Snap er nog steeds weinig van. Werd getagged op zo een foto vanaf partyflock met jonkies. Maar verwiijderd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over pf
ik over fp en fb
C'est un schandaal!quote:
Dit topic heeft ook nog een lul nodig, daarom kom ik ff buurten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah van Johannes hebben we nog een FB nodig.
Alba goed daar?quote:
Dus wel partyflockquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap er nog steeds weinig van. Werd getagged op zo een foto vanaf partyflock met jonkies. Maar verwiijderd.
Is ook heel moeilijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:24 schreef Caland het volgende:
Heb ook pas een paar maanden facebook dus snap er sowieso de kanker van.
Jordi of Jessica?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja de sexy Alba gifs werken nog steeds optimaal!
Wat valt er aan te snappen? Hoe je plantjes op Farmville moet onderhouden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:24 schreef Caland het volgende:
Heb ook pas een paar maanden facebook dus snap er sowieso de kanker van.
Denk maar niet dat Caland geen vrienden heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vooral als je in zijn geval geen vrienden hebt.
Huh?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy is al de hele dag zowat niet geweest hier man
Ja, weet ik het. heb er nog steeds geen kanker mee gedaan en krijg wel elke keer mail van die gasten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen? Hoe je plantjes op Farmville moet onderhouden?
Je kan toch lezenquote:
Niks met farmville gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, weet ik het. heb er nog steeds geen kanker mee gedaan en krijg wel elke keer mail van die gasten.Getagged dit, dat. Helemaal geen zin in joh.
My little Calliequote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:23 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 18 juli 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
55. 131 Dj_Day-V
http://img514.imageshack.us/img514/1919/part0landscapefr5bp3.gif (copy/paste deze link)quote:
Kankerlul.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ [url=[/url] ]
Stone Island shirt ben jij toch
quote:
Hoe je je profiel afgeschermd krijgt is anders hogere materie ik ben er ook maar snel mee gestopt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen? Hoe je plantjes op Farmville moet onderhouden?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ insert caland immers pic ]
Stone Island shirt ben jij toch
Ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe je je profiel afgeschermd krijgt is anders hogere materie ik ben er ook maar snel mee gestopt.
Gozert met die blonde kuif ernaast. Verder zou ik het op prijs stellen als je het weg zou halen.quote:
Ik zit daar niet op te wachten, en ik dring er ook niet op aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mocht jij dat zijn, iedereen heeft elkaar foto's sinds vanavond.
Serieusquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozert met die blonde kuif ernaast. Verder zou ik het op prijs stellen als je het weg zou halen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ http://img514.imageshack.us/img514/1919/part0landscapefr5bp3.gif (copy/paste deze link) ]
lil nancy
Ik heb je fb gezien hihihihihiquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mobiel en geen reet uitgevoerd vandaag waardoor ik niet kan slapen.
Moet je je eigen post ook even aanpassen he, je hebt het gequote.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozert met die blonde kuif ernaast. Verder zou ik het op prijs stellen als je het weg zou halen.
Je lijkt een beetje op Immersquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:30 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |