quote:[ insert caland immers pic ]
Stone Island shirt ben jij toch
Ja maar ik wist op welk feest je was geweest hequote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja PF is kenkergroot.![]()
Fucking 1 klik. Kenkerjood.
Ja, dat was wellicht minder slim.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik wist op welk feest je was geweest he
We hebben die van jou ook al gezien dus dat scheelt weerquote:
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor Caland begon zelf over PF. Voor de rest haha allemaal even lachen...
Pics van DJ Deefquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben die van jou ook al gezien dus dat scheelt weer
Ja leuke 50x50 pixel foto.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben die van jou ook al gezien dus dat scheelt weer
Je moet wel goed uitgerust zijn voor de etappe van vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Stelletje apeharen godverdomme ik ga nu zelfs de mobiel wegleggen
Ach je reactie zei genoegquote:
Als je Ritmo praktijken gaat uitvoeren ben je nog niet jarig.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Stelletje apeharen godverdomme ik ga nu zelfs de mobiel wegleggen
Wat zijn dat voor een praktijken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je Ritmo praktijken gaat uitvoeren ben je nog niet jarig.
oke G ik bedoel Dquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikkertje ben je ook.quote:
menu > opslaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:41 schreef RensAjacied het volgende:
Davy hoe kan je een skype foto opslaan?
Nee dat was een grapquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikkertje ben je ook.
Ik ben dus nie de gast met de SI shirt he, voor de duidelijkheid.
Nee jij bent Lex Immersquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikkertje ben je ook.
Ik ben dus nie de gast met de SI shirt he, voor de duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |