Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien waar en Caland ondanks zijn huidige status niet alsnog kan trollen. Heb jij gewoon een willekeurige Nijmegen PF foto gepakt?
Nee ok ik snap de Stone Island link. Naja kan mij ook niet boeien ook een bijzondere avond dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
HEt is geen willekeurige foto
Dat is hem toch ook niet met dat shirtquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ok ik snap de Stone Island link. Naja kan mij ook niet boeien ook.
Dat jij deze foto uitkiest wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is hem toch ook niet met dat shirt
Ja was de eerste foto die ik zagquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij deze foto uitkiest wel.
Ben gewoon een kankernaaierd. Maar effe allemaal lachen jongens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was de eerste foto die ik zag
En had een beetje het vermoeden met wat voor mensen hij om zou gaan
Plus dat ie zei dat ie met jonge gasten op de foto stond
Verder waren er geen groepje jongeren op een foto
Geen misbruik sowiesoquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben gewoon een kankernaaierd. Maar effe allemaal lachen jongens.
neem aan dat er geen misbruik van gemaakt wordt.
Jwtquote:
Aha, we hebben een dader.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
En dit begon allemaal toen ik LR vond op Facebook door LR zijn eigenschuld.
Gekke gozer dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Nee hoor Caland begon zelf over PF. Voor de rest haha allemaal even lachen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor Caland begon zelf over PF.
Dat van Caland was gewoon goed gegokt van Stevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor Caland begon zelf over PF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |