Lijkt me toch geen pretje, ik word nogal eens gefouilleerd hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Als mannen wat korts aan willen, dan trekken ze maar een kilt aan. Volgens de regels uiteraard
Niet alleen in korte broekquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ivm bedrijfsveiligheid? Ik weet niet wat je doet. Maar het is wel raar ja.
Daarentegen zijn mannenbenen gewoon lelijk in korte broeken.
Die van mij zijn wel keisexy natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarentegen zijn mannenbenen gewoon lelijk in korte broeken.
Oh, dat maakt de groep mogelijke werkgevers al kleinerquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me toch geen pretje, ik word nogal eens gefouilleerd hier
Je korte broeken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van mij zijn wel keisexy natuurlijk.
Nope. En anders, zie de laatste zin.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar heb je geen honger dan 's morgens? Ik kan echt niet zo lang zonder eten
Pics.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van mij zijn wel keisexy natuurlijk.
Lekker onder je ballen kietelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iedereen er zo bij loopt is het geen probleem meer joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat maak je al mee op het hoofdkantoor van de Etos duseuhm....quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat maakt de groep mogelijke werkgevers al kleiner.
Nee, dat ze een kilt dragen, dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij verwacht werkelijk dat alle mannen ook tijdens een hittegolf een lange broek dragen?
Dat lijkt me soms best handigquote:
Die zijn vrij prijzig, bovendien nog aardig warm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat ze een kilt dragen, dat zeg ik toch?
We zoeken nog een sexy chick die af-en-toe komt stoffen en afwassen enzo, dus je kunt gelijk beginnen!quote:
Ze ligt toch al samen met hem in bed? Werk en plezier gescheiden houden hoorquote:
Je moet even het adres doorgeven hoor ik netquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We zoeken nog een sexy chick die af-en-toe komt stoffen en afwassen enzo, dus je kunt gelijk beginnen!
Oh. Bij ons doen ze alleen steeksproefsgewijs wat auto's controleren. Maar ik kom niet met de auto dus ik kan alles gewoon meenemen enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
dat maak je al mee op het hoofdkantoor van de Etos duseuhm....
Is het een plezier met KT in bed?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze ligt toch al samen met hem in bed? Werk en plezier gescheiden houden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |