locals he, wij mogen toch echt even iets meer dan die duitsers en rest van het vakantie volk. Plebs mogen lekker bbq-en bij de strandtentjes.quote:
aids mag ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
Waar is dat tyfus strand en mag je daar met andere ziektes ook op?
Nee, is puur voor mensen met tyfus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
Waar is dat tyfus strand en mag je daar met andere ziektes ook op?
dikke file met al die ambulancesquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, is puur voor mensen met tyfus.
Strand loopt niet echt goed trouwens.
Ben aan het kijken in welke slowchats ze aardig zijn. Voetbal heb ik niks mee, ik ben dus weer vertrokken.quote:
Mooiquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ben aan het kijken in welke slowchats ze aardig zijn. Voetbal heb ik niks mee, ik ben dus weer vertrokken.
Het gaat hier nooit over voetbal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ben aan het kijken in welke slowchats ze aardig zijn. Voetbal heb ik niks mee, ik ben dus weer vertrokken.
Actieve topics aanklikken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar komen al die figuren toch in eens vandaan?
Valt niet echt te beoordelen vanachter mijn pc. Voor hetzelfde geldt is het HMF met een kloon.quote:
Jammer, elke nieuwe user krijgt zijn eerste krat bier gratis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Jammer, de rest kan dus gewoon naar het tering strand.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, is puur voor mensen met tyfus.
Strand loopt niet echt goed trouwens.
Mooi, doei.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ze heeft de op dus niet gelezenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dus? Kan het nog wel gezellig zijn.
en PEC Zwolle toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben hier alleen maar om Steven te bashen eigenlijk.
Aren't we all.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Je jaagt een vrouw weg!quote:
Noem hem Engels en hij is een week van slag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Kroeliewoeliekuskus.quote:
Engelse kakkerlakken, bestaan ze dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Noem hem Engels en hij is een week van slag.
Iedereen heeft het recht om schoonheid te mogen zienquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef ValHallen het volgende:
Mono is een held, en nooit te beroerd om zijn bips te laten zien aan willekeurige mensen op straat.
Manchester United zijn de Engelse kakkerlakkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Engelse kakkerlakken, bestaan ze dan ?
quote:
Waarheid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om schoonheid te mogen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |