quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat ook nog wel van deze tijd koffie zetten? Is een druk op de knop echt nog koffie zetten?
Bij koffie zetten denk ik aan filter koffie
Dan nog is het beter als een sexy chick het voor je doet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat ook nog wel van deze tijd koffie zetten? Is een druk op de knop echt nog koffie zetten?
Bij koffie zetten denk ik aan filter koffie
Ik zie het niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen is het geen porem idd.
Uiteraard. En ze is ook sneller terug en kan het niet verneukenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan nog is het beter als een sexy chick het voor je doet.
Kilt zeg ik jequote:
Je kan beter gaan krassen inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst dat Call Me Maybe gehoord. Ik weet niet wie het leuk vond, maar de melodie is iets te vrolijk.
Als Lion in the morning sun de referentie is, valt het best mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst dat Call Me Maybe gehoord. Ik weet niet wie het leuk vond, maar de melodie is iets te vrolijk.
Was het prettig onder die tektonische plaat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Owja die is nog erger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als Lion in the morning sun de referentie is, valt het best mee.
Voor welke zomer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja die is nog erger.
Zijn er geen betere zomerhits dit jaar?
Ik ben zo iemand die alleen haar eigen muziek draait en nooit iets nieuws hoort.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het prettig onder die tektonische plaat?
Conservatief geneuzel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Als je geen schot bent, uit een familie met een eigen ruit, behoor je geen kilt te dragen.
Was jij trouwens niet die kerel die op de bioscoop meet een half trainingspak droeg?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NietsNet als met Crocs, witte sokken, sjaaltjes bij mannen, de mocro-tas en de nickelson jas
.
Nog een uur en dan mag ik weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik thuis ben is het eerste wat ik doe dan ook een korte broek aanschieten met dit weer.
Dat hele mannen mogen geen rokken aan snap ik ook niet hoor. Voor een man is het juist prettiger dan voor een vrouw. Moet je geen kant kiezen enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Soms lijkt het mij toch veel te veel op een vent in een rok.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. Wie zat er te zeuren dat een lange broek te warm was vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |