Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien waar en Caland ondanks zijn huidige status niet alsnog kan trollen. Heb jij gewoon een willekeurige Nijmegen PF foto gepakt?
Nee ok ik snap de Stone Island link. Naja kan mij ook niet boeien ook een bijzondere avond dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
HEt is geen willekeurige foto
Dat is hem toch ook niet met dat shirtquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ok ik snap de Stone Island link. Naja kan mij ook niet boeien ook.
Dat jij deze foto uitkiest wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is hem toch ook niet met dat shirt
Ja was de eerste foto die ik zagquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij deze foto uitkiest wel.
Ben gewoon een kankernaaierd. Maar effe allemaal lachen jongens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was de eerste foto die ik zag
En had een beetje het vermoeden met wat voor mensen hij om zou gaan
Plus dat ie zei dat ie met jonge gasten op de foto stond
Verder waren er geen groepje jongeren op een foto
Geen misbruik sowiesoquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben gewoon een kankernaaierd. Maar effe allemaal lachen jongens.
neem aan dat er geen misbruik van gemaakt wordt.
Jwtquote:
Aha, we hebben een dader.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
En dit begon allemaal toen ik LR vond op Facebook door LR zijn eigenschuld.
Gekke gozer dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Nee hoor Caland begon zelf over PF. Voor de rest haha allemaal even lachen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor Caland begon zelf over PF.
Dat van Caland was gewoon goed gegokt van Stevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor Caland begon zelf over PF.
quote:[ insert caland immers pic ]
Stone Island shirt ben jij toch
Ja maar ik wist op welk feest je was geweest hequote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja PF is kenkergroot.![]()
Fucking 1 klik. Kenkerjood.
Ja, dat was wellicht minder slim.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik wist op welk feest je was geweest he
We hebben die van jou ook al gezien dus dat scheelt weerquote:
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor Caland begon zelf over PF. Voor de rest haha allemaal even lachen...
Pics van DJ Deefquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben die van jou ook al gezien dus dat scheelt weer
Ja leuke 50x50 pixel foto.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben die van jou ook al gezien dus dat scheelt weer
Je moet wel goed uitgerust zijn voor de etappe van vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Stelletje apeharen godverdomme ik ga nu zelfs de mobiel wegleggen
Ach je reactie zei genoegquote:
Als je Ritmo praktijken gaat uitvoeren ben je nog niet jarig.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Stelletje apeharen godverdomme ik ga nu zelfs de mobiel wegleggen
Wat zijn dat voor een praktijken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je Ritmo praktijken gaat uitvoeren ben je nog niet jarig.
oke G ik bedoel Dquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikkertje ben je ook.quote:
menu > opslaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:41 schreef RensAjacied het volgende:
Davy hoe kan je een skype foto opslaan?
Nee dat was een grapquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikkertje ben je ook.
Ik ben dus nie de gast met de SI shirt he, voor de duidelijkheid.
Nee jij bent Lex Immersquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikkertje ben je ook.
Ik ben dus nie de gast met de SI shirt he, voor de duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |