Notequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:07 schreef GGMM het volgende:
Jongens relax, laten we davy de schuld geven, hem even uitlachen met z'n alle en weer verder gaan.
Netjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb tenminste respect voor mijn copy/paste skills op de blackberry
Tja die moet net alsof doen of ie echt tijdens kantoor uren aan het posten is hequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Over HMF gesproken, waar is Rotterdams eigenlijk?
Ja, terwijl hij op de vrachtwagen zitquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja die moet net alsof doen of ie echt tijdens kantoor uren aan het posten is he
Bosbranden aan het uitmaken terwijl hij een meteoriet inslag aan het calculeren is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Vakantie in Parijs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Als een malle overal in caps aan het typen om te compenseren voor vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
ik heb hier nog een stuk of 30 bosbranden in de aanbieding...quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bosbranden aan het uitmaken terwijl hij een meteoriet inslag aan het calculeren is.
En toch gewoon doorposten en doen alsof zijn neus bloedquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:07 schreef GGMM het volgende:
Jongens relax, laten we davy de schuld geven, hem even uitlachen met z'n alle en weer verder gaan.
Ach, het is wel aandoenlijk hoe hij het probeert.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch gewoon doorposten en doen alsof zijn neus bloed
Alles wat hmf zegt dat doet rotterdoms het tegenover gestelde van
Scheuren op de motor is rustig rijden op de motor
Feyenoord wordt zeker kampioen is opeens feyenoord kan misschien kampioen worden in de komende 5jaar
hmf brengt je wel op zijn r6quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Het nieuwe vakantieplan wordt nu waarschijnlijk Macedonie.
Zo hebben we ongeveer elk land nu wel gehad.
Gisteren riep je nog dat hij het niet was.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is wel aandoenlijk hoe hij het probeert.
Caland zei net dat je speciaal voor hem bent. Die is volgens mij een gedicht voor je aan het schrijven ofzo.quote:
Ik weet ook wel dat Callie het niet allemaal zo bedoelt. Brofist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland zei net dat je speciaal voor hem bent. Die is volgens mij een gedicht voor je aan het schrijven ofzo.
Echt niet!quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren riep je nog dat hij het niet was.
Ach het ziet er zeker aandoenlijk uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is wel aandoenlijk hoe hij het probeert.
Wellusquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt niet!
* GGMM wacht op een screenshot.
Waarom zeg je dit nou? Nu gebeurd het juist nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het ziet er zeker aandoenlijk uit
Hij ligt vast en zeker in een deuk en gaat volgende week zwaar ontkennen dat hij het was
Maar Rotterdoms ging hem wel even een berichtje sturen dat ze hem aan verwarren waren
Hmf kennende vast welquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit nou? Nu gebeurd het juist niet
Je zal wel opvallen daar Lexiequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
Dat Macedonie lijkt me nog zowaar tof ook. Balkanhoeren, goedkoop en uitgaan schijnt daar echt kenkertjegaaf te zijn.
Nietquote:
kloptquote:
Gewoon posten manquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Nu snap ik die matsoe matsoe vergelijking.
Mag ik hem posten alleen voor negatieve note?
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Nee, want dan ban ik jequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Maar Twitter bestond nog niet tijdens het leven van Kurt Kobain, dus dit argument gaat niet helemaal op vind ik.quote:
Eerst een deal sluiten met mod/admin. Dan kan ik met gerust hart posten.quote:
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Niet kutten met foto's van users en identiteiten man .. dat is niet leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon doen man, anders doe ik hetquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerst een deal sluiten met mod/admin. Dan kan ik met gerust hart posten.
Ik heb hem niet eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet kutten met foto's van users en identiteiten man .. dat is niet leuk
Voorbeelduserquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet kutten met foto's van users en identiteiten man .. dat is niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |