locals he, wij mogen toch echt even iets meer dan die duitsers en rest van het vakantie volk. Plebs mogen lekker bbq-en bij de strandtentjes.quote:
aids mag ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
Waar is dat tyfus strand en mag je daar met andere ziektes ook op?
Nee, is puur voor mensen met tyfus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
Waar is dat tyfus strand en mag je daar met andere ziektes ook op?
dikke file met al die ambulancesquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, is puur voor mensen met tyfus.
Strand loopt niet echt goed trouwens.
Ben aan het kijken in welke slowchats ze aardig zijn. Voetbal heb ik niks mee, ik ben dus weer vertrokken.quote:
Mooiquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ben aan het kijken in welke slowchats ze aardig zijn. Voetbal heb ik niks mee, ik ben dus weer vertrokken.
Het gaat hier nooit over voetbal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ben aan het kijken in welke slowchats ze aardig zijn. Voetbal heb ik niks mee, ik ben dus weer vertrokken.
Actieve topics aanklikken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar komen al die figuren toch in eens vandaan?
Valt niet echt te beoordelen vanachter mijn pc. Voor hetzelfde geldt is het HMF met een kloon.quote:
Jammer, elke nieuwe user krijgt zijn eerste krat bier gratis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Jammer, de rest kan dus gewoon naar het tering strand.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, is puur voor mensen met tyfus.
Strand loopt niet echt goed trouwens.
Mooi, doei.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ze heeft de op dus niet gelezenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dus? Kan het nog wel gezellig zijn.
en PEC Zwolle toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben hier alleen maar om Steven te bashen eigenlijk.
Aren't we all.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Je jaagt een vrouw weg!quote:
Noem hem Engels en hij is een week van slag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Kroeliewoeliekuskus.quote:
Engelse kakkerlakken, bestaan ze dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Noem hem Engels en hij is een week van slag.
Iedereen heeft het recht om schoonheid te mogen zienquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef ValHallen het volgende:
Mono is een held, en nooit te beroerd om zijn bips te laten zien aan willekeurige mensen op straat.
Manchester United zijn de Engelse kakkerlakkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Engelse kakkerlakken, bestaan ze dan ?
quote:
Waarheid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om schoonheid te mogen zien
Hoiquote:
QPRquote:
Spursquote:
bloed, daar kan mijn tere zieltje niet tegen. 4 weken ban, kreeg ik ook voor een beetje ketchup.quote:
Ja, nogal beledigend voor Giraffen.quote:
Sterfquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe een lief voor Ajax. Stiekem ben je blij dat we bestaan.
Was meer verrast dat Leeuwen Engels konden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nogal beledigend voor Giraffen.
Iemand die een Giraf is is niet per definitie een zelfmoordterrorist hoor.
Heb je mijn sollicitatie gezien? Ik je kwam er ook in voorquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dolfijnen mag niet maar Giraffen wel?discriminatie!
Nee, DM maar schat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je mijn sollicitatie gezien? Ik je kwam er ook in voor
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je mijn sollicitatie gezien? Ik je kwam er ook in voor
Ja ik wilde typen ik heb je genoemd.. maar toen dacht ik nee ik zeg je kwam er in voor .. en jaquote:
Heb ik ook maar jij reageert er altijd op, daarom mijn reactie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik wilde typen ik heb je genoemd.. maar toen dacht ik nee ik zeg je kwam er in voor .. en jazoals altijd mix ik zinnen.
WTF.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Terug op dolfijnen dan maar
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 301 Geo4kant
Gefeliciteerd Geo.
fapfapfapquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik je niet mag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo waarom sta ik niet bij jouw fok vrienden?
Ik sta er ook niet bij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo waarom sta ik niet bij jouw fok vrienden?
En maar afvragen waarom hij het slecht doet bij de PSVersquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet bij.
PSV supporters hater.
Tenacious D and the pick of destinyquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef Tyron het volgende:
Is John Cartar een leuke film? Zo nee, iemand een idee?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou was het trollen, ben hem niet
quote:
DE LIEFDEquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou was het trollen, ben hem niet
Stiekem haat jij ze ook...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet bij.
PSV supporters hater.
Ringo oid, eens of andere cartoon, ik vond hem wel grappigquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef Tyron het volgende:
Is John Cartar een leuke film? Zo nee, iemand een idee?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tenacious D and the pick of destiny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke dankje ik zal ff kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ringo oid, eens of andere cartoon, ik vond hem wel grappig
Godskolere, hoe kom je aan die rommel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel rango.quote:
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV haten is andere woorden voor jaloezie
Overal en nergensquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, hoe kom je aan die rommel?
ja kon ik maar zo veel uitgeven als psvquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die ik heb genoemd is serieus lachenquote:
Pleur toch op leipo. Moet ik echt weer het schoenzwaaifilmpje of het ikheb3000schuldgoffetommefilmpje gaan posten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom dan met je filmpje!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pleur toch op leipo. Moet ik echt weer het schoenzwaaifilmpje of het ikheb3000schuldgoffetommefilmpje gaan posten?
Mono's google is ziek...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, hoe kom je aan die rommel?
Zijn geest is ziek jaquote:
Ahh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ging net ff lekker zitten om te schijten en vi in de hand, kom ik met mijn rug tegen die klep van de wc aan, tyfus dat deed pijn
Home Alone is echt zo een pure amerikaanse film waarin ze de arabieren willen onderdrukken, waarom wil je dat kijken danquote:
ja die heeft iedereen toch al 320492429349897x gezienquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
Haten op Home Alonega je even diep schamen jongeman!
1. Ben geen Arabier dus boeit me niet echt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Home Alone is echt zo een pure amerikaanse film waarin ze de arabieren willen onderdrukken, waarom wil je dat kijken dan
Dus? Blijft het een goede film.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja die heeft iedereen toch al 320492429349897x gezien
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. Ben geen Arabier dus boeit me niet echt.
2. Dus wanneer het over dieven gaat denk je gelijk aan Arabiers?
320492429349898x wordt het pas prachtig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja die heeft iedereen toch al 320492429349897x gezien
open er een topic overquote:
klein beetje jaloers.quote:
ik hoop telkens dat die kutjong gepakt wordt en er een einde komt aan de reeksquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
320492429349898x wordt het pas prachtig.
ja het wordt 21 jump streetquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus? Blijft het een goede film.
Maar heb je net 2 goede films gegeven.
Open er nog 1 danquote:
Zo hilarischquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus niet zeiken als het niet werkt
Wat doen ze met die schoenen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
liedjes zingenquote:
Overtreft alle andere clubs johquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom op zeg. Alsof jij nooit zo bij bent geweest en zo hard moest juichen dat je je schoen gewoon uit moest trekken en boven je hoofd moest houden.quote:
Ja maar dat was in Irak. Ik heb dat niet mee naar Nederland genomen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op zeg. Alsof jij nooit zo bij bent geweest en zo hard moest juichen dat je je schoen gewoon uit moest trekken en boven je hoofd moest houden.
Was dat niet in de 19e minuut en bij de 17e seconden ofzo toen twente scoordequote:Op donderdag 26 juli 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op zeg. Alsof jij nooit zo bij bent geweest en zo hard moest juichen dat je je schoen gewoon uit moest trekken en boven je hoofd moest houden.
Oh dit is wel ernstigquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geo,davy en stylo zijn ook gekke jongensquote:
Ik ben wel een mongool, maar niet zo eenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geo,davy en stylo zijn ook gekke jongens
Ik weet het echt niet. Het zijn jouw mensen, vraag Davy ofzo die was er waarschijnlijk bij...quote:
Ik zit helemaal achter net als een normale allochtoon.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geo,davy en stylo zijn ook gekke jongens
Je schaamt je gewoon voor je supercracksquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zit helemaal achter net als een normale allochtoon.
Heb wel gewoon mijn schoenen aan.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben wel een mongool, maar niet zo eenik zat daar niet mee zwetsnek
Ik heb je laatst nog een positieve note gegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Hey GGMM, was mijn mooie sollicitatie niet goed voor een positieve note?
GGMM geeft nooit positieve notesquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Hey GGMM, was mijn mooie sollicitatie niet goed voor een positieve note?
Ben gewoon net als ieder andere VI hooligan snel onder de stoelen gaan zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon voor je supercracks
Laatst nog 1 gekregen van GGMM.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM geeft nooit positieve notes
Wel waar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM geeft nooit positieve notes
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je laatst nog een positieve note gegeven.
Ik blijf niet aan de gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag er wel een paar van mij hebbenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een niveau![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe er 1 erbij bij mij. Dan heb ik evenveel als PSV.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
En j0rdiii heb ik ook al een positieve note gegeven idd
Wat een engeltjes zijn jullie
Jammer dat jij dit nou weer moet doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een niveau![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een positieve note moet je verdienen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe er 1 erbij bij mij. Dan heb ik evenveel als PSV.
Maar waarom krijg ik nooit een note?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij dit nou weer moet doen
Club-gebash is zo onnodig..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar waarom krijg ik nooit een note?
quote:
Jij vraagt gewoon te veel.quote:
Ik kan hier nog steeds stuk om gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij topic #20 zonder bagger. Beloofd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zei dit in mijn topic:
[..]
HIER DIE NOTE!
Owjeej Immers is er weer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan hier nog steeds stuk om gaan.
Allemaal Davy's die wel buiten komen in een bus.
Ik had vorige SC topic geopend. Hoeveel initiatieven wil je hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, jij zoekt excuses om geen initiatieven te nemen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vorige SC topic geopend. Hoeveel initiatieven wil je hebben?
Waarom is Caland Immers?quote:
quote:
Ik heb trouwens al een jaar gepost in het Ajax topic zonder getroll, haast de enige PSVer die dat doet.. Maar dat zie je niet!quote:
Dus voor normaal gedrag moet ik tegenwoordig een positieve note geven?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al een jaar gepost in het Ajax topic zonder getroll, haast de enige PSVer die dat doet.. Maar dat zie je niet!
Had je bij moeten zijnquote:
Echt mang, deze figuren...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik kom al nooit in het stadionlaat staan een uit wedstrijd..
quote:
Heb ik zijn foto gemist?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet Caland zn kop gezien hebben om die humor te begrijpen.
Heel zeldzaam hoor, zoiets moet je belonen. Dan gaan anderen volgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus voor normaal gedrag moet ik tegenwoordig een positieve note geven?
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag ga ik eens vroeg naar bed, 02.00 max.
Jaquote:
Ik mag niet schelden, maar wil het wel.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
http://www.morphthing.com/
Upload een foto van Immers en Matsoe Matsoe en je weet hoe Caland er uit ziet.
http://www.voetbal.be/files/voetbal_be/images/immers.jpgquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag niet schelden, maar wil het wel.
Nee dat mag je ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot voor je jongquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet.quote:
Ik weet nu wat je voelt. Is best leuk om te schelden.quote:
Onder invloed van drank en drugs op fok zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Reactie van Callie Immers was wel mooi toen ik zijn foto gevonden had
Mag wel hoor: Steven is een loopneusquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar stond eerst die fotoquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[VBL Slowchat] #518 Met facebook van LR
Dit is callie niet.
ggmm je bent de beste mod van fok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal gekquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag wel hoor: Steven is een loopneus
Ik lees nu die reacties.quote:
Legendarisch ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Reactie van Callie Immers was wel mooi toen ik zijn foto gevonden had
Ik wist eerst niet dat hij echt op die foto stondquote:
quote:
Detective Steven?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist eerst niet dat hij echt op die foto stond
Dat maakte het momentje wel iets mooier
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was de eerste foto die ik zag
En had een beetje het vermoeden met wat voor mensen hij om zou gaan
Plus dat ie zei dat ie met jonge gasten op de foto stond
Verder waren er geen groepje jongeren op een foto
Tja, jou heb ik ook allang al gevondenquote:
dat je normaal moet doen, gekquote:
Dm mij jouw bewijs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, jou heb ik ook allang al gevonden
Lijkt best welquote:
ja, krijg ik wel een stickertje dat ik het tenminste heb geprobeerd?quote:
Wat een kloteinstelling.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, krijg ik wel een stickertje dat ik het tenminste heb geprobeerd?
Werkt niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lang leven
http://archive.org/index.php
quote:
quote:Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.
Moet toch niet gekker worden he, gewoon dat een suri zegt dat je moet oprottenquote:
Davy is speciaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:07 schreef GGMM het volgende:
Jongens relax, laten we davy de schuld geven, hem even uitlachen met z'n alle en weer verder gaan.
Heb tenminste respect voor mijn copy/paste skills op de blackberryquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet toch niet gekker worden he, gewoon dat een suri zegt dat je moet oprotten
Hmf, ben jij dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:07 schreef GGMM het volgende:
Jongens relax, laten we davy de schuld geven, hem even uitlachen met z'n alle en weer verder gaan.
Notequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:07 schreef GGMM het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb tenminste respect voor mijn copy/paste skills op de blackberry
Tja die moet net alsof doen of ie echt tijdens kantoor uren aan het posten is hequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Over HMF gesproken, waar is Rotterdams eigenlijk?
Ja, terwijl hij op de vrachtwagen zitquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja die moet net alsof doen of ie echt tijdens kantoor uren aan het posten is he
Bosbranden aan het uitmaken terwijl hij een meteoriet inslag aan het calculeren is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Vakantie in Parijs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Als een malle overal in caps aan het typen om te compenseren voor vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
ik heb hier nog een stuk of 30 bosbranden in de aanbieding...quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bosbranden aan het uitmaken terwijl hij een meteoriet inslag aan het calculeren is.
En toch gewoon doorposten en doen alsof zijn neus bloedquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:07 schreef GGMM het volgende:
Ach, het is wel aandoenlijk hoe hij het probeert.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch gewoon doorposten en doen alsof zijn neus bloed
Alles wat hmf zegt dat doet rotterdoms het tegenover gestelde van
Scheuren op de motor is rustig rijden op de motor
Feyenoord wordt zeker kampioen is opeens feyenoord kan misschien kampioen worden in de komende 5jaar
hmf brengt je wel op zijn r6quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Het nieuwe vakantieplan wordt nu waarschijnlijk Macedonie.
Zo hebben we ongeveer elk land nu wel gehad.
Gisteren riep je nog dat hij het niet was.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is wel aandoenlijk hoe hij het probeert.
Caland zei net dat je speciaal voor hem bent. Die is volgens mij een gedicht voor je aan het schrijven ofzo.quote:
Ik weet ook wel dat Callie het niet allemaal zo bedoelt. Brofist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland zei net dat je speciaal voor hem bent. Die is volgens mij een gedicht voor je aan het schrijven ofzo.
Echt niet!quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren riep je nog dat hij het niet was.
Ach het ziet er zeker aandoenlijk uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is wel aandoenlijk hoe hij het probeert.
Wellusquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt niet!
* GGMM wacht op een screenshot.
Waarom zeg je dit nou? Nu gebeurd het juist nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het ziet er zeker aandoenlijk uit
Hij ligt vast en zeker in een deuk en gaat volgende week zwaar ontkennen dat hij het was
Maar Rotterdoms ging hem wel even een berichtje sturen dat ze hem aan verwarren waren
Hmf kennende vast welquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit nou? Nu gebeurd het juist niet
Je zal wel opvallen daar Lexiequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
Dat Macedonie lijkt me nog zowaar tof ook. Balkanhoeren, goedkoop en uitgaan schijnt daar echt kenkertjegaaf te zijn.
Nietquote:
kloptquote:
Gewoon posten manquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Nu snap ik die matsoe matsoe vergelijking.
Mag ik hem posten alleen voor negatieve note?
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Nee, want dan ban ik jequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Maar Twitter bestond nog niet tijdens het leven van Kurt Kobain, dus dit argument gaat niet helemaal op vind ik.quote:
Eerst een deal sluiten met mod/admin. Dan kan ik met gerust hart posten.quote:
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Niet kutten met foto's van users en identiteiten man .. dat is niet leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon doen man, anders doe ik hetquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerst een deal sluiten met mod/admin. Dan kan ik met gerust hart posten.
Ik heb hem niet eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet kutten met foto's van users en identiteiten man .. dat is niet leuk
Voorbeelduserquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet kutten met foto's van users en identiteiten man .. dat is niet leuk
gaarne mijn foto verwijderen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo denkt dat Caland op deze foto staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |