SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In what kind of World are you living?
Eh ..... a round oneOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Ik heb er al 1quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef [url=http://forum.fo k.nl/user/profile/189303]Kirov[/url] het volgende:
Ik krijg zin in bier nu![]()
![]()
Volgens mij vindt bijna iedereen het verschrikkelijk om zichzelf terug te zien.
Ik vind alleen mijn eigen stem terughoren al vervelend.![]()
Wytse
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
En je eigen posts teruglezen?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vind alleen mijn eigen stem terughoren al vervelend.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Vinden jouw vrienden ookquote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vind alleen mijn eigen stem terughoren al vervelend.![]()
Ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oortumor gekregenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahaha Laurens met zijn campertjeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Welke sport doet Wytse dan op Sport1 ??
Was mij serieus niet opgevallen terwijl ik toch heel veel sport1 kijk![]()
Gewoon voetbal.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Was mij serieus niet opgevallen terwijl ik toch heel veel sport1 kijkMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Pvv tokkiequote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kijk samenvattigen op sport1.nlquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Was mij serieus niet opgevallen terwijl ik toch heel veel sport1 kijk![]()
Johan baasOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Een hele okaye man.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Heel gek. Ik heb ineens trek in ontbijtkoekOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoorde het al na 1 dag dat het een commentator was van sport1. Veel voetbalcommentaar (spaans/engels)quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Was mij serieus niet opgevallen terwijl ik toch heel veel sport1 kijkMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dit is nieuw voor mij, dat Gilbert een waarschuwing heeft gekregen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Serieus?!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoppa, Gilbert lekker aan de dope. Zoals verwacht.Vorige Tour of niet?
(ben niet aan het kijken)★★★![]()
Zo Gilbert ook ontmaskerd dus. En maar haten op de mensen die dit vorig jaar al riepen.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Idd, je mag ze niet gaan lopen afzeiken of teveel met randzaken bezig zijn. Anders raak je je inside info kwijt. Lastig somsMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Idd, iedereen die het woord TB500 in de mond nam, werd toen gebandquote:Op maandag 23 juli 2012 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo Gilbert ook ontmaskerd dus. En maar haten op de mensen die dit vorig jaar al riepen.![]()
![]()
Hahaha bedreigen via dm op twitterOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Aan de ene kant wil je geen hielen likken, maar aan de andere kant kun je ook weer niet TE kritisch zijn want dan, inderdaad, krijg je dat je persona non grata wordt als journalist. Lastig.![]()
iddquote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahaha bedreigen via dm op twitter![]()
![]()
Ik heb er ook een 48 uurs ban voor gehad inderdaad. Trieste bedoeling destijds.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, iedereen die het woord TB500 in de mond nam, werd toen gebandXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
komt me bekend voorDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Wie was die mongool die op de achtergrond zo raar ging klappenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
heywoodu
![]()
Beste verhaal van het jaar![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Goed verhaal
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
heywoodu
![]()
Ik wel in elk gevalquote:![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Bijna GijpwaardigOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
lol, gewoon herstellen, gisteravond zaten ze aan de pizza en de frietDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
"1500 guld'n in de buuts", zei hij vorig jaar."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
hahaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij al een keer of 5 gehoordLaatst vertelde hij het ook nog op de radio.
ik vond m wel tof
![]()
Grapjas ErbenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuke meid met zonnebrilOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Maat van me is ook naar London, werken in het olympisch dorp en bij het Heineken huis , hij zit er al een week![]()
Johan met zn incidentele succesjes
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Waarom mag hij het merk niet noemen?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nee. Zes.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Reëel gezien mogen we met 3 gouden medailles tevreden zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
We gaan er 4 pakkenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Reëel gezien mogen we met 3 gouden medailles tevreden zijn.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Zoiets ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Reëel gezien mogen we met 3 gouden medailles tevreden zijn.![]()
duurzaamste Spelen.... maar wel met fout goud
DeLuna vindt me dik ;(
Wie gaan er medailles winnen?
Marianne Vos ongetwijfeldOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
duurzaam is gewoon een marketing termpjequote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef rubbereend het volgende:
duurzaamste Spelen.... maar wel met fout goud
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Zeilen, judo, dressuur, zwemmen, hockeydames. Turnen, surfen en schermen zijn een hit or miss.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Marianne Vos ongetwijfeld"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Boris Johnson
Jij begrijpt _O_![]()
Epke denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Marianne Vos ongetwijfeld![]()
Vos zal wsl zilver halen...een onbekende Italiaanse wint goud.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Marianne Vos ongetwijfeld![]()
Roeien, Paardrijden, Waterpoloquote:Op maandag 23 juli 2012 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeilen, surfen, judo, dressuur, zwemmen, hockeydames. Turnen en schermen zijn een hit or miss.![]()
![]()
Wtf paardendansOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waterpolo doen we niet mee. Paardrijden zijn we tegenwoordig niet meer dan outsiders (staan op dit moment zelfs in degradatiezone), roeien maken een kans als het meezit.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
waterpolo zal moeilijk wordenquote:
DeLuna vindt me dik ;(
Niet? Ik zou het niet weten. In dat geval wordt hij lastigquote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waterpolo doen we niet eens aan mee toch?![]()
![]()
Vergeet Epke, Dorian en Verwijlen niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
zijn niet gekwalificeerdquote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Niet? Ik zou het niet weten. In dat geval wordt hij lastigDeLuna vindt me dik ;(
Geweldige keuze, die vlaggendrager."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
heywoodu
![]()
Dorian? Wie is dat? Nooit van gehoordquote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Dorian? Heeft hij kans? Stephan vd Berg heeft ook ooit goud gewonnen
Danny
Die surfer.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dorian? Wie is dat? Nooit van gehoord
Danny![]()
Dorian. Goede gast
Jij begrijpt _O_![]()
Favoriet als ik het zo lees afgelopen tijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Dorian? Heeft hij kans? Stephan vd Berg heeft ook ooit goud gewonnenXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Gewoon een van de favorieten. Zou mooi zijn: Van Den Bergh was het eerste goud, Van Rijsselberghe zou de laatste zijn (verdwijnt van het programma).quote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Dorian? Heeft hij kans? Stephan vd Berg heeft ook ooit goud gewonnen"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zou wel leuk zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 23:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Favoriet als ik het zo lees afgelopen tijd.![]()
![]()
Dorian heeft enige status Johan: hij was wereldkampioen en een van de favorieten voor goud."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
heywoodu
![]()
Serieuze reactie: Er zijn er 3-4 die meer kans hebben volgens de bookmakersquote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Dorian? Heeft hij kans? Stephan vd Berg heeft ook ooit goud gewonnen
Sowieso, als je nog geen jaar geleden de wereldtitel hebt gepakt ben je kanshebber
wie?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dorian heeft enige status Johan: hij was wereldkampioen en een van de favorieten voor goud.![]()
Compleet overbodig. Voetbal op de spelen
Jij begrijpt _O_![]()
dom gelul met wie het dan moet dragen, die moeten bijna allemaal vlak daarna sporten
DeLuna vindt me dik ;(
idd. al genoeg toernooienquote:Op maandag 23 juli 2012 23:29 schreef henkde_j het volgende:
Compleet overbodig. Voetbal op de spelen![]()
![]()
Eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:29 schreef henkde_j het volgende:
Compleet overbodig. Voetbal op de spelen![]()
Wtf toen had je nog dollarsOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
1 gulden is 4 dollar
400 gulden is 100 dollar
DeLuna vindt me dik ;(
1 dollar is 4 gulden.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef rubbereend het volgende:
1 gulden is 4 dollar
400 gulden is 100 dollar"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Seems legitquote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef rubbereend het volgende:
1 gulden is 4 dollar
400 gulden is 100 dollarOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wilde het net posten Mijn Godquote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik ga Genee wel missenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
De onwetendheid van de mannen over olympische sporten was wel stuitend."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Tegenwoordig uitsmijter in een nachtclub.quote:
Echt carriere gemaakt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
maar zo zei hij het nietquote:DeLuna vindt me dik ;(
Ik was fan, Amsterdammer hequote:Op maandag 23 juli 2012 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegenwoordig uitsmijter in een nachtclub.
Echt carriere gemaakt.![]()
![]()
behalve diekstra danquote:Op maandag 23 juli 2012 23:35 schreef marcodej het volgende:
De onwetendheid van de mannen over olympische sporten was wel stuitend.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Gelukkig heeft Derksen wel verstand van wielrennen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:35 schreef marcodej het volgende:
De onwetendheid van de mannen over olympische sporten was wel stuitend.
terugspoelenquote:DeLuna vindt me dik ;(
Rustig maar, binnenkort kun je hem bewonderen in die gele zwembroekquote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Behalve zijn edele delen want die zaten in een gele zwembroek![]()
![]()
Hij zit niet in de voetballerij. Daarom mag Heertje ook niet meer aanschuiven.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Diekstra niet meer in VI zit.![]()
![]()
En Derksen zit wel bij TdJ, beetje hypocriet.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zit niet in de voetballerij. Daarom mag Heertje ook niet meer aanschuiven.![]()
Waarquote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Rustig maar, binnenkort kun je hem bewonderen in die gele zwembroek![]()
![]()
![]()
In dat nieuwe programma, duiken met de sterren of hoe heet het, bij SBS.quote:
{SBS6] Schoonspringen met Sterren: Gerard Joling als host!![]()
Ben die Danny Vera bassist ook al wat beu.
Met z'n pretbek
Jij begrijpt _O_![]()
Ik ben die hele band al een tijdje zat. Danny voorop.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
Ben die Danny Vera bassist ook al wat beu.
Met z'n pretbek![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
In dat nieuwe programma, duiken met de sterren of hoe heet het, bij SBS.![]()
![]()
![]()
heywoodu
![]()
Metsjfiksing![]()
we hebben sowieso een faalregeringDeLuna vindt me dik ;(
heywoodu
![]()
Het is wedden Johan, niet gokken
Belchinezen zijn onderdeel van bookmakers en bellen wedstrijdverloop door omdat JL geen Live-TV is. Bookmakers willen live wedden aanbieden, zo veel mogelijk.
Sensatiezoekers/Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
inderdaad als het toch al gekocht zou zijn hoeft er toch geen belchinees te staanquote:Op maandag 23 juli 2012 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Belchinezen zijn onderdeel van bookmakers en bellen wedstrijdverloop door omdat JL geen Live-TV is. Bookmakers willen live wedden aanbieden, zo veel mogelijk.
Sensatiezoekers/Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
heywoodu
![]()
Dat met die belchinezen toen jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Sensatiezoekers/
Wat een vreselijke onzin was dat![]()
![]()
En dan hoor je ook gelul over omkoping bij andere sporten, zoals atletiek en zwemmen
Daar kun je over het algemeen krap honderd euro op inzetten, weinig voedingsbodem voor omkoperij
Een man met verstand, het bestaatquote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben die hele band al een tijdje zat. Danny voorop.![]()
Geheel mee oneensquote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben die hele band al een tijdje zat. Danny voorop.![]()
heywoodu
![]()
Wel genoten van Wiggins
Grappig, nu klink het nummer vreemd en over een week ben je er aan gewend
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zijn shirt gaat perfect over in zijn tattoo's."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
beijingquote:Op maandag 23 juli 2012 23:53 schreef Khaleesi het volgende:
Vanuit waar wordt dat OS programma van 4 gepresenteerd?![]()
heywoodu
![]()
Holland Heineken House, oftewel Ally Pally.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:53 schreef Khaleesi het volgende:
Vanuit waar wordt dat OS programma van 4 gepresenteerd?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: