Niet eerst een biertje pakken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik thuis ben is het eerste wat ik doe dan ook een korte broek aanschieten met dit weer.
Ik wil nu naar huis en m'n benen bruin laten worden, maar we hebben problemenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik thuis ben is het eerste wat ik doe dan ook een korte broek aanschieten met dit weer.
voor die 3 dagen is het niet rendabel om een single uit te brengen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. Wie zat er te zeuren dat een lange broek te warm was vandaag.
Ach, vrouwen werden ook beschimpt toen ze broeken gingen dragen. Er is alleen wat lef en tijd nodig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Soms lijkt het mij toch veel te veel op een vent in een rok.
Feminisme.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hele mannen mogen geen rokken aan snap ik ook niet hoor. Voor een man is het juist prettiger dan voor een vrouw. Moet je geen kant kiezen enzo.
De Obama-versiequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst dat Call Me Maybe gehoord. Ik weet niet wie het leuk vond, maar de melodie is iets te vrolijk.
En wansmaak, vergeet wansmaak niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, vrouwen werden ook beschimpt toen ze broeken gingen dragen. Er is alleen wat lef en tijd nodig.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hele mannen mogen geen rokken aan snap ik ook niet hoor. Voor een man is het juist prettiger dan voor een vrouw. Moet je geen kant kiezen enzo.
Er komt alleen maar oorkanker uit op muziekgebied haast.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja die is nog erger.
Zijn er geen betere zomerhits dit jaar?
Dat laat je pakkenquote:
Daar hoeft het toch niet warm voor te zijn?quote:
Is een vrouw die een broek draagt iemand met wansmaakquote:
Je moederquote:
hell the fuck no!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een vrouw die een broek draagt iemand met wansmaak?
Ik ben niet degene die iets tegen korte broeken heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een vrouw die een broek draagt iemand met wansmaak?
Ik lach je wel gewoon uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Pheno het volgende:
Och ende wee, zondag naar Utrecht. Met de trein. have mercy
Het was maar 14,50, een schijntje ivm normaalquote:
Hele coupe voor jezelf?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Pheno het volgende:
Och ende wee, zondag naar Utrecht. Met de trein. have mercy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |