Is het. Ben blij met de balansdag maandag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klinkt als een redelijk kut leven
haha ntb Xdquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg we hebben soveel gemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linksboven is de moeder van de ex van steven, helaas tegenwoordig in een rolstoel.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Logisch daar spreken ze geen Nederlands en kan je niemand om de weg vragen.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:06 schreef napoleonfour het volgende:
milf orgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linksboven is de moeder van de ex van steven, helaas tegenwoordig in een rolstoel.
![]()
die met dat panterprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linksboven is de moeder van de ex van steven, helaas tegenwoordig in een rolstoel.
Wie gaat er ook naar Ljouwert? Gun je niemand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Logisch daar spreken ze geen Nederlands en kan je niemand om de weg vragen.
Wat een gezelligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linksboven is de moeder van de ex van steven, helaas tegenwoordig in een rolstoel.
Wat zeg jij nou? Van Tyron weten we het al maar dat jij ook van de andere kant bent had ik nou niet achter jou gezocht Jordiii.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kan keihard zijn hoor, pas maar op.
Is een halve liter in beverwijk ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik twijfel aan mijn halve literkweenie, we houden het op groter dan normaal
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Van Tyron weten we het al maar dat jij ook van de andere kant bent had ik nou niet achter jou gezocht Jordiii.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Van Tyron weten we het al maar dat jij ook van de andere kant bent had ik nou niet achter jou gezocht Jordiii.
Daar zit ze al vanaf haar jeugd in dus het klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linksboven is de moeder van de ex van steven, helaas tegenwoordig in een rolstoel.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
laat mij nou eens een pleziertje hebben manquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar zit ze al vanaf haar jeugd in dus het klopt niet
Ze was er even uitgetild om met haar vriendinnen te kunnen keuvelen op het strand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen Eriksenquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kan ze er toch wel even uitstappen? Of wil jij het strand verboden terrein voor invaliden maken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Keuvelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze was er even uitgetild om met haar vriendinnen te kunnen keuvelen op het strand.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan ze er toch wel even uitstappen? Of wil jij het strand verboden terrein voor invaliden maken?
partyflock?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:12 schreef Caland het volgende:
Kenkerhomo's die opeens PF fotos gaan taggen.
Doe haar de groeten en zit aan haar bil voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:13 schreef napoleonfour het volgende:
nou ik wens je succes met je plafonddienst callie, ik ben slapen want ik moet schijnbaar mijn zus naar schiphol brengen om half 8
Strootman is beterquote:
quote:
is dat pauperkind in christian veranderd? pfffquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Succes met je foto's Tyron ik ben pleite.
trusten G ik bedoel Dquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Succes met je foto's Tyron ik ben pleite.
Wat danquote:
Dat is hem man. Niet haten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
is dat pauperkind in christian veranderd? pfff
quote:
mikje ik mag je maar kom niet aan chrisjequote:Op donderdag 19 juli 2012 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tyron flikker eens op met je plaatjes van dat impotente mannetje.
Ja jij hebt het over pfquote:
Incroyable!quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:21 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn beide opa's hebben skype en die voeg ik soms perongeluk toe aan mijn gesprekken
met pf bedoelt hij profielfoto toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over pf
ik over fp en fb
dat ga je toch niet taggen gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |