Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee kusjes!quote:
Trusten KG.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee kusjes!
Slaap lekker allemaal
trusten Kapiteinquote:
slaap ze taxiquote:
goed gedaan rockyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Bohh, net lekker 2 uur gedraaid op Radio49 en veel mensen vonden het baas, morgen BBQ'en en slapen bij Haan; ik voel me goed.
Hallo. Hoe is het hier?
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 23-07-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 60 Moeraskat
02 50 JJH
03 44 douche-eendje
04 40 KapiteinGasthof
05 35 Dr_Flash
06 31 Toekito
07 25 PeZu
08 24 DaMart
08 24 Solique
10 23 Stuart
11 22 LovelyLady
12 20 Bos81
13 19 Woeste_Woerd
14 17 Barretje80
14 17 goldfinger1963
16 12 MPG
17 06 Enfermera
17 06 Miniem
19 05 Fha
20 04 PretKroket
21 03 chufi
21 03 wel.o.k
23 02 Pien85
23 02 Rafeiro
23 02 littledrummergirl
26 01 _F.U.B.A.R_
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
lovelyquote:
quote:
De mijne ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
mijn uitslaap skills zijn kaput
toekquote:
eendjequote:
Eendjequote:
Lovelyquote:
solquote:
gfquote:
fles in de verkeerde treinquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat lekker vandaag, in de verkeerde trein gestaptHeiloo maar weer eruit dan
jij stapt zelf in de verkeerde treinquote:
Toch maar wat beter slapen volgende keer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Is toch niets mis meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, aangekleed en er semi-zomers uit proberen te zien
fles is met zijn hoofd in de wolkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Uh normaal niet neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch maar wat beter slapen volgende keer.
[..]
Is toch niets mis mee
En het is onbewolkt. OMG!quote:
Er hangen borden, ooit wel eens naar gekekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik Heb best goed geslapen![]()
Er gaat van spoor 1 om 8:26 een trein naar Heiloo en om 8:37 eentje naar Hwd. En die laatste is er altijd om 8:30 al. Maar nu was die van 8:26 5 min te laat en ik stapte natuurlijk gewoon in
Op een soortgelijke manier bezorgde ik mezelf een paar weken geleden wat extra overstappen toen ik ineens naar Schiphol ging in plaats van Haarlemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaat van spoor 1 om 8:26 een trein naar Heiloo en om 8:37 eentje naar Hwd. En die laatste is er altijd om 8:30 al. Maar nu was die van 8:26 5 min te laat en ik stapte natuurlijk gewoon in
Altijd leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zolang het maar een trein is he flashquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hondaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:58 schreef crv het volgende:
Ow jaGoeiemorgen
Het is een bijzondere gedenkwaardige dag vandaag
Niet op gelet. Als er om 8:30 Virm op spoor 1 staat, spring ik erinquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd leuk
Waren de borden wel aangepast of daar nog geen eens op gelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
To work or not to workik heb er blaren vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:57 schreef crv het volgende:
Gisteren me weer rot geergerd aan die kutcaravans en campers.
überhaupt vakantiegangers die niet kunnen rijden
je hebt de Vierdaagse op je handen gelopen?quote:
To work or not to workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
jij denkt dat ik uberhaupt zovveel loopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt de Vierdaagse op je handen gelopen?
Nee, ik zie je al op een zolderkamertje:quote:
maar gelukkig breng ik niet 90% van mijn tijd door op fokquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie je al op een zolderkamertje:
[ afbeelding ]
Zoals 90% van FOK! overigens
Jaja, verkeerde trein. Je moest zeker kijken of ik nog thuis was he?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goede les voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet op gelet. Als er om 8:30 Virm op spoor 1 staat, spring ik erin
nope, guess againquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
honda
ze beginnen eindelijk aan je huis te werken
doe ik regelmatig, maar de vakantieperiodes is altijd een drama hier.quote:
To work or not to workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je wil die zomerse dag niet missen ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dan is er toch geen probleemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook zit ik evengoed buiten in mijn tuintje
Dat is het mooie van mijn baan
dat zou je denken hehquote:
waarom wil je dan een vrije dagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook zit ik evengoed buiten in mijn tuintje
Dat is het mooie van mijn baan
Nou probleem is een groot woord.. Gister speelde ik continu scheidsrechterquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou probleem is een groot woord.. Gister speelde ik continu scheidsrechter
bohh dat ben je na een uurtje ook wel zat
ja betaald worden om in de zon scheidrechtertje spelen, ik zou er een moord voor doenquote:
nvmquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja betaald worden om in de zon scheidrechtertje spelen, ik zou er een moord voor doen
misschien heeft zij dat gedaan en speelt ze scheidsrechtertje op de binnenplaats van e.o.a. penitentaire inrichtingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja betaald worden om in de zon scheidrechtertje spelen, ik zou er een moord voor doen
Dat is correct. Een beetje scheidsrechtertje spelen in de zon. Ik zit binnen achter een pc. Werk werk werkquote:
je bent makelaares?quote:
Oh daar Heb ik nog niet eens naar gekekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, verkeerde trein. Je moest zeker kijken of ik nog thuis was he?
ik zit buiten achter mijn laptopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. Een beetje scheidsrechtertje spelen in de zon. Ik zit binnen achter een pc. Werk werk werk
ja ik ken het probleemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. Een beetje scheidsrechtertje spelen in de zon. Ik zit binnen achter een pc. Werk werk werk
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:02 schreef crv het volgende:
[..]
je bent makelaares?
Dan heb je weinig te doen tegenwoordig
NVM you saidquote:
Ik binnen. En zonder koffie. gelukkigquote:
ja dat zei zequote:
Al die bordjes maar in de tuin blijven staan. Tssquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zei ze![]()
en dan opeens geen huizen verkopen
geen wonder dat het zo slecht gaat met de huizenverkoop.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zei ze![]()
en dan opeens geen huizen verkopen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die bordjes maar in de tuin blijven staan. Tss
het is allemaal de schuld vd lola bankquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:08 schreef crv het volgende:
[..]
geen wonder dat het zo slecht gaat met de huizenverkoop.
het is dus niet de schuld van de regering, maar de makelaars. die zijn gewoon te lui om te werken
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
KUTLEVEN ik moet zo helemala gaan zwemmen in een bosbad en dan aarna nog helemaal gan bbq-en![]()
ik zou ook even een taallesje tussendoor doen of je toetsenbord vervangenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
KUTLEVEN ik moet zo helemala gaan zwemmen in een bosbad en dan aarna nog helemaal gan bbq-en![]()
Werkschuw tuig!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
echt hehquote:
nieuw toetsenbord voor in deze laptop ligt al klaar, alleen mijn zin om het te gaan verangen is niet klaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou ook even een taallesje tussendoor doen of je toetsenbord vervangen
werk is voor proletenquote:
aaargh wat een stommerdsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
He vervelend hoef ik ook niet te werken vandaag
doeiquote:
Doei?quote:
quote:
Niet lief, ik ben daar veel te onzeker voorquote:
daarom juist een troostend kusjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet lief, ik ben daar veel te onzeker voor
Ik wil een knuffelquote:
dat vind ik te intiemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:
jaquote:
1, 2, 3... AANVALLUH!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom yuki, we've got work to do here
Kan ik wel gebruikenquote:
Ik ben niet knuffelbaarquote:
quote:
quote:
Pics op Facebook neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil even vertellen dat ik in de auto zit en dat we dwars door een zonnebloemenzee rijden nuzo mooi
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil even vertellen dat ik in de auto zit en dat we dwars door een zonnebloemenzee rijden nuzo mooi
quote:
mobiel internet doet n beetje kur maar zal eens n poging voor je doenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ldg'tjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Houd je bezigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
Lolz, anders heb je het NFI in 15 minuten 2x aan de lijn
Je bent een engelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mobiel internet doet n beetje kur maar zal eens n poging voor je doen
Barquote:
quote:
Lekkerquote:
quote:
De Nationale Fles Infolijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
Lolz, anders heb je het NFI in 15 minuten 2x aan de lijn
Koop jij regelmatig nieuwe camera's? Ik krijg de indruk dat je er inmiddels heel wat moet hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeuj![]()
Mijn nieuwe camera is afgeleverd bij het hotel![]()
Vanavond speuluh
Ik verbruik ze ja. Meestal beginnen de kuren na een jaar ongeveer. Maar Heb nu met Canon al een paar keer aan de vroege kant gezeik gehad, dus nu maar eens een Nikonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koop jij regelmatig nieuwe camera's? Ik krijg de indruk dat je er inmiddels heel wat moet hebben
Beiden topmerken dus dan verbaasd het me dat je met Canon zo snel je camera's moet vervangen. Ik bedoel, zoiets moet toch normaal gesproken een paar jaar meegaan? Of maak je 50.000 foto's per jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verbruik ze ja. Meestal beginnen de kuren na een jaar ongeveer. Maar Heb nu met Canon al een paar keer aan de vroege kant gezeik gehad, dus nu maar eens een Nikon
Okay, dat is best veel. Dan ben je het in ieder geval duidelijk ook waardquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik maak gemiddeld 13.000 Fotoos en 450 filmpjes per jaar ja. En ik vind dat ze een beetje tegen n stootje moeten kunnen
Ergens wel zonde. Dus wat je nu hebt gekocht is een compact? Jij hebt toch ook van die grote (professionele) camera'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Sommige camera s gaan met 5000 fotoos aan de kant met een kapot card slot of een dikke kras op de lens. Andere haal ik 17 tot 20 k mee.
Maar uiteindelijk zit er veel stof op je sensor, en bij n compact is dat het moment voor een nieuwe
Ooit had ik een Eos ja. Maar was veel te veel gedoe en zo. Verder altijd compactjes. En bij de verhuizerij Heb ik alle oude toestellen weggemiktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ergens wel zonde. Dus wat je nu hebt gekocht is een compact? Jij hebt toch ook van die grote (professionele) camera's
I see. Nikon is een goed merk. Zag een tijdje geleden een leuke reclame op TV met verwisselbare lens (compact). In ieder geval zal je ongetwijfeld veel plezier ermee belevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit had ik een Eos ja. Maar was veel te veel gedoe en zo. Verder altijd compactjes. En bij de verhuizerij Heb ik alle oude toestellen weggemikt
Tof!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop het. Het wordt een Coolpix s9300. Een blauwe
Mooie cameraquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hi LLquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof!
Ik gebruik ook meer de compact dan de Eos. Te groot/zwaar en gedoe, dat laat ik wel aan J. over. Hij heeft daar ook veel meer verstand van
Hey Stu!
Leuke cameraquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Not too bad thanks en met jou? Best lang geleden dat ik hier regelmatig kwamquote:
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks en met jou? Best lang geleden dat ik hier regelmatig kwam
Je weet mijn mening er over.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, zijn er nog mannen met lef?
Singlereis met 12 vrouwen inmiddels. Dit moet een grap zijn
Ik zou het als man wel wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het als man wel wetenIk ben een van die 12 winkwinknudgenudge. zal ik je meesmokkelen in mn koffer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe lang duurt die reisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben al op vakantie geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef douche-eendje het volgende:
15 dagen met oordopjes in lopenquote:
Ja en me dan in dat vliegruim met -30 dood laten gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben een van die 12 winkwinknudgenudge. zal ik je meesmokkelen in mn koffer?
dan moet het doen zijn met 12 vrouwenquote:
Ja, even kijken hoe het hier met de mensen isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat lekkerdank je .. en idd zeker lang geleden, wat dacht je? Ga weer even buurten ?
stuartquote:
Nee joh, ik zorg er wel voor dat je heet blijft :'0quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en me dan in dat vliegruim met -30 dood laten gaan
Me-Moquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee joh, ik zorg er wel voor dat je heet blijft :'0
Hij maakte er York vanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat nou Toek? Ik heb niks gedaan man.
Dat jij een toetsenbord uit 1912 hebt die mij niet kent is niet mijn probleem. Moet je niet als een duitse officier gaan staan schreeuwen. Ik stond hier in de houding, maar kreeg geen opdracht verder. Dus ben uit mezelf maar gaan marcheren door de woonkamer.quote:
treinen hebben het warm zeker?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:09 schreef DaMart het volgende:
Morgen ga ik denk ik maar met de auto naar Woerden.
Gelukkig is mijn trein een van de weinigen die, weliswaar met +25, nog rijdt rond Woerden op dit moment.
Nee, er is een wissel kapot tussen Woerden en Utrecht / Breukelen.quote:
misschien vriest het daar welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, er is een wissel kapot tussen Woerden en Utrecht / Breukelen.
Het wissel zal zijn tong wel verbrand hebben.
In Woerden was het nog 31 graden toen ik naar de trein ging... dat zou wel een heel groot temperatuurverschil zijn dan, als het een paar kilometer verderop vriestquote:
Ze kennen ook niks bij de NS héquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, er is een wissel kapot tussen Woerden en Utrecht / Breukelen.
Het wissel zal zijn tong wel verbrand hebben.
dan moet het een oververhitte wissel zijn geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Woerden was het nog 31 graden toen ik naar de trein ging... dat zou wel een heel groot temperatuurverschil zijn dan, als het een paar kilometer verderop vriest.
Nou ja, Utrecht - Den Haag / Rotterdam ligt bijna helemaal plat nu, geloof ik, dus bijna welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef crv het volgende:
[..]
dan moet het een oververhitte wissel zijn geweest![]()
is de nooddienstregeling nog niet uit de kast gehaald
wat is da voor woordquote:
quote:
a handshake a day ......quote:
Yeah wellquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat jij een toetsenbord uit 1912 hebt die mij niet kent is niet mijn probleem. Moet je niet als een duitse officier gaan staan schreeuwen. Ik stond hier in de houding, maar kreeg geen opdracht verder. Dus ben uit mezelf maar gaan marcheren door de woonkamer.
voorafjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een Long Chicken kaas en een cheeseburger op
Ze hadden nog een aanbieding: vijf cheeseburgers voor vijf euro
Toch maar niet
samen gaan ?quote:
okeeuuuu utrecht danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet ik naar of leiden of utrecht
oja kak k ookquote:
quote:
waar is daquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als er 1 in 010 opent gaan we x samen koffie drinken.
o daar mag k nie komenquote:
das idd om te janken jaquote:
straat verbod daarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar waarom mag je rotterdam niet in?
serieus hurquote:
lijken op jequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef sararaats het volgende:
ik ben net in de vliegendeur blijven hangen
de telefoon ging en in de volle vaart half de deur meegepaktquote:
auwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
de telefoon ging en in de volle vaart half de deur meegepakt
wolquote:
Moet ik ook maar weer eens doen als ik wat rust hebquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik ook maar weer eens doen als ik wat rust heb
ok, hehe. Heb je niet op fb dus zal het niet zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]k ben mezelf aant photoshoppen
voor in mn fb timeline cover
ik doe ok nooit mezelf, meestal ben ik te veel eisend en tis toch nooit goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:22 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, hehe. Heb je niet op fb dus zal het niet zien.
Maakte meestal dingen voor anderen en/of contests.
Alleen in mijn fobo mijzelf gephotoshopt.
Minder op je rug liggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag dus weer teveel gedaan en dat laat mijn rug nou ook wel merken ook
juist meerquote:
Klinkt bekend, maar dat heb ik met alles wat ik doequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe ok nooit mezelf, meestal ben ik te veel eisend en tis toch nooit goed
Netjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
ah ja in mn fobo heb ik ook gephotoshopped das waar
mja da heb k niet met alles gelukkigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt bekend, maar dat heb ik met alles wat ik doe
[..]
Netjes
Met photoshop heb ik dat zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja da heb k niet met alles gelukkig
had je ze liever binnen gehad?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef DaMart het volgende:
Grappig, er vliegen hier vleermuizen rond, buiten.
Vampierenquote:
Trusten wokquote:
Dat kan ook prima:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Vampieren. IS weer eens wat anders dan weerwolven
...
Have fun in de kroegquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ook prima:
De jager wordt dan de Buffy
Willow was een heks.
Xander het onschuldige jongetje.
Angel en Buffy het verliefde stelletje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |