Dus voor normaal gedrag moet ik tegenwoordig een positieve note geven?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al een jaar gepost in het Ajax topic zonder getroll, haast de enige PSVer die dat doet.. Maar dat zie je niet!
Had je bij moeten zijnquote:
Echt mang, deze figuren...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik kom al nooit in het stadionlaat staan een uit wedstrijd..
quote:
Heb ik zijn foto gemist?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet Caland zn kop gezien hebben om die humor te begrijpen.
Heel zeldzaam hoor, zoiets moet je belonen. Dan gaan anderen volgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus voor normaal gedrag moet ik tegenwoordig een positieve note geven?
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag ga ik eens vroeg naar bed, 02.00 max.
Jaquote:
Ik mag niet schelden, maar wil het wel.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
http://www.morphthing.com/
Upload een foto van Immers en Matsoe Matsoe en je weet hoe Caland er uit ziet.
http://www.voetbal.be/files/voetbal_be/images/immers.jpgquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag niet schelden, maar wil het wel.
Nee dat mag je ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot voor je jongquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet.quote:
Ik weet nu wat je voelt. Is best leuk om te schelden.quote:
Onder invloed van drank en drugs op fok zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Reactie van Callie Immers was wel mooi toen ik zijn foto gevonden had
Mag wel hoor: Steven is een loopneusquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar stond eerst die fotoquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[VBL Slowchat] #518 Met facebook van LR
Dit is callie niet.
ggmm je bent de beste mod van fok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |