Snap er nog steeds weinig van. Werd getagged op zo een foto vanaf partyflock met jonkies. Maar verwiijderd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over pf
ik over fp en fb
C'est un schandaal!quote:
Dit topic heeft ook nog een lul nodig, daarom kom ik ff buurten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah van Johannes hebben we nog een FB nodig.
Alba goed daar?quote:
Dus wel partyflockquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap er nog steeds weinig van. Werd getagged op zo een foto vanaf partyflock met jonkies. Maar verwiijderd.
Is ook heel moeilijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:24 schreef Caland het volgende:
Heb ook pas een paar maanden facebook dus snap er sowieso de kanker van.
Jordi of Jessica?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja de sexy Alba gifs werken nog steeds optimaal!
Wat valt er aan te snappen? Hoe je plantjes op Farmville moet onderhouden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:24 schreef Caland het volgende:
Heb ook pas een paar maanden facebook dus snap er sowieso de kanker van.
Denk maar niet dat Caland geen vrienden heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vooral als je in zijn geval geen vrienden hebt.
Huh?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy is al de hele dag zowat niet geweest hier man
Ja, weet ik het. heb er nog steeds geen kanker mee gedaan en krijg wel elke keer mail van die gasten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen? Hoe je plantjes op Farmville moet onderhouden?
Je kan toch lezenquote:
Niks met farmville gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, weet ik het. heb er nog steeds geen kanker mee gedaan en krijg wel elke keer mail van die gasten.Getagged dit, dat. Helemaal geen zin in joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |