Me-Moquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee joh, ik zorg er wel voor dat je heet blijft :'0
Hij maakte er York vanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat nou Toek? Ik heb niks gedaan man.
Dat jij een toetsenbord uit 1912 hebt die mij niet kent is niet mijn probleem. Moet je niet als een duitse officier gaan staan schreeuwen. Ik stond hier in de houding, maar kreeg geen opdracht verder. Dus ben uit mezelf maar gaan marcheren door de woonkamer.quote:
treinen hebben het warm zeker?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:09 schreef DaMart het volgende:
Morgen ga ik denk ik maar met de auto naar Woerden.
Gelukkig is mijn trein een van de weinigen die, weliswaar met +25, nog rijdt rond Woerden op dit moment.
Nee, er is een wissel kapot tussen Woerden en Utrecht / Breukelen.quote:
misschien vriest het daar welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, er is een wissel kapot tussen Woerden en Utrecht / Breukelen.
Het wissel zal zijn tong wel verbrand hebben.
In Woerden was het nog 31 graden toen ik naar de trein ging... dat zou wel een heel groot temperatuurverschil zijn dan, als het een paar kilometer verderop vriestquote:
Ze kennen ook niks bij de NS héquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, er is een wissel kapot tussen Woerden en Utrecht / Breukelen.
Het wissel zal zijn tong wel verbrand hebben.
dan moet het een oververhitte wissel zijn geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Woerden was het nog 31 graden toen ik naar de trein ging... dat zou wel een heel groot temperatuurverschil zijn dan, als het een paar kilometer verderop vriest.
Nou ja, Utrecht - Den Haag / Rotterdam ligt bijna helemaal plat nu, geloof ik, dus bijna welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef crv het volgende:
[..]
dan moet het een oververhitte wissel zijn geweest![]()
is de nooddienstregeling nog niet uit de kast gehaald
wat is da voor woordquote:
quote:
a handshake a day ......quote:
Yeah wellquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat jij een toetsenbord uit 1912 hebt die mij niet kent is niet mijn probleem. Moet je niet als een duitse officier gaan staan schreeuwen. Ik stond hier in de houding, maar kreeg geen opdracht verder. Dus ben uit mezelf maar gaan marcheren door de woonkamer.
voorafjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een Long Chicken kaas en een cheeseburger op
Ze hadden nog een aanbieding: vijf cheeseburgers voor vijf euro
Toch maar niet
samen gaan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |