hardlopen maar werd uitgenodigd om mee te gaan genieten op het water. Gister deed m'n maag vreemd (overgeven en zo) Heb er vandaag nog last van. Morgen werk en bier. Zaterdag voetbal en bier. Zondag bbq. Best kut dat het hardlopen zo niks wordt
Vet verstandig met al dat bier nadat je maag zo kut deedquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef justmattie het volgende:
Deze week is kut verder. Dinsdag zou ik hardlopen maar werd uitgenodigd om mee te gaan genieten op het water. Gister deed m'n maag vreemd (overgeven en zo) Heb er vandaag nog last van. Morgen werk en bier. Zaterdag voetbal en bier. Zondag bbq. Best kut dat het hardlopen zo niks wordt
![]()
![]()
Smorgens lopen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
quote:Als ik me morgen nog zo voel als vandaag doe ik dat maar niet. Zo verstandig ben ik welquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vet verstandig met al dat bier nadat je maag zo kut deed
Ik begin elke dag 7 uur. Dus dat is geen optie. En lopen na een avondje bier wil al helemaal niet bij mij
Ik heb het ook wel eens gedaan. Mijn limiet is drie bier, anders kan ik net zo goed in de stad blijven. Maar sowieso zijn runs met alcohol op al geen succesquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Als ik me morgen nog zo voel als vandaag doe ik dat maar niet. Zo verstandig ben ik wel
Ik begin elke dag 7 uur. Dus dat is geen optie. En lopen na een avondje bier wil al helemaal niet bij mij.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
dat geldt ook als je je frustratie eens flink kwijt wilquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik beheers de Engelse taal vloeiend hoor, maar sóms wil je dingen gewoon liever in je moedertaal uitleggen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat heb ik ook. En drie bier heb je zo achter de kiezenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:50 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gedaan. Mijn limiet is drie bier, anders kan ik net zo goed in de stad blijven. Maar sowieso zijn runs met alcohol op al geen succes.
Na een dagje heerlijk in de zon liggen en eten besloot ik om net even te gaan hardlopen. Lopen ging lekker, goed tempo, nergens last van. Helemaal top!
kom ik terug, even een koude douche en lekker in de tuin zitten. Voel ik me ineens heel misselijk en heb dus over moeten gevenLig nu dus met een zonnesteek in bed
Bye! Ik ga even een rondje hobbelen.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Awhquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Na een dagje heerlijk in de zon liggen en eten besloot ik om net even te gaan hardlopen. Lopen ging lekker, goed tempo, nergens last van. Helemaal top!
kom ik terug, even een koude douche en lekker in de tuin zitten. Voel ik me ineens heel misselijk en heb dus over moeten gevenLig nu dus met een zonnesteek in bed
Beterschap
Beterschap Aldo
Goed bezig Moblo en Yur!en anderen die ik evt vergeten ben..
En succes Finland!
Pfoe wat was het warm! Ik ben weer terug van m'n loopgroepje, heb heel wat afgezweet zegmaar ja, toch weer gedaan en nu 2 rustdagen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Thanks voor de beterschapswensen
heb mezelf nu een groot glas cola ingeschonken, dus ik hoop dat ik hiervan wat opknap. Morgen maar wat beter opletten met de zon en alles. Normaal heb ik nooit last van de zon
Zo, in de trein naar almere...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zou je geen water doen nu? Is beter dan colaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
Thanks voor de beterschapswensen
heb mezelf nu een groot glas cola ingeschonken, dus ik hoop dat ik hiervan wat opknap. Morgen maar wat beter opletten met de zon en alles. Normaal heb ik nooit last van de zon[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
in cola zitten toch ook suikers enzo? Drink nu ook een groot glas waterquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou je geen water doen nu? Is beter dan cola
brr, al die suiker...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou je geen water doen nu? Is beter dan cola
*duikt*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zonnesteek is met namelijk vochtgebrek ook. Dus water is heel belangrijk. Belangrijker dan suikersquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in cola zitten toch ook suikers enzo? Drink nu ook een groot glas water[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog een paar minuten en ik begin weer aan een train-run route
Almere cs -> bussum
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Van cola kun je echt opknappen als je je niet lekker voeltquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou je geen water doen nu? Is beter dan cola.
Loopze Jumparound!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Vandaag laatste twee bier op en een stukkie kaas! Dan is het over met de pret!quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Damn, hrm vergeten
na ja, poging 2 voor camel back
Tot over 2 uurtjes!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Respect!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vandaag laatste twee bier op en een stukkie kaas! Dan is het over met de pret!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
vanmiddag maar even een rustig herstelloopje denk ik, de benen voelen wat strammig dus die kunnen wel wat 'loslopen' gebruiken''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heerlijk gelopen! 4 mijlen stonden er op het programma, en die heb ik helemaal uitgelopen. Was eerst van plan alles aan elkaar te lopen, maar heb er toch voor gekozen iedere mijl te gaan wandelen. Dus 1 mijl, 1 min wandelen, weer een mijl, twee min wandelen, mijl, 3 minuten wandelen, en toen de laatste mijl en de laatste paar honderd meter naar huis gewandeld. Zit echt met een goed gevoel nu! In 46:10, dus best een nette tijd al zeg ik zelf.
@ Alpo Beterschap!
Op zich is cola best goed voor je (mits gewone Coca-Cola en niet die huismerk- of lightrotzooi) vanwege de calorieën/suikers en de cafeïne. Maar met mate. Als ik zelf misselijk ben drink ik een glas cola, want dat laat de misselijkheid verdwijnen en geeft een beetje energie.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Vandaag niet gelopen. Ben nu pas eigenlijk thuis sinds vanochtend 6 uur. Wel heel even thuis geweest maar niet lang. Bloeddruk en hartslag is vandaag opgemeten. Bloeddruk was goed en mijn hartslag was 51. Dat vele lopen dus wel zo zijn effect.
Morgen moet ik of s'middags of vroeg in de avond lopen anders schietbhet er weer bij in.![]()
dat is het probleem als je de kilometers opvoer Cowboy...er gaat op een gegeven moment een hoop tijd inzitten, 'even' een rondje lopen duurt opeeens een paar uurquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag niet gelopen. Ben nu pas eigenlijk thuis sinds vanochtend 6 uur. Wel heel even thuis geweest maar niet lang. Bloeddruk en hartslag is vandaag opgemeten. Bloeddruk was goed en mijn hartslag was 51. Dat vele lopen dus wel zo zijn effect.
Morgen moet ik of s'middags of vroeg in de avond lopen anders schietbhet er weer bij in.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat valt wel mee hoor. De kilometers schroef ik alleen in het weekend op. Door de weeks is het ongeveer 10 km interval werk. Dus rond een uurtje bezig. Loop nu 3 keer per week zit al een tindje te denken om er 4 van te maken maar wil nog niet echt lukken.![]()
Ja jonguh, ik heb je erin gezet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:13 schreef LoganMCV het volgende:
Hoe kom ik nou in die OP terecht?
IK LOOP OOK DAM TOT DAM 10 EM !!
It's funny
iedereen in slaap gevallen weer?
jumparound al terug?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik ben er nog heurquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef winterstorm666 het volgende:
iedereen in slaap gevallen weer?
jumparound al terug?Kom maar op met de muziek posts
![]()
Rock on! hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef winterstorm666 het volgende:
ps niet schrikken! it`s only me hahaha![]()
Was toch al in de stemming![]()
![]()
En weer binnen... was tof!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wooowww, met dat nummer moet Usian Bolt een nieuw WR kunnen lopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef winterstorm666 het volgende:
ps niet schrikken! it`s only me hahaha'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zal het hem doorsturen lol!
bij iedereen de planten nog in de vensterbank? geen ruiten gesneuveld?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ecosia
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Jumparound het volgende:
doe mij maar
daar kan ik het wel een poosje op vol houden
It's funny
voor de wandelaars...
http://www.endomondo.com/workouts/75435393
*gaap* dat was wel een eindje
nu ff een shake, douche en zoeken naar een biertje...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Netjes hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Jumparound het volgende:
voor de wandelaars...
http://www.endomondo.com/workouts/75435393
*gaap* dat was wel een eindje
nu ff een shake, douche en zoeken naar een biertje...
It's funny
tx
Ik ben ook wel trots op de opbouw van mn loop...
Maareh, die camelback. Opzich ben ik er nu super tevreden mee maar ik ben blij dat ik een ding van een paar tientjes (30 euro ofzo) heb gekocht...
Met dit weer wordt het water zo lauw... Dan kan je je gelijk voorstellen hoe het voelt als een neger van 2 bij 2 uit een slechte pornofilm je snoetje vol blubbert met zn puddingbuks...
Ook moet je opletten hoe je die waterzak er in hangt, bij mij schuurde net de dop langs mn rug in het begin... fijn is anders
Maar 2 1/2 liter water gaat er in volgens mij, en had hem nog niet leeg... hij zag verder ook niet dwars of in de weg gelukkig!
Wel geleerd dat je de slang helemaal uit de zak moet halen, ander knikt ie en zuig je je zelf vacuüm
Ecosia
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Jumparound het volgende:
tx
Ik ben ook wel trots op de opbouw van mn loop...
Maareh, die camelback. Opzich ben ik er nu super tevreden mee maar ik ben blij dat ik een ding van een paar tientjes (30 euro ofzo) heb gekocht...
Met dit weer wordt het water zo lauw... Dan kan je je gelijk voorstellen hoe het voelt als een neger van 2 bij 2 uit een slechte pornofilm je snoetje vol blubbert met zn puddingbuks...
Ook moet je opletten hoe je die waterzak er in hangt, bij mij schuurde net de dop langs mn rug in het begin... fijn is anders
Maar 2 1/2 liter water gaat er in volgens mij, en had hem nog niet leeg... hij zag verder ook niet dwars of in de weg gelukkig!
Wel geleerd dat je de slang helemaal uit de zak moet halen, ander knikt ie en zuig je je zelf vacuüm![]()
![]()
![]()
![]()
Memorabele quote voor in de OP.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat 'ie verder wel beviel.
It's funny
of de zak er goed om in doen, ik had de zak van mijn Camelbak de eerste keer op z'n kop en dus kreeg hem niet helemaal leeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Jumparound het volgende:
tx
Wel geleerd dat je de slang helemaal uit de zak moet halen, ander knikt ie en zuig je je zelf vacuüm
Wat betreft dat lauw worden, paar ijsklontjes er in zou toch moeten helpen?
verder mooi constant gelopen Jump met aan het eind nog wat versnellen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat je lichaamstemperatuur dan niet te veel schommelen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of de zak er goed om in doen, ik had de zak van mijn Camelbak de eerste keer op z'n kop en dus kreeg hem niet helemaal leeg.
Wat betreft dat lauw worden, paar ijsklontjes er in zou toch moeten helpen?![]()
oh my god!
ik en mijn beeldvormingstalent......home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
goede vraag, zou kunnen maar ik zou niet weten of dat een groot nadelig efect kan hebben..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gaat je lichaamstemperatuur dan niet te veel schommelen?
En 2 of 3 klontjes, net om het lekker koel te houden, hoeft wat mij betreft niet ijskoud'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat komt toch niet omdat je teveel op '2 bij 2 negers' google?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef winterstorm666 het volgende:
oh my god!
ik en mijn beeldvormingstalent......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar zat ik ook al aan te denken ja, en ga bij een bouwmarkt wat isolatiespul halen zodat mn rug niet direct tegen de zak zitquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of de zak er goed om in doen, ik had de zak van mijn Camelbak de eerste keer op z'n kop en dus kreeg hem niet helemaal leeg.
Wat betreft dat lauw worden, paar ijsklontjes er in zou toch moeten helpen?Ja, en berg op... hijgde de longen uit mn lijfquote:verder mooi constant gelopen Jump met aan het eind nog wat versnellen!Maar ik moest en zou terug naar bussum zuid... Anders was ik gestopt bij de mac voor een milkshake
Ecosia
4 vierkante meter vol met negersquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat komt toch niet omdat je teveel op '2 bij 2 negers' google??
![]()
nee man, je moet niet gaan rennen als "the ice man"quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gaat je lichaamstemperatuur dan niet te veel schommelen?
De verhouding ijs / lichaam is zo klein, en daarnaast stroomt je bloed rond en wordt niet een stuk erg koud
(vergelijk het maar met een ballon met water boven vuur houden, zolang het koeler blijft dan het smeltpunt van het plastic gaat het goed)
Ecosia
hahaha! en dan ook echt googlen ahumquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat komt toch niet omdat je teveel op '2 bij 2 negers' google?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
nieuwe dimensie aan glory hole...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
613 km![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ecosia
Ik bedoelde dat als je continu ijswater naar binnen slurpt terwijl je lichaam al aan het balansen is tegen de buitenlucht en je fysieke bezigheid.... Lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee man, je moet niet gaan rennen als "the ice man"
De verhouding ijs / lichaam is zo klein, en daarnaast stroomt je bloed rond en wordt niet een stuk erg koud
(vergelijk het maar met een ballon met water boven vuur houden, zolang het koeler blijft dan het smeltpunt van het plastic gaat het goed)
![]()
ik denk niet dat het water zo lang koud blijftquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als je continu ijswater naar binnen slurpt terwijl je lichaam al aan het balansen is tegen de buitenlucht en je fysieke bezigheid.... Lijkt me niet verstandig.
och, maar anders lekker diarree tijdens het lopen
Ecosia
inderdaad, het gaat er niet zo zeer om om het koud te krijgen maar meer om het niet warm te laten worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik denk niet dat het water zo lang koud blijft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
welkequote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef winterstorm666 het volgende:
en nee niet die pic again please!!
oh
Ecosia
laatste "mezelf-op-mn-rug-klop-post"
145 al deze maand (welke nog niet voorbij is
1250 meter gestegen deze maand
Trots
Vanaf augustus weer een schema volgen voor de hm, want nu doe ik maar wat...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
goed bezig hoor! jump. *geeft ook ferme schouderklop*home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
tx WS
voor de hardlopers morgen... Pas threatlevel 1.. valt mee dus
bij 2 of 3 kan je beter een dagje wachten ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
in de winterquote:
Ecosia
hup! rennen! Kan je wat xp grindenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:21 schreef winterstorm666 het volgende:
hmmm ben ik pas level 1
dat kan beter!
lol
Ecosia
Wat zit jij te drinken WS?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:21 schreef winterstorm666 het volgende:
hmmm ben ik pas level 1
dat kan beter!
lol![]()
![]()
Zonnesteek dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef winterstorm666 het volgende:
casis helaas! minder spannend hahaha![]()
![]()
Ik zou morgenavond geen loopjes inplannen om het weer ontopic te houdenGewoon lekker in de ochtend of anders een dagje rust!
![]()
271quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef Jumparound het volgende:
laatste "mezelf-op-mn-rug-klop-post"
145 al deze maand (welke nog niet voorbij is)
daarna koelt het toch weer af in NL?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Drassss het volgende:
Ik zou morgenavond geen loopjes inplannen om het weer ontopic te houdenGewoon lekker in de ochtend of anders een dagje rust!
dus voor volgende week voor niemand een excuus meer om niet te lopen ivm de warmte
Drill sergeant R.Directe haalt de zweep er over!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarna koelt het toch weer af in NL?
dus voor volgende week voor niemand een excuus meer om niet te lopen ivm de warmte![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Drill sergeant R.Directe haalt de zweep er over!
Klopt! Prachtig hardloopweer met temperaturen onder de 20 gradenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarna koelt het toch weer af in NL?
dus voor volgende week voor niemand een excuus meer om niet te lopen ivm de warmte![]()
![]()
quote:
Ecosia
Aan de Vlaamse kust geweest
Niet op het strand (lees: zand) zelf geweestwant m'n gezelschap liep wat moeilijk.
Ik had wel ff door het zand willen ploeteren op blote voetjes, goed voor de beenspieren
Verder zit er weer wat kleur op mn gezicht, armen, schouders en onder m'n nekwederom BBQ en drank vandaag... Dit is zo'n ongezonde vakantie
Het wordt nog wat om de schade eraf te lopen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
lekker hoor yuki!
ik heb mezelf met mijn vriendinnen volgestopt met een picknick op het kronenburgpark.
soms moet dat gewoon!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hier aan de kust, de Vlaamse kustquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:54 schreef Yuki het volgende:
Aan de Vlaamse kust geweest
Niet op het strand (lees: zand) zelf geweestwant m'n gezelschap liep wat moeilijk.
Ik had wel ff door het zand willen ploeteren op blote voetjes, goed voor de beenspieren
Verder zit er weer wat kleur op mn gezicht, armen, schouders en onder m'n nekwederom BBQ en drank vandaag... Dit is zo'n ongezonde vakantie
Het wordt nog wat om de schade eraf te lopen
Maargoed af en toe ongezond kan best toch.![]()
Zo wat gaan jullie snel zeg!
Vandaag dus langs run2day geweest, en er is niks mis met me schoenen, die zagen er nog perfect uit, ook qua stabiliteit. Ze raadde me aan om een week rust te houden, en dan weer beginnen, mocht er dan nog last zijn, dan zal het waarschijnlijk aan me looptechniek liggen, en moet ik naar de fysio. Nog nooit geweest, dus weet niet eens waar ze zitten.![]()
Wel jammer, want had eigenlijk morgen weer gemoeten, en het is niet dat ik nou zulke afstanden loop, maarja, moet ergens beginnen.![]()
![]()
Mijn tekst bij 2 foto's op Facebookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hier Daar aan de kust, de Vlaamse kust
Maargoed af en toe ongezond kan best toch.
Af en toe wel ja... Maar nu is het al best lang zoBIJNA meer "af en toe gezond"
![]()
En deze dagen mag alles hoor, ik heb vakantie! Maar in m'n achterhoofd spelen wel de bijna 6kg die ik kwijt ben geraakt sinds eind april. En die zitten er sneller aan dan dat ze eraf zijn
dit dus!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:57 schreef winterstorm666 het volgende:
lekker hoor yuki!
ik heb mezelf met mijn vriendinnen volgestopt met een picknick op het kronenburgpark.
soms moet dat gewoon!
soms een keer lekker ongeremd jezelf volvreten met allerlei ongezonde troep![]()
Ik doe het misschien 2 keer per jaar maar geniet er dan ook wel van'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waren jouw schoenen niet ontzettend oud? Want dan kunnen ze weliswaar niet versleten zijn, maar de kwaliteit van het rubber "holt"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:01 schreef Toverbal0 het volgende:
Zo wat gaan jullie snel zeg!
Vandaag dus langs run2day geweest, en er is niks mis met me schoenen, die zagen er nog perfect uit, ook qua stabiliteit. Ze raadde me aan om een week rust te houden, en dan weer beginnen, mocht er dan nog last zijn, dan zal het waarschijnlijk aan me looptechniek liggen, en moet ik naar de fysio. Nog nooit geweest, dus weet niet eens waar ze zitten.![]()
Wel jammer, want had eigenlijk morgen weer gemoeten, en het is niet dat ik nou zulke afstanden loop, maarja, moet ergens beginnen.achteruit met de jaren en dan bieden ze dus niet voldoende schokdemping meer.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat was er mis dan? Dacht je dat je schoenen niet goed.waren?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:12 schreef Toverbal0 het volgende:
---
Net weer gelopen, maar toen kreeg ik na een 10 minuten al last van de onderkant van mn schenen. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik lees vaak dat schoenen heel belangrijk zijn.
Ik loop op deze schoenen. Maar heb er nog nooit eerder last van gehad.
[ afbeelding ]
Nu wilde ik zoiezo morgen eens langs een hardloop winkel gaan om te kijken of ik misschien andere schoenen nodig heb, maar ik begreep ook dat ik dus niet naar de plaatselijke sport 2000 moet gaan. Weten jullie toevallig een goede hardloopwinkel in de omgeving van Rotterdam?![]()
Klopt, daar had die vent het ook over, maar dat viel bij deze schoenen nog mee. Je zag dat ze gebruikt zijn, maar ze zijn nog niet op. Tenminste, dat zei die verkoper. Hij probeerde me in ieder geval geen nieuwe schoenen aan te smeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waren jouw schoenen niet ontzettend oud? Want dan kunnen ze weliswaar niet versleten zijn, maar de kwaliteit van het rubber "holt"achteruit met de jaren en dan bieden ze dus niet voldoende schokdemping meer.
![]()
![]()
Mobiel doet stomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn tekst bij 2 foto's op Facebook
Af en toe wel ja... Maar nu is het al best lang zoBIJNA meer "af en toe gezond"
![]()
En deze dagen mag alles hoor, ik heb vakantie! Maar in m'n achterhoofd spelen wel de bijna 6kg die ik kwijt ben geraakt sinds eind april. En die zitten er sneller aan dan dat ze eraf zijn
Reageer morgen.even sorry!![]()
nou potverdorie sexy hoe kun je ons laten wachten..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja maar, een halve kilo er aan tijdens een korte vakantie kan ik me voorstellen maar je eet/drinkt er toch geen zes kilo bij Yuki?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar in m'n achterhoofd spelen wel de bijna 6kg die ik kwijt ben geraakt sinds eind april. En die zitten er sneller aan dan dat ze eraf zijn
begrijp je enigszinse verontrustheid maar laat het je plezier tijdens dit weekend bederven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja yuki!
dan moet je echt bbqworst met slagroom in vol vette boter in grote hoeveelheden hebben gegetenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat zeiden ze bij mijn schoenen ook (niet versleten, wel gebruikt)... Tot ik vertelde dat ik er 5 jaar geleden ook al op liep. En misschien wel 6 jaar zelfs.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:09 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Klopt, daar had die vent het ook over, maar dat viel bij deze schoenen nog mee. Je zag dat ze gebruikt zijn, maar ze zijn nog niet op. Tenminste, dat zei die verkoper. Hij probeerde me in ieder geval geen nieuwe schoenen aan te smeren.
Toen bevestigden ze wat ik al eerder over kwaliteit van rubber en demping hoorde en heb ik dus wel nieuwe schoenen aangeschaft.
En, ook al heb ik af en toe een pijntje, ze lopen 10 (wat zeg ik: 100) keer beter!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:17 schreef winterstorm666 het volgende:
ja yuki!
dan moet je echt bbqworst met slagroom in vol vette boter in grote hoeveelheden hebben gegeten
had ik met mijn vorige paar saucony`s ook.
profiel was nog goed maar demping en rubber waren gewoon slechthome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hmm.. ik dacht dat bespaart me mooi 150 euro. Maar ik kan dus beter wel nieuwe schoenen kopen. Ik vond het zelf ook al raar hoor, maar ik dacht die vent heeft er meer verstand van dan mij. We gaan op zoek naar een andere winkelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij mijn schoenen ook (niet versleten, wel gebruikt)... Tot ik vertelde dat ik er 5 jaar geleden ook al op liep. En misschien wel 6 jaar zelfs.
Toen bevestigden ze wat ik al eerder over kwaliteit van rubber en demping hoorde en heb ik dus wel nieuwe schoenen aangeschaft.
En, ook al heb ik af en toe een pijntje, ze lopen 10 (wat zeg ik: 100) keer beter!![]()
![]()
dit dus en wat Yuki zei...dus toverbal, ik zou toch maar gaan kijken voor een paar nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:23 schreef winterstorm666 het volgende:
had ik met mijn vorige paar saucony`s ook.
profiel was nog goed maar demping en rubber waren gewoon slecht'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, een halve kilo er aan tijdens een korte vakantie kan ik me voorstellen maar je eet/drinkt er toch geen zes kilo bij Yuki?
begrijp je enigszinse verontrustheid maar laat het je plezier tijdens dit weekend bedervenLiefquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:17 schreef winterstorm666 het volgende:
ja yuki!
dan moet je echt bbqworst met slagroom in vol vette boter in grote hoeveelheden hebben gegeten
Maare...SPOILER: ik eet wel echt ongezond nu hoor...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja ik ging ook met die instelling naar die zaak, maar die verkoper vond het dus niet nodig. Maar ik ga volgende week als ik weer een keer vrij ben nieuwe schoenen kopenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus en wat Yuki zei...dus toverbal, ik zou toch maar gaan kijken voor een paar nieuwe schoenen![]()
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mobiel doet stom
Reageer morgen.even sorry!dm of PM mag ook
Zoek anders eens een Runner's World winkel in de buurt. Of de Hardloopwinkel, afhankelijk van je regio.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:34 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ja ik ging ook met die instelling naar die zaak, maar die verkoper vond het dus niet nodig. Maar ik ga volgende week als ik weer een keer vrij ben nieuwe schoenen kopen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zal morgen eens wat winkels opzoeken, bedankt!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoek anders eens een Runner's World winkel in de buurt. Of de Hardloopwinkel, afhankelijk van je regio.![]()
ik vind het wel meevallen hoor yuki!
moet natuurlijk geen dagelijkse kost worden maar voor die paar dagen.
en drass wat je zegt! pfffffhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
dit dus..... kwam op het lijstje niet al te veel dingen tegen waarvan ik nu zeg...jeetje, dat blijft direkt aan je kont hangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:40 schreef winterstorm666 het volgende:
ik vind het wel meevallen hoor yuki!
moet natuurlijk geen dagelijkse kost worden maar voor die paar dagen.
En alles natuurlijk in mate.
Er is niets wat ik laat staan maar let er wel op hoeveel ik van bepaald voedsel eet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoe krampachtiger mensen met voedsel om gaan hoe meer jojo je krijgt.
ik eet af en toe ongezond en voor de rest redelijk gezond in goede hoeveelheden.
maar met sporten schat ik al zo`n 6 kilo kwijt te zijn en er moet nog wel zeker een 5 tot 10 vanaf.
maar omdat ik een eetstoornis vroeger heb gehad ben ik bewust gaan kiezen om op een ontspannen maar wel realistische manier met voedsel om te gaan.en dat bevalt prima!
af en toe je laten gaan mag.
en nou weer ontopichome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Echt aankomen doe je ook niet door eens in de zoveel tijd helemaal los te gaan. Het gaat pas mis als je gedurende een lange periode een ongezond eetpatroon aan het kweken bent.![]()
ik moet er zelf wel om denken hoor, als ik niet zou hardlopen en ik op mijn werk een rustige periode heb met veel zittend werk, dan zou ik zomaar 4-5kg aan kunnen komen in een maand of 2 tijd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Om nog heel even offtopic door te gaan... Ik ben sowieso een "spast" met eten. Eetstoornis NAO. Ik eet namelijk of alles weg, of ik houd extreem controle over m'n eten om me beter te voelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:46 schreef winterstorm666 het volgende:
hoe krampachtiger mensen met voedsel om gaan hoe meer jojo je krijgt.
ik eet af en toe ongezond en voor de rest redelijk gezond in goede hoeveelheden.
maar met sporten schat ik al zo`n 6 kilo kwijt te zijn en er moet nog wel zeker een 5 tot 10 vanaf.
maar omdat ik een eetstoornis vroeger heb gehad ben ik bewust gaan kiezen om op een ontspannen maar wel realistische manier met voedsel om te gaan.en dat bevalt prima!
af en toe je laten gaan mag.
en nou weer ontopic
Ik ben nu geen dingen aan het wegeten (hoewel er meer dan genoeg spanning is...) maar eten en gewicht zijn momenteel tot op zekere hoogte een middel voor controle (ook al wil ik t niet en ontken ik t ook vaak) en dat maakt deze dagen, waarin ik maar beperkt zelf kan kiezen wat ik eet, heel moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
been there. ik was ten tijden van mijn wedstrijdperiode extreem dun.
( op een trainingsdag 6000 kalorieen verbranden en maar 500 bij eten is niet goed voor de prestaties)
gelukkig kwam ik mijn toenmalige vriend tegen en zijn indische familie.
en die hebben mij weer leren eten. en stapje voor stapje leren zelfvertrouwen op te bouwen.
het is inderdaad moeilijk maar probeer zoveel mogenlijk te relativeren.
en met het hardlopen ben je ook op de goede weg. free calorieburn!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Fijn dat je er nu zo in staat!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:04 schreef winterstorm666 het volgende:
been there. ik was ten tijden van mijn wedstrijdperiode extreem dun.
( op een trainingsdag 6000 kalorieen verbranden en maar 500 bij eten is niet goed voor de prestaties)
gelukkig kwam ik mijn toenmalige vriend tegen en zijn indische familie.
en die hebben mij weer leren eten. en stapje voor stapje leren zelfvertrouwen op te bouwen.
het is inderdaad moeilijk maar probeer zoveel mogenlijk te relativeren.
en met het hardlopen ben je ook op de goede weg. free calorieburn!
Bij mij komt en gaat het met vlagen. Nu véél stressfactoren en hop: het wakkert weer aan.
Die free calorieburn is fijn, maar ook daar moet ik mee oppassen... Compensatie! In extreme gevallen idd veel sporten, nauwelijks eten.
Pas tevreden zijn als je meer dan X aantal calorieën verbrand hebt... Je kent het vast wel.
Anyhow, help is on it's way... Again...
En nu ga ik een ultratraining doen. Zo lang mogelijk slapen
En hopen dat ik me niet weer steeds te pletter schrik van beestjes
ik ken het inderdaad.
je komt er wel. leren bewust met dingen bezig te zijn maar niet te krampachtig.
en af en toe laten gaan en het extra waarderen.
maarre beestjes?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja ik ga ook even een lange duurslaap doen.
truste!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
![]()
ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer gesnoozed
kon gewoon echt m'n bed niet uitkomen...
Morgen ga ik weer rennen, als het goed is, is het dan een stuk koeler. Na de storm van vanavond
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Beter! Mijn onderbewustzijn had zoiets van "vakantie? Waarom dan niet vanaf 5.30 klaarwakker zijn?"
Maar goed, nu dus het interwebs afspeuren naar een goede welness resort
Verjaardagscadeau voor mezelf
hier maar even de loopkleren aantrekken voor een herstelrondje...had eigenlijk eerder gewild maar is er niet van gekomen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel succes![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
1 kg vet is 8000 kcal.
Knappe eter die er 6 aan eet in een weekend!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Net weer gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/nMM5hLIKc5M
Heerlijk weer nu, niet te warm en nog een beetje bewolkt![]()
![]()
Thanks voor al de jompels nogen renze rd!
Goed nieuws: nu bij wakker worden op een heeeeele lichte normale spierpijn na, nergens last vanFijn! Wel debiel vroeg wakker voor iemand die pas om 2 uur ging slapen
Ja doei.![]()
Waar is viking eigenlijk?
Wat is het benauwd vandaag.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hmm een aantal weken geleden vroeg iemand in dit topic of andere ook vaak last hadden van kramp in de kuiten snachts en toen zei ik dat ik dat al heeel lang niet meer had.
3 keer raden wat ik sinds 2 weken elke nacht heb...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik had hetzelfde met mijn schoenen. Een jaar of 4 geleden begonnen met hardlopen, toen een paar jaar gestopt. Nu weer een half jaar begonnen op die oude schoenen en elke keer last van m'n dij/heup. Toen toch maar naar een hardloopwinkel gegaan en nieuwe schoenen gekocht. Was wel een rib uit m'n lijf, maar tot nu toe loop ik pijnvrijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:26 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht dat bespaart me mooi 150 euro. Maar ik kan dus beter wel nieuwe schoenen kopen. Ik vond het zelf ook al raar hoor, maar ik dacht die vent heeft er meer verstand van dan mij. We gaan op zoek naar een andere winkel
Heb na het lopen vaak dat ik helemaal kapot thuis kom en dat ik denk; "ik pak even een dagje rust", maar dan begint het de volgende dag toch al weer erg te kriebelen. Denk dat ik morgen weer ga lopen. M'n vriedin gaat dan ook mee, dus dat wordt een rustig loopje.
Zit eraan te denken om me eind september in te schrijven voor een wedstrijd. Maar twijfel tussen 5 en 10km. Tot nu toe is het verste 7km in 41 min. Denken jullie dat de 10 haalbaar is met 3x per week lopen?Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Dat is zuurquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm een aantal weken geleden vroeg iemand in dit topic of andere ook vaak last hadden van kramp in de kuiten snachts en toen zei ik dat ik dat al heeel lang niet meer had.
3 keer raden wat ik sinds 2 weken elke nacht heb...
Vannacht was het echt extreem, heb dik 10 min verkrampt in bed gelegen en heb nu zo'n extreme spierpijn in mijn kuit dat ik een beetje mank loop. Vanmiddag staat er een sportschoolbezoek gepland met loopbandsessie dus hopelijk kan ik het eruit lopen.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Weten jullie trouwens wat jullie rusthartslag is?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hmm ik heb het gisteren op mijn werk gemeten en was 48...quote:
Heb het daarna handmatig nageteld en zat toen op ongeveer 50. En zo'n extreem goede conditie heb ik niet.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ben wel een hiellander denk ik ja zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:36 schreef LoganMCV het volgende:
Land je op je hakken Lotje? Dat je last hebt van je kuit.
Maar loop nu al een tijdje en heb echt pas sinds 2 weken die krampen 's nacht.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat is wel meer dan zuurquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vannacht was het echt extreem, heb dik 10 min verkrampt in bed gelegen en heb nu zo'n extreme spierpijn in mijn kuit dat ik een beetje mank loop. Vanmiddag staat er een sportschoolbezoek gepland met loopbandsessie dus hopelijk kan ik het eruit lopen.
Ik heb ooit op school een lees haptonomie gehad waarbij de geleerd hebben hoe je door pijn heen kunt ademen (ik vond het toen heel suf) maar heb dat vannacht toch maar gebruik want als je je niet ontspant wordt het alleen maar erger.quote:
En toen trok ik gelukkig wel weg, maar ja dan kan je niet echt meer slapen omdat je klaar wakker bent
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nee drinken doe ik 100% zeker genoegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:41 schreef LoganMCV het volgende:
Drink je wel genoeg? vochtgebrek veroorzaakt ook kramp.Ik haal met dit weer met gemak 3 liter.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Vul je wel je mineralen aan ook? Want té veel water is ook niet goed hè... Ik ken iemand die gemiddeld 3-4 liter water op een dag dronk en met warm weer ineens in elkaar klapte en een hartritmeprobleem had. Bleek ze zoveel water te drinken, dat de elektrolyten balans verstoord was en dat geeft problemen met je spieren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee drinken doe ik 100% zeker genoegIk haal met dit weer met gemak 3 liter.
En ik heb wel eens gehoord dat kramp in je kuiten 's nachts kan komen door een gebrek aan magnesium.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zag trouwens die glow in the dark veters bij Perry Sport
Ik neem zo'n a=z supplment met vitamine en mineralen maar geen idee of dat voldoende is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vul je wel je mineralen aan ook? Want té veel water is ook niet goed hè... Ik ken iemand die gemiddeld 3-4 liter water op een dag dronk en met warm weer ineens in elkaar klapte en een hartritmeprobleem had. Bleek ze zoveel water te drinken, dat de elektrolyten balans verstoord was en dat geeft problemen met je spieren.
En ik heb wel eens gehoord dat kramp in je kuiten 's nachts kan komen door een gebrek aan magnesium.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ga vandaag een sportief dagje hebben. Fietsen en kanoën staan op de planningLopen gaat hem helaas nog steeds niet worden.
Bye bye en tot vanmiddag
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef Maraca het volgende:
Ik ga vandaag een sportief dagje hebben. Fietsen en kanoën staan op de planningLopen gaat hem helaas nog steeds niet worden.
Bye bye en tot vanmiddag
Ik ga maar eens werken.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oh, en teruggelezen:
Gcjoel: goed bezig!!
MoBlo: fijn dat je alleen een klein beetje spierpijn had bij t wakker worden! Gaat de goede kant op
Martijn: die 10km red je wel hoorrustig blijven opbouwen.
Rusthartslag op dit moment weet ik niet. Laatste keer was het rond de 60 (net erboven of eronder).Jep, lange weg te gaan...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:12 schreef winterstorm666 het volgende:
ik ken het inderdaad.
je komt er wel. leren bewust met dingen bezig te zijn maar niet te krampachtig.
en af en toe laten gaan en het extra waarderen.
maarre beestjes?SPOILER: En beestjes jaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terecht!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:23 schreef Maraca het volgende:
Beter! Mijn onderbewustzijn had zoiets van "vakantie? Waarom dan niet vanaf 5.30 klaarwakker zijn?"
![]()
Beetje jammer van je interne wekker wel... Maar geniet lekker van je vrije tijd!!Ik ben ook niet bang dat ik 6 kilo aankom... Maar wel 3 ofzo. Of eigenlijk ben ik vooral bang dat ik weer boven de moeilijke grens van 80 kilo kom. Het heeft zo lang geduurd voor ik daar eens onder zatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:32 schreef Jumparound het volgende:
1 kg vet is 8000 kcal.
Knappe eter die er 6 aan eet in een weekend!
Dus ja... Als die er makkelijker aan komen dan eraf gaan, dan kan het wel weer heel moeilijk worden om onder de 80 te komen. Das vooral m'n angst.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hangt ook van je voeding afquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik neem zo'n a=z supplment met vitamine en mineralen maar geen idee of dat voldoende is.
Ik zou als ik jou was eens kijken of je minder of geen kramp hebt als je max 2 liter water drinkt op een dag, en verder dingen waar wel voedingsstoffen in zitten (sap, frisdrank, bouillon, etc).Have fun!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef Maraca het volgende:
Bye bye en tot vanmiddag
Ik herken je gevoel hoor! Zat voor ik op vakantie ging ook eindelijk onder de 80 kilo grens die inderdaad heel lastig te doorbreken was. Ben tijdens mijn 13 dagen durende vakantie 2 kilo aangekomen (en ook veel gegeten dus!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat ik 6 kilo aankom... Maar wel 3 ofzo. Of eigenlijk ben ik vooral bang dat ik weer boven de moeilijke grens van 80 kilo kom. Het heeft zo lang geduurd voor ik daar eens onder zat
Dus ja... Als die er makkelijker aan komen dan eraf gaan, dan kan het wel weer heel moeilijk worden om onder de 80 te komen. Das vooral m'n angst.) maar daardoor dus wel weer boven de 80 gekomen, nu na 3 weken thuis zit ik er biiijjjna weer onder!
![]()
Gcjoel! Nice work dame![]()
MoBlo eruit masseren die handel!
Martijn: als de eerste stappen gezet zijn, go with the flow.
Ben terug van lopen. Ging goed. Kwam zelfs een andere vroege loopster tegen. Zag er leuk uit. Verder schema netjes gevolgd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ook daarmee goed bezig gcjoel, nog even en je zit er weer onder!
Cantfazeme: bikkel dat je bent gaan lopen!goed hoor!
Wat me wel opvalt trouwens: de heren hier laten regelmatig weten dat ze vrouwelijk schoon gespot hebben tijdens het lopen. De dames zie ik echter nooit posten over mooie mannen onderweg...
Zijn er nou geen mooie mannen onderweg, of kijken wij daar anders naar?
Ik zie wel mannen onderweg maar nog geen mooie gezien!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:22 schreef Yuki het volgende:
Wat me wel opvalt trouwens: de heren hier laten regelmatig weten dat ze vrouwelijk schoon gespot hebben tijdens het lopen. De dames zie ik echter nooit posten over mooie mannen onderweg...
Zijn er nou geen mooie mannen onderweg, of kijken wij daar anders naar?![]()
![]()
Mijn rusthartslag zit ergens tussen de 40/45 Lotje.
Tja Yuki misschien zijn wij mannen tijdens het lopen snel tevreden?Ik moet wel zeggen dat ik amper tot nooit iemand tegen kom hier in het buitengebied... en als ik iemand tegen kom (vrouwelijk) dan zijn het net zombies die opzoek zijn naar geld op de weg. Homaar dat ze omhoog kijken laat staan oogcontact maken
![]()
![]()
rond de 48quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Weten jullie trouwens wat jullie rusthartslag is?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ZXe hebben ook glow in de sun. Da's handiger, aangezien de meesten overdag lopen: http://www.perrysport.nl/(...)-the-sun_911953.htmlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:52 schreef Maraca het volgende:
Ik zag trouwens die glow in the dark veters bij Perry Sport
[Moet je hier komen lopenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:22 schreef Yuki het volgende:
Zijn er nou geen mooie mannen onderweg, of kijken wij daar anders naar?
quote]Op vrijdag 27 juli 2012 07:23 schreef Maraca het volgende:
[/quote]
Gefeliciteerd?!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:25 schreef Drassss het volgende:
Mijn rusthartslag zit ergens tussen de 40/45 Lotje.
Tja Yuki misschien zijn wij mannen tijdens het lopen snel tevreden?Ik moet wel zeggen dat ik amper tot nooit iemand tegen kom hier in het buitengebied... en als ik iemand tegen kom (vrouwelijk) dan zijn het net zombies die opzoek zijn naar geld op de weg. Homaar dat ze omhoog kijken laat staan oogcontact maken
Ik zie wel eens (sporadisch) een prettig exemplaar lopen, maar denk er nooit aan om dat te posten hier
Daarnaast zijn ze bij mij in de buurt ook niet zo van het groetenof ik glimlach heel eng
inderdaad, daarom hebben veel sportdranken ook kalium en natrium in zich...kramp wordt vaak veroorzaakt door een gebrek aan kalium... goede eenvoudige remedie daar tegen is het eten van bananen, vol met kaliumquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vul je wel je mineralen aan ook? Want té veel water is ook niet goed hè... Ik ken iemand die gemiddeld 3-4 liter water op een dag dronk en met warm weer ineens in elkaar klapte en een hartritmeprobleem had. Bleek ze zoveel water te drinken, dat de elektrolyten balans verstoord was en dat geeft problemen met je spieren.
En ik heb wel eens gehoord dat kramp in je kuiten 's nachts kan komen door een gebrek aan magnesium.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
aan de linker schoen glowinthesun, aan de rechter glowinthedarkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
ZXe hebben ook glow in de sun. Da's handiger, aangezien de meesten overdag lopen: http://www.perrysport.nl/(...)-the-sun_911953.html![]()
Zojuist het 'rondje' voortijdig afgebroken. Geen lucht. En dat terwijl ik voor deze gelegenheid alleen in het bos heb gelopen en niet door het zonrijke veld. Zou die 'matig smog' juist tussen de bomen blijven hangen?
In dat halve uur is de temperatuur (Z-Limburg) van 20 naar 22 ºC gegaan.
Hier heerst overigens groetplicht. Al voor Napoleon.
Farts are jazz to assholes![]()
True thatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben niet weggeweest. Jij bent degene die naar België gaaten in België IS zelfs
Zal zo eens kijken hoe warm het is buiten. Sowieso bikiniweer denk ik
ik ervaar het bos altijd een stuk benauwder dan een open gebied... In het bos is het meestal ook helemaal windstilquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:39 schreef trabant het volgende:
Zojuist het 'rondje' voortijdig afgebroken. Geen lucht. En dat terwijl ik voor deze gelegenheid alleen in het bos heb gelopen en niet door het zonrijke veld. Zou die 'matig smog' juist tussen de bomen blijven hangen?
In dat halve uur is de temperatuur (Z-Limburg) van 20 naar 22 ºC gegaan.
Hier heerst overigens groetplicht. Al voor Napoleon.
Ecosia
Gisteravond aangevallen door een Egel!
ookal vermoed ik dat ie meer in paniek aan het rondrennen was dan dat ie probeerde om zombie-style mij aan een stekel te rijgenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat heb ik niet. In het bos is het vaak een stuk koeler. Minder wind ben ik het mee eens, maar verder... Ik vond het heerlijk om met die warmte in t bos te lopen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ervaar het bos altijd een stuk benauwder dan een open gebied... In het bos is het meestal ook helemaal windstil♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef Jumparound het volgende:
ookal vermoed ik dat ie meer in paniek aan het rondrennen was dan dat ie probeerde om zombie-style mij aan een stekel te rijgen
Tja hier in het dorp is het vrij "normaal" dat je zo ongeveer iedereen groet. Zeker buiten het dorp op het plattelandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie wel eens (sporadisch) een prettig exemplaar lopen, maar denk er nooit aan om dat te posten hier
Daarnaast zijn ze bij mij in de buurt ook niet zo van het groetenof ik glimlach heel eng
![]()
![]()
Egeltjes zijn lief! Vreemd dat hij zich niet oprolde.
Het bos heeft hier doorgaans een koele vochtigheid en bovenal: schaduw. Ik ben zo iemand die op het strand heel erg ongelukkig wordt, hoe mooi de meisjes ook zijn.Farts are jazz to assholes![]()
Ik woon in de stad. Ik doe een knikje naar mede hardlopers maar ook daar: 50/50 dat je niks terug krijgtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja hier in het dorp is het vrij "normaal" dat je zo ongeveer iedereen groet. Zeker buiten het dorp op het platteland.
Overigens: wat doe je als je mensen inhaalt? Het staat zo "sliep uit" om dan te groeten dus ik doe niks![]()
![]()
Vrijwel iedereen die ik tegenkom die groet. Als ik ze inhaal dan groet ik niet tenzij ze dat zelf doen.![]()
De essentie van groeten is dat je daarmee iemands bestaan erkent. Dat doe je met inhalen noodgedwongen ook, maar zonder groeten lijkt het alsof je niet wilt dat de ingehaalde bestaat (in elk geval niet daar en op dat moment). En die onaardige gedachte maak je positief met een groet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:01 schreef Kwamo het volgende:
Overigens: wat doe je als je mensen inhaalt? Het staat zo "sliep uit" om dan te groeten dus ik doe niks
Bovendien: wat is er mis met een renners-onder-elkaar-plaagstootje dat je als een aanmoediging kunt interpreteren.
Het hangt trouwens van mijn ademhaling van dat moment af of ik 'hallo' zeg of alleen mijn hand opsteek. Wandelaars die de moeite nemen opzij te gaan zodat ik in mijn ritme kan blijven krijgen een dankjewel. Slome duikelaars met skistokken die maximaal in de weg staan krijgen een lelijke blik of ik acteer een struikelpartij. En wanneer ik die dwazen passeer, die op het smalle droge stukje naast een modderpoel stil blijven staan en mij zo dwingen tot vuile schoenen en natte voeten, heb ik eigenlijk geen andere keuze dan flink spetterend door die pratsj te stappen, zodat ook hun broek in de was kan.
Ik ben lang niet altijd even aardig, maar ik groet graag.Farts are jazz to assholes![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef Jumparound het volgende:
ookal vermoed ik dat ie meer in paniek aan het rondrennen was dan dat ie probeerde om zombie-style mij aan een stekel te rijgen!
Egels![]()
![]()
Op een gegeven moment liep ik 's avonds over de boulevard in Playa del Ingles en het was nog een dikke 28 graden. Ik ging stuk, het was ZO warm nog. Kom ik een andere loper en krijg een dikke vette high five van mquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:35 schreef trabant het volgende:
[..]
De essentie van groeten is dat je daarmee iemands bestaan erkent. Dat doe je met inhalen noodgedwongen ook, maar zonder groeten lijkt het alsof je niet wilt dat de ingehaalde bestaat (in elk geval niet daar en op dat moment). En die onaardige gedachte maak je positief met een groet.
Bovendien: wat is er mis met een renners-onder-elkaar-plaagstootje dat je als een aanmoediging kunt interpreteren.
Het hangt trouwens van mijn ademhaling van dat moment af of ik 'hallo' zeg of alleen mijn hand opsteek. Wandelaars die de moeite nemen opzij te gaan zodat ik in mijn ritme kan blijven krijgen een dankjewel. Slome duikelaars met skistokken die maximaal in de weg staan krijgen een lelijke blik of ik acteer een struikelpartij. En wanneer ik die dwazen passeer, die op het smalle droge stukje naast een modderpoel stil blijven staan en mij zo dwingen tot vuile schoenen en natte voeten, heb ik eigenlijk geen andere keuze dan flink spetterend door die pratsj te stappen, zodat ook hun broek in de was kan.
Ik ben lang niet altijd even aardig, maar ik groet graag.Met een dikke grijns doorgelopen en niet meer gedacht aan hoe zwaar ik het vond. Gaf me echt vleugels!
![]()
![]()
Ik lach/knik meestal wel. Ligt er ook een beetje aan hoe het met m'n vermoeidheid is.
Misschien ligt het aan het tijdstip dat ik loop of waar, maar ik kom meestal niet zoveel mede lopers tegen.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Check. Ik steek wel een handje uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:35 schreef trabant het volgende:
[..]
De essentie van groeten is dat je daarmee iemands bestaan erkent. Dat doe je met inhalen noodgedwongen ook, maar zonder groeten lijkt het alsof je niet wilt dat de ingehaalde bestaat (in elk geval niet daar en op dat moment). En die onaardige gedachte maak je positief met een groet.
Ik ben lang niet altijd even aardig, maar ik groet graag.![]()
![]()
tellen middelvingers ook?quote:
Nee, geintje. Ik groet iedereen.. Lopers en wandelaars en voorbij stuivende fietsers...
Sommige mensen kijken dan
Andere
Maar de meeste
En op de hei vooral
en als ik sprint voor de zombies kijken ze
Ecosia
Dat komt waarschijnlijk door de "NoooooooooooOooooooooooooo......" die je dan roeptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:56 schreef Jumparound het volgende:
en als ik sprint voor de zombies kijken ze![]()
![]()
![]()
Of gillend als een meisje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door de "NoooooooooooOooooooooooooo......" die je dan roept![]()
![]()
![]()
Ecosia
het isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jumparound, verlos ons, is het "Noooooooooooooo" of "Ieehhhhhhhhhhhhhhhh"?
RAWWW GRRRRAEEWWWWW BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAINSSSSSSSSSSSSSSSS RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Je bent zelf een zombie geworden? Ze hebben je te pakken gekregen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het is
RAWWW GRRRRAEEWWWWW BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAINSSSSSSSSSSSSSSSS RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW![]()
![]()
vorige keer 2 x verloren van de zombies... dus jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent zelf een zombie geworden? Ze hebben je te pakken gekregen?
Ecosia
Dat lijkt me ook tofquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment liep ik 's avonds over de boulevard in Playa del Ingles en het was nog een dikke 28 graden. Ik ging stuk, het was ZO warm nog. Kom ik een andere loper en krijg een dikke vette high five van mMet een dikke grijns doorgelopen en niet meer gedacht aan hoe zwaar ik het vond. Gaf me echt vleugels!
![]()
![]()
Ik wil ook een smartphonequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vorige keer 2 x verloren van de zombies... dus ja
Maar nog even wachten op de iPhone 5 denk ik.![]()
kan je net zo goed een Samsung Galaxy Ace kopenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wil ook een smartphone
Maar nog even wachten op de iPhone 5 denk ik.
Ecosia
Ben ook nog een beetje in dubio. Wilde eerst de Samsung Galaxy SIII kopen, maar weet niet of ik wel zoveel geld over heb voor een mobieltje. Voor het hardlopen heb ik iig voldoende aan m'n horloge. Alleen dus geen volledige Endomondo functionaliteit en geen Zombie gedoequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan je net zo goed een Samsung Galaxy Ace kopen![]()
![]()
Wat is dat zombie gedoe eigenlijk? Ik lees er af en toe wat over, maar kan het niet helemaal plaatsen![]()
![]()
Zombie run draait bij android al op 2.2 en op ios heb je wel ios5 nodig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ben ook nog een beetje in dubio. Wilde eerst de Samsung Galaxy SIII kopen, maar weet niet of ik wel zoveel geld over heb voor een mobieltje. Voor het hardlopen heb ik iig voldoende aan m'n horloge. Alleen dus geen volledige Endomondo functionaliteit en geen Zombie gedoe
Als je dus niet zoveel wilt uitgeven voor een telefoon kan je zowat elke android telefoon kopen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Morning!
Ik wilde vroeg gaan lopen vanmorgen maar werd pas half 11 wakker. (gister avond bbq gehad tot laat) denk dat ik vroeg in de avond ga lopen, even kijken hoe het zit met de warmte.![]()
D'r is een interactief spelletje dat je luistert terwijl je hardloopt. Volgens mij voor iPhones en iPod touches.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef Drassss het volgende:
Wat is dat zombie gedoe eigenlijk? Ik lees er af en toe wat over, maar kan het niet helemaal plaatsen![]()
Morningquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:15 schreef Shravani het volgende:
Morning!
Ik wilde vroeg gaan lopen vanmorgen maar werd pas half 11 wakker. (gister avond bbq gehad tot laat) denk dat ik vroeg in de avond ga lopen, even kijken hoe het zit met de warmte.
Vanavond heb je er kans op dat het aardig stormt, met regen en onweer.
Ik loop voorlopig nog even niet, totdat ik m'n enkel niet meer voel. Maar met deze hoge temperaturen vind ik het sowieso geen pretje om te lopen![]()
![]()
Oei regen ok, maar onweer maar niet... dan moet ik maar vlak voor het avond eten gaan, en proberen wat schaduw op te zoeken. Denk dat ik maar een stukje van jouw route pak.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Morning
Vanavond heb je er kans op dat het aardig stormt, met regen en onweer.
Ik loop voorlopig nog even niet, totdat ik m'n enkel niet meer voel. Maar met deze hoge temperaturen vind ik het sowieso geen pretje om te lopen
Rot van je enkel!![]()
Zo, even een lunchbreakKanoën was redelijk geslaagd. Kreeg een routebeschrijving mee, maar oh wat was dat onduidelijk.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/75539899
Nu in de kaart zie in Endomondo is het een stuk logischer, maar daar had je echt zoiets van "waar ben ik?" Oh well.. koffietijd
Mijn route!? Dan wordt tol betalen jongedamequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef Shravani het volgende:
[..]
Oei regen ok, maar onweer maar niet... dan moet ik maar vlak voor het avond eten gaan, en proberen wat schaduw op te zoeken. Denk dat ik maar een stukje van jouw route pak.
Rot van je enkel!
Ik zou buienradar iig even checken voordat je weggaat![]()
![]()
bijna, het is een verhaal wat verteld wordt over een hardloper (runner 5), Jij "voert" missies uit voor de basis waar je verblijft. Die missies zijn meestal; haal dit of dat, of vertel dit en dat aan die en die. Je hebt geen keuzen of doelen waar je heen loopt. Tijden het lopen "vind" je items die je kunt gebruiken om je basis uit te bouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef Kwamo het volgende:
[..]
D'r is een interactief spelletje dat je luistert terwijl je hardloopt. Volgens mij voor iPhones en iPod touches.
Ik loop altijd met eigen muziek aan, dus hoor je tussen de "audoi clips (stukjes verhaal) je eigen muziek. Je kunt er ook voor kiezen om GPS en zombie chase aan te zetten, dan heb je random tijdens een missie een achtervolging door zombies. Mocht je te langzaam zijn verlies je een item wat je vlak daarvoor hebt opgepikt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
moet je wel de link van de activiti posten en niet die naar /worksoutsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef Maraca het volgende:
Zo, even een lunchbreakKanoën was redelijk geslaagd. Kreeg een routebeschrijving mee, maar oh wat was dat onduidelijk.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/
Nu in de kaart zie in Endomondo is het een stuk logischer, maar daar had je echt zoiets van "waar ben ik?" Oh well.. koffietijd
Ecosia
Oh ja, *blond*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
moet je wel de link van de activiti posten en niet die naar /worksouts![]()
http://www.endomondo.com/workouts/75539899Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Haha ja ik dacht al, huh kun je kanoen in mijn buurt? Oh nee dat is mijn eigen kaartjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
moet je wel de link van de activiti posten en niet die naar /worksouts![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht al, huh kun je kanoen in mijn buurt? Oh nee dat is mijn eigen kaartje
Ecosia
In Zweden ook wezen kanoën, erg gaaf was datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef Maraca het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL! het stuk bij de paardjes is het dichtst bij m'n huis, misschien dan toch maar straks, want genoeg schaduw daarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn route!? Dan wordt tol betalen jongedame
Ik zou buienradar iig even checken voordat je weggaat![]()
![]()
Hier?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef Shravani het volgende:
[..]
LOL! het stuk bij de paardjes is het dichtst bij m'n huis, misschien dan toch maar straks, want genoeg schaduw daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je krijgt nu ook het weer te zien bij Endomondo. Wat gaaf
cool, maar is dat acuteel of wat het was toen je ging rennen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Maraca het volgende:
Je krijgt nu ook het weer te zien bij Endomondo. Wat gaafInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wat het was toen je ging rennen denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
cool, maar is dat acuteel of wat het was toen je ging rennen?
Nog niet opgemerkt, al blijft Endo hier toch crashenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Maraca het volgende:
Je krijgt nu ook het weer te zien bij Endomondo. Wat gaaf
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef STING het volgende:
[..]
Hier?YepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zag het nu ook pas... en mn oude workouts hebben het (nog) niet...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet opgemerkt, al blijft Endo hier toch crashen
Dus het zal wel super nieuw zijn
Ecosia
haha grapjas! regel je dan ook gelijk even een tuinslang met lekker koud water ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Mooi, zet ik daar even m'n tolhuisje neer.![]()
Goed, kleertjes aan en gaan dan maar![]()
![]()
Vind het wel heel stoer als dat steeds wordt bijgehoudenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zag het nu ook pas... en mn oude workouts hebben het (nog) niet...
Dus het zal wel super nieuw zijn
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:50 schreef Shravani het volgende:
[..]
haha grapjas! regel je dan ook gelijk even een tuinslang met lekker koud water ?![]()
Goed, kleertjes aan en gaan dan maar![]()
![]()
Neem je nou serieus je telefoon mee het water opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef Maraca het volgende:
![]()
![]()
Ze konden niet kiezen zie ik: Dit bosje heet Kikvors! NEE ik wil liever Otter. Kikvors of Otter it is![]()
![]()
Garminquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neem je nou serieus je telefoon mee het water op![]()
Tot een zekere hoogte is hij waterproofquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Is die van jou waterproof dan? Die van mij iig niet (405)
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tot een zekere hoogte diepte is hij waterproof| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Vlak boven het water is alles waterproofquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tot een zekere hoogte is hij waterproof![]()
![]()
Ja, ik lees het nu, die van mij is ook waterproof tot 1 mtr. diep voor 30 minuten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tot een zekere hoogte is hij waterproof![]()
Jullie weten wat ik bedoel
Ik wist dat het ingewikkelder zatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
bijna, het is een verhaal wat verteld wordt over een hardloper (runner 5), Jij "voert" missies uit voor de basis waar je verblijft. Die missies zijn meestal; haal dit of dat, of vertel dit en dat aan die en die. Je hebt geen keuzen of doelen waar je heen loopt. Tijden het lopen "vind" je items die je kunt gebruiken om je basis uit te bouwen.
Ik loop altijd met eigen muziek aan, dus hoor je tussen de "audoi clips (stukjes verhaal) je eigen muziek. Je kunt er ook voor kiezen om GPS en zombie chase aan te zetten, dan heb je random tijdens een missie een achtervolging door zombies. Mocht je te langzaam zijn verlies je een item wat je vlak daarvoor hebt opgepikt.![]()
![]()
nee, wat bedoel je liefje?quote:
Ecosia
Dus je kunt er een half uur mee zwemmenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik lees het nu, die van mij is ook waterproof tot 1 mtr. diep voor 30 minuten.En dan ontploft ie ?
This watch will self destruct in 5 ... 4 ... 3 .... 2.....1 boeemmmmm![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef Kwamo het volgende:
Ik vermoed dat er door de waterdruk langzaam water in sijpelt.Zeg dan dat hij niet waterproof is. Een meter is echt niks, en een half uur al helemaal niet
![]()
Zwemmen zou ik niet snel doen met dat ding
Jammer dat Casio geen G - Shock GPS versie uitbrengtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:04 schreef Maraca het volgende:
Zwemmen zou ik niet snel doen met dat ding![]()
![]()
Dan zou je kunnen zwemmen met zo'n ding?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jammer dat Casio geen G - Shock GPS versie uitbrengt
Nou ik heb er twee en eentje is tot 15 meter diepte en eentje tot 50quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen zwemmen met zo'n ding?Dus ik denk dat dat wel moet lukken
![]()
![]()
Paar dagen wat andere dingen gedaan en ga niet helemaal bijlezen, hoop dat ik niks gemist heb. Wel trouw om de dag gelopen, eergisteren aan het begin van de avond, ongeveer 5.3km en vanmorgen om 11 uur een rondje van 7KM, ben langzaam de afstand aan het opvoeren. Was nog goed te doen, bij het weggaan 20 graden en toen ik terugkwam al naar 24 gestegen, maar zeker nog niet tropisch warm. En ik loop bijna helemaal in/langs het bos, dus schaduw. De zon-stukken waren wel warm, ik hou wel van warmte maar m'n lichaam moet wel tijd krijgen er aan te wennen, als ik tussen weilanden enzo met weinig of geen schaduw zou moeten lopen denk ik dat 't minder aangenaam was geweest!![]()
in jou geval heet dat ding dan G-String GPSquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ik heb er twee en eentje is tot 15 meter diepte en eentje tot 50Dus ik denk dat dat wel moet lukken
Ecosia
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
in jou geval heet dat ding dan G-String GPS![]()
![]()
hallo, hoe kan dr.sexy sexy zijn zonder string tijden zwemmen!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Lekker he zo'n Nederlandse saunaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:19 schreef Shravani het volgende:
Woei, het was toch wel heel warm buiten... en ik maar zoeken naar een tolhuisje![]()
![]()
Gewoon in een surf short ? Maar hé ieder zijn voorkeur hoor Jump.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hallo, hoe kan dr.sexy sexy zijn zonder string tijden zwemmen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: