Lijkt me toch geen pretje, ik word nogal eens gefouilleerd hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Als mannen wat korts aan willen, dan trekken ze maar een kilt aan. Volgens de regels uiteraard
Niet alleen in korte broekquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ivm bedrijfsveiligheid? Ik weet niet wat je doet. Maar het is wel raar ja.
Daarentegen zijn mannenbenen gewoon lelijk in korte broeken.
Die van mij zijn wel keisexy natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarentegen zijn mannenbenen gewoon lelijk in korte broeken.
Oh, dat maakt de groep mogelijke werkgevers al kleinerquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me toch geen pretje, ik word nogal eens gefouilleerd hier
Je korte broeken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van mij zijn wel keisexy natuurlijk.
Nope. En anders, zie de laatste zin.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar heb je geen honger dan 's morgens? Ik kan echt niet zo lang zonder eten
Pics.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van mij zijn wel keisexy natuurlijk.
Lekker onder je ballen kietelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iedereen er zo bij loopt is het geen probleem meer joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat maak je al mee op het hoofdkantoor van de Etos duseuhm....quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat maakt de groep mogelijke werkgevers al kleiner.
Nee, dat ze een kilt dragen, dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij verwacht werkelijk dat alle mannen ook tijdens een hittegolf een lange broek dragen?
Dat lijkt me soms best handigquote:
Die zijn vrij prijzig, bovendien nog aardig warm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat ze een kilt dragen, dat zeg ik toch?
We zoeken nog een sexy chick die af-en-toe komt stoffen en afwassen enzo, dus je kunt gelijk beginnen!quote:
Ze ligt toch al samen met hem in bed? Werk en plezier gescheiden houden hoorquote:
Je moet even het adres doorgeven hoor ik netquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We zoeken nog een sexy chick die af-en-toe komt stoffen en afwassen enzo, dus je kunt gelijk beginnen!
Oh. Bij ons doen ze alleen steeksproefsgewijs wat auto's controleren. Maar ik kom niet met de auto dus ik kan alles gewoon meenemen enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
dat maak je al mee op het hoofdkantoor van de Etos duseuhm....
Is het een plezier met KT in bed?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze ligt toch al samen met hem in bed? Werk en plezier gescheiden houden hoor
We gaan volgende week vrijdag pas trouwen. Tot die tijd slapen we gescheidenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuur de vacature maar door.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We zoeken nog een sexy chick die af-en-toe komt stoffen en afwassen enzo, dus je kunt gelijk beginnen!
Anders zou ze toch wel weglopen?quote:
Perfecte manier dus om hem op afstand te houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt shady als dat alles isquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"je moet sexy zijn en 1x per week de bureau's afnemen enzo."
dat is'm.
Laat maar zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn benen natuurlijk. Qua kleding heb ik geen smaak.
1 keer per week? Wat een armoequote:Op woensdag 25 juli 2012 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"je moet sexy zijn en 1x per week de bureau's afnemen enzo."
dat is'm.
Dat is niet mijn probleemquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die zijn vrij prijzig, bovendien nog aardig warm.
Ook wanneer ze goed gedragen worden.
.Beter dan in korte broekquote:Bovendien denk ik dat je nog steeds raar opkijkt als je in de zomer allemaal mannen in kilts ziet lopen.
Ja en af en toe koffie zetten enzo.quote:
Vanaf welke leeftijd geld de " korte broek verboten" regel eigenlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem
[..]
.Beter dan in korte broek
Het lijkt me wel leuk. Hoewel bij sommige collega's...
Juist geen honger hebben.quote:
De werkende jongen/manquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd geld de " korte broek verboten" regel eigenlijk?
Is dat ook nog wel van deze tijd koffie zetten? Is een druk op de knop echt nog koffie zetten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en af en toe koffie zetten enzo.
De rest van de tijd mag je gewoon zitten op een barkruk ofzo. Ergens waar we je goed kunnen zien.
Dan moet ik me helemaal aankleden en zoquote:
Vanaf geboorte uiteraard.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd geld de " korte broek verboten" regel eigenlijk?
Boefje!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan gaan we hier vandaag allemaal tegen de regels in.
laat maar, ik kom het wel laten zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik me helemaal aankleden en zo.
Over het algemeen genomen is het geen porem idd.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat ook nog wel van deze tijd koffie zetten? Is een druk op de knop echt nog koffie zetten?
Bij koffie zetten denk ik aan filter koffie
Dan nog is het beter als een sexy chick het voor je doet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat ook nog wel van deze tijd koffie zetten? Is een druk op de knop echt nog koffie zetten?
Bij koffie zetten denk ik aan filter koffie
Ik zie het niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen is het geen porem idd.
Uiteraard. En ze is ook sneller terug en kan het niet verneukenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan nog is het beter als een sexy chick het voor je doet.
Kilt zeg ik jequote:
Je kan beter gaan krassen inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst dat Call Me Maybe gehoord. Ik weet niet wie het leuk vond, maar de melodie is iets te vrolijk.
Als Lion in the morning sun de referentie is, valt het best mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst dat Call Me Maybe gehoord. Ik weet niet wie het leuk vond, maar de melodie is iets te vrolijk.
Was het prettig onder die tektonische plaat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Owja die is nog erger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als Lion in the morning sun de referentie is, valt het best mee.
Voor welke zomer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja die is nog erger.
Zijn er geen betere zomerhits dit jaar?
Ik ben zo iemand die alleen haar eigen muziek draait en nooit iets nieuws hoort.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het prettig onder die tektonische plaat?
Conservatief geneuzel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Als je geen schot bent, uit een familie met een eigen ruit, behoor je geen kilt te dragen.
Was jij trouwens niet die kerel die op de bioscoop meet een half trainingspak droeg?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NietsNet als met Crocs, witte sokken, sjaaltjes bij mannen, de mocro-tas en de nickelson jas
.
Nog een uur en dan mag ik weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik thuis ben is het eerste wat ik doe dan ook een korte broek aanschieten met dit weer.
Dat hele mannen mogen geen rokken aan snap ik ook niet hoor. Voor een man is het juist prettiger dan voor een vrouw. Moet je geen kant kiezen enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Soms lijkt het mij toch veel te veel op een vent in een rok.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. Wie zat er te zeuren dat een lange broek te warm was vandaag.
Niet eerst een biertje pakken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik thuis ben is het eerste wat ik doe dan ook een korte broek aanschieten met dit weer.
Ik wil nu naar huis en m'n benen bruin laten worden, maar we hebben problemenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
voor die 3 dagen is het niet rendabel om een single uit te brengen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. Wie zat er te zeuren dat een lange broek te warm was vandaag.
Ach, vrouwen werden ook beschimpt toen ze broeken gingen dragen. Er is alleen wat lef en tijd nodig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Soms lijkt het mij toch veel te veel op een vent in een rok.
Feminisme.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hele mannen mogen geen rokken aan snap ik ook niet hoor. Voor een man is het juist prettiger dan voor een vrouw. Moet je geen kant kiezen enzo.
De Obama-versiequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
En wansmaak, vergeet wansmaak niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, vrouwen werden ook beschimpt toen ze broeken gingen dragen. Er is alleen wat lef en tijd nodig.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hele mannen mogen geen rokken aan snap ik ook niet hoor. Voor een man is het juist prettiger dan voor een vrouw. Moet je geen kant kiezen enzo.
Er komt alleen maar oorkanker uit op muziekgebied haast.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja die is nog erger.
Zijn er geen betere zomerhits dit jaar?
Dat laat je pakkenquote:
Daar hoeft het toch niet warm voor te zijn?quote:
Is een vrouw die een broek draagt iemand met wansmaakquote:
Je moederquote:
hell the fuck no!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een vrouw die een broek draagt iemand met wansmaak?
Ik ben niet degene die iets tegen korte broeken heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een vrouw die een broek draagt iemand met wansmaak?
Ik lach je wel gewoon uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Pheno het volgende:
Och ende wee, zondag naar Utrecht. Met de trein. have mercy
Het was maar 14,50, een schijntje ivm normaalquote:
Hele coupe voor jezelf?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Pheno het volgende:
Och ende wee, zondag naar Utrecht. Met de trein. have mercy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |