quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die bordjes maar in de tuin blijven staan. Tss
het is allemaal de schuld vd lola bankquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:08 schreef crv het volgende:
[..]
geen wonder dat het zo slecht gaat met de huizenverkoop.
het is dus niet de schuld van de regering, maar de makelaars. die zijn gewoon te lui om te werken
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
KUTLEVEN ik moet zo helemala gaan zwemmen in een bosbad en dan aarna nog helemaal gan bbq-en![]()
ik zou ook even een taallesje tussendoor doen of je toetsenbord vervangenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
KUTLEVEN ik moet zo helemala gaan zwemmen in een bosbad en dan aarna nog helemaal gan bbq-en![]()
Werkschuw tuig!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
echt hehquote:
nieuw toetsenbord voor in deze laptop ligt al klaar, alleen mijn zin om het te gaan verangen is niet klaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou ook even een taallesje tussendoor doen of je toetsenbord vervangen
werk is voor proletenquote:
aaargh wat een stommerdsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
He vervelend hoef ik ook niet te werken vandaag
doeiquote:
Doei?quote:
quote:
Niet lief, ik ben daar veel te onzeker voorquote:
daarom juist een troostend kusjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet lief, ik ben daar veel te onzeker voor
Ik wil een knuffelquote:
dat vind ik te intiemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
jaquote:
1, 2, 3... AANVALLUH!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom yuki, we've got work to do here
Kan ik wel gebruikenquote:
Ik ben niet knuffelbaarquote:
quote:
quote:
Pics op Facebook neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil even vertellen dat ik in de auto zit en dat we dwars door een zonnebloemenzee rijden nuzo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |