SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nero22 op 26-07-2012 22:24:22 ]It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Nog even m'n laatste lange post:
Stomme is dat ik niet iemand ben die per se harder en harder en harder hoeft te lopen, maar ik vind 't wel 'stom' als ik een stuk langzamer loop dan dat ik normaal loop: de drempel om op 6.30min/km te gaan zitten is ook debiel hoog, náást het feit dat langzamer lopen me energie kostzeg maar. Heel stom, maar daar moet ik me dan binnenkort misschien maar 's overheen gaan zetten.
Zodra alle visite weg is en Mr.Mo weer een week naar NL is (maandag dus) maar eens naar de hardloopwinkel voor advies op de schoentjes, al hoop ik wel dat ik m'n 'probleem' goed duidelijk uitgelegd krijg. Ik beheers de Engelse taal vloeiend hoor, maar sóms wil je dingen gewoon liever in je moedertaal uitleggen
Wel fijn dat ik heel constant heb gelopen vandaag: 5.59, 5.47, 5.47, 5.49, 5.46. Ook dat vind ik een teken dat ik lekker loop
Ja doei.![]()
Ik had hem al gequote, haha.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Stomme is dat ik niet iemand ben die per se harder en harder en harder hoeft te lopen, maar ik vind 't wel 'stom' als ik een stuk langzamer loop dan dat ik normaal loop: de drempel om op 6.30min/km te gaan zitten is ook debiel hoog, náást het feit dat langzamer lopen me energie kostzeg maar. Heel stom, maar daar moet ik me dan binnenkort misschien maar 's overheen gaan zetten.
Zodra alle visite weg is en Mr.Mo weer een week naar NL is (maandag dus) maar eens naar de hardloopwinkel voor advies op de schoentjes, al hoop ik wel dat ik m'n 'probleem' goed duidelijk uitgelegd krijg. Ik beheers de Engelse taal vloeiend hoor, maar sóms wil je dingen gewoon liever in je moedertaal uitleggen
Wel fijn dat ik heel constant heb gelopen vandaag: 5.59, 5.47, 5.47, 5.49, 5.46. Ook dat vind ik een teken dat ik lekker loop
Je mag toch best eisen aan jezelf stellen, of is dat heel gek om te doen? Ik vind het wel mooi dat je een lat legt voor jezelf.![]()
Enne... netjes gelopen.
It's funny
![]()
Omdat ik er maar geen genoeg van kan krijgen. Ik ga hem denk ik zaterdag halen.![]()
It's funny
Die werkt toch met podometer ipv gps? Dat is toch totaal niet secuur?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik er maar geen genoeg van kan krijgen. Ik ga hem denk ik zaterdag halen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou Nero. Vertel eens wat het apparaatje allemaal kanquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik er maar geen genoeg van kan krijgen. Ik ga hem denk ik zaterdag halen.![]()
![]()
![]()
Nou ja, je kunt ook onredelijke of ongezonde eisen aan jezelf stellen en de lat té hoog leggen, zoals wanneer ik bijvoorbeeld elke keer sneller zou willen en op den duur op 4.00min/km zou willen gaan zitten op een HM![]()
![]()
Dus ik zit een beetje in 't midden met 'dubben': aan de ene kant is dit 'mijn lekkere tempo', maar aan de andere kant zou ik van tijd tot tijd blijkbaar de impact op m'n spieren/heup/blessuregevoelige plekken wat mogen verminderen.Ja doei.![]()
Nop, werkt ook met GPS. Vandaar het TomTom logo onderin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die werkt toch met podometer ipv gps? Dat is toch totaal niet secuur?Alles wat een Garmin ook kan, behalve hartslag meten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou Nero. Vertel eens wat het apparaatje allemaal kanNou ja, kan wel, maar dan moet je een aparte Polar band voor kopen. En hij ziet er gewoon retestrak uit.
It's funny
Okee dan. Dat wist ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nop, werkt ook met GPS. Vandaar het TomTom logo onderin.
[..]
Alles wat een Garmin ook kan, behalve hartslag meten.![]()
Maar uhm. Zou je denk je op den duur niet eens benieuwd zijn naar hoe het met je hartslag gaat? Ik bedoel: nu is dat horloge wel mooi, maar met een hartslagmeter erbij is hij over een jaar nog steeds mooi en heb je niet het idee dat je toch iets mist.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is ook zo, maar dit lijkt me niet ongezond hoor. (Maar wie ben ik om dat te zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, je kunt ook onredelijke of ongezonde eisen aan jezelf stellen en de lat té hoog leggen, zoals wanneer ik bijvoorbeeld elke keer sneller zou willen en op den duur op 4.00min/km zou willen gaan zitten op een HM![]()
![]()
Dus ik zit een beetje in 't midden met 'dubben': aan de ene kant is dit 'mijn lekkere tempo', maar aan de andere kant zou ik van tijd tot tijd blijkbaar de impact op m'n spieren/heup/blessuregevoelige plekken wat mogen verminderen.) Enne... dromen mag altijd toch?
It's funny
Ik had mijn post al aangepast. Met een Polar borstband kun je alsnog je hartslag erbij krijgen. My bad. En daarbij: hij is redelijk "goedkoop": ¤170quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Okee dan. Dat wist ik nietMaar uhm. Zou je denk je op den duur niet eens benieuwd zijn naar hoe het met je hartslag gaat? Ik bedoel: nu is dat horloge wel mooi, maar met een hartslagmeter erbij is hij over een jaar nog steeds mooi en heb je niet het idee dat je toch iets mist.
It's funny
150 voor de blauwe! Zonder pod. Maargoed dat is ook een verouderde techniek :pquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik had mijn post al aangepast. Met een Polar borstband kun je alsnog je hartslag erbij krijgen. My bad. En daarbij: hij is redelijk "goedkoop": ¤170![]()
Ik verwachtte een CURSUS hier;
Les 1; voorbereiding (weet je nog die marathon in Londen waarbij een deelneemster langs de rand van het parkoer ging zitten om the ..... nou ja ik bedoel maar).
Les 2; de eerste stap (met een 'linker of rechter voet eerst' discussie).
Met de bloedhitte van op dit moment zou ik zeggen; hardlopen? NU EVEN NIET!![]()
Wat is deze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:57 schreef Beardy het volgende:
Ik verwachtte een CURSUS hier;
Les 1; voorbereiding (weet je nog die marathon in Londen waarbij een deelneemster langs de rand van het parkoer ging zitten om the ..... nou ja ik bedoel maar).
Les 2; de eerste stap (met een 'linker of rechter voet eerst' discussie).
Met de bloedhitte van op dit moment zou ik zeggen; hardlopen? NU EVEN NIET!![]()
Bijna half serieus. VOORBEREIDING is belangrijk en ook je verstand gebruiken (stoppen of niet gaan lopen als dat onverstandig is, zoals nu).quote:![]()
oh? anders prima te doen hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:57 schreef Beardy het volgende:
Met de bloedhitte van op dit moment zou ik zeggen; hardlopen? NU EVEN NIET!Je moet alleen niet midden op de dag gaan...
of zonnebrand, petje, zonnebril en veel water mee nemen + je tempo aanpassen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijke looptemperaturen hier overigens
Hier blijft het een beetje hangen rond de 38 graden, maar ik ga vanavond toch weer even. Anders red ik de 5km eind september niet vrees ik.![]()
gister is het lopen er niet meer van gekomen
hopelijk vanavond wel
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Morgenavond gaat het onweren en afkoelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker
Hier blijft het een beetje hangen rond de 38 graden, maar ik ga vanavond toch weer even. Anders red ik de 5km eind september niet vrees ik.![]()
![]()
Tandarts heeft net m'n mond verbouwd en kan nu niks fatsoenlijk drinken met die verdoving, vanavond komt er visite en gaan we best veel eten denk ik, maar hoop daarna toch nog even een (lang) rondje te lopen. Heb er morgen geen tijd voor eigenlijk dus het moet vanavond
*schoppen onder kont verzamelt*![]()
* geeft duwtje in rug *quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef VKV het volgende:
Tandarts heeft net m'n mond verbouwd en kan nu niks fatsoenlijk drinken met die verdoving, vanavond komt er visite en gaan we best veel eten denk ik, maar hoop daarna toch nog even een (lang) rondje te lopen. Heb er morgen geen tijd voor eigenlijk dus het moet vanavond
*schoppen onder kont verzamelt*![]()
donderdag 26 juli 2012 @ 09:59 • 271
LoganMCV
Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben je serieus met hardlopen, laat dan die smartphone lekker in de winkel liggen en koop een garmin of polar of suntoo. Daar heb je dan veel meer aan.
hoezo dat dan..smartphone kan alles en meer dan een garmin, polar of suntoo
Dat klopt ern smartphone kan hetzelfd en nog meer, echter klokje doet het een heel stuk preciezer. Ook zit je klokje om je pols en dat is erg makkelijk om je gegevens tijdens het lopen in de gaten te houden. Dat lukt je een stuk moeilijker met een smartphone. Smartphone geven over het algemeen ook veel meer gps fuck ups. Er lopen niet voor niks hier in het topic met garmins terwijl ze ook een smartphone bezitten.![]()
En je Garmin doet het in het vliegtuigquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
donderdag 26 juli 2012 @ 09:59 • 271
LoganMCV
Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben je serieus met hardlopen, laat dan die smartphone lekker in de winkel liggen en koop een garmin of polar of suntoo. Daar heb je dan veel meer aan.
hoezo dat dan..smartphone kan alles en meer dan een garmin, polar of suntoo
Dat klopt ern smartphone kan hetzelfd en nog meer, echter klokje doet het een heel stuk preciezer. Ook zit je klokje om je pols en dat is erg makkelijk om je gegevens tijdens het lopen in de gaten te houden. Dat lukt je een stuk moeilijker met een smartphone. Smartphone geven over het algemeen ook veel meer gps fuck ups. Er lopen niet voor niks hier in het topic met garmins terwijl ze ook een smartphone bezitten.Leuk spelen
![]()
![]()
Beetje vreemd ongemakje voor tijdens het lopen. Gisteren bij het opstarten van BBQ sprong er een kooltje naar mijn voet en heeft mijn hak geraakt en is erin gebrand. Was gelukkig maar een heel klein stukje. Dan denk je natuurlijk moet je maar niet op je blote voeten moeten lopen. Eh fout ik had dus schoenen aan.![]()
![]()
Morgen maar eens kijken of ik er tijdens het lopen last van heb.![]()
Dan krijg je pas bekertjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:35 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En je Garmin doet het in het vliegtuigLeuk spelen
Wil vanavond eigenlijk graag een poging doen om te gaan lopen/wandelen. Moeilijk gesprek gehad op werk en dat wil ik graag eigenlijk van me 'af' lopen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: