Ja maar dat was in Irak. Ik heb dat niet mee naar Nederland genomen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op zeg. Alsof jij nooit zo bij bent geweest en zo hard moest juichen dat je je schoen gewoon uit moest trekken en boven je hoofd moest houden.
Was dat niet in de 19e minuut en bij de 17e seconden ofzo toen twente scoordequote:Op donderdag 26 juli 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op zeg. Alsof jij nooit zo bij bent geweest en zo hard moest juichen dat je je schoen gewoon uit moest trekken en boven je hoofd moest houden.
Oh dit is wel ernstigquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus niet zeiken als het niet werkt
Geo,davy en stylo zijn ook gekke jongensquote:
Ik ben wel een mongool, maar niet zo eenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geo,davy en stylo zijn ook gekke jongens
Ik weet het echt niet. Het zijn jouw mensen, vraag Davy ofzo die was er waarschijnlijk bij...quote:
Ik zit helemaal achter net als een normale allochtoon.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geo,davy en stylo zijn ook gekke jongens
Je schaamt je gewoon voor je supercracksquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zit helemaal achter net als een normale allochtoon.
Heb wel gewoon mijn schoenen aan.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben wel een mongool, maar niet zo eenik zat daar niet mee zwetsnek
Ik heb je laatst nog een positieve note gegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Hey GGMM, was mijn mooie sollicitatie niet goed voor een positieve note?
GGMM geeft nooit positieve notesquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Hey GGMM, was mijn mooie sollicitatie niet goed voor een positieve note?
Ben gewoon net als ieder andere VI hooligan snel onder de stoelen gaan zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon voor je supercracks
Laatst nog 1 gekregen van GGMM.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM geeft nooit positieve notes
Wel waar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM geeft nooit positieve notes
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je laatst nog een positieve note gegeven.
Ik blijf niet aan de gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag er wel een paar van mij hebbenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een niveau![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe er 1 erbij bij mij. Dan heb ik evenveel als PSV.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
En j0rdiii heb ik ook al een positieve note gegeven idd
Wat een engeltjes zijn jullie
Jammer dat jij dit nou weer moet doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een niveau![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een positieve note moet je verdienen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe er 1 erbij bij mij. Dan heb ik evenveel als PSV.
Maar waarom krijg ik nooit een note?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij dit nou weer moet doen
Club-gebash is zo onnodig..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar waarom krijg ik nooit een note?
quote:
Jij vraagt gewoon te veel.quote:
Ik kan hier nog steeds stuk om gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij topic #20 zonder bagger. Beloofd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zei dit in mijn topic:
[..]
HIER DIE NOTE!
Owjeej Immers is er weer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan hier nog steeds stuk om gaan.
Allemaal Davy's die wel buiten komen in een bus.
Ik had vorige SC topic geopend. Hoeveel initiatieven wil je hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, jij zoekt excuses om geen initiatieven te nemen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vorige SC topic geopend. Hoeveel initiatieven wil je hebben?
Waarom is Caland Immers?quote:
quote:
Ik heb trouwens al een jaar gepost in het Ajax topic zonder getroll, haast de enige PSVer die dat doet.. Maar dat zie je niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |