I see. Nikon is een goed merk. Zag een tijdje geleden een leuke reclame op TV met verwisselbare lens (compact). In ieder geval zal je ongetwijfeld veel plezier ermee belevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit had ik een Eos ja. Maar was veel te veel gedoe en zo. Verder altijd compactjes. En bij de verhuizerij Heb ik alle oude toestellen weggemikt
Tof!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop het. Het wordt een Coolpix s9300. Een blauwe
Mooie cameraquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hi LLquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof!
Ik gebruik ook meer de compact dan de Eos. Te groot/zwaar en gedoe, dat laat ik wel aan J. over. Hij heeft daar ook veel meer verstand van
Hey Stu!
Leuke cameraquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Not too bad thanks en met jou? Best lang geleden dat ik hier regelmatig kwamquote:
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks en met jou? Best lang geleden dat ik hier regelmatig kwam
Je weet mijn mening er over.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, zijn er nog mannen met lef?
Singlereis met 12 vrouwen inmiddels. Dit moet een grap zijn
Ik zou het als man wel wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het als man wel wetenIk ben een van die 12 winkwinknudgenudge. zal ik je meesmokkelen in mn koffer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe lang duurt die reisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben al op vakantie geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef douche-eendje het volgende:
15 dagen met oordopjes in lopenquote:
Ja en me dan in dat vliegruim met -30 dood laten gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben een van die 12 winkwinknudgenudge. zal ik je meesmokkelen in mn koffer?
dan moet het doen zijn met 12 vrouwenquote:
Ja, even kijken hoe het hier met de mensen isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat lekkerdank je .. en idd zeker lang geleden, wat dacht je? Ga weer even buurten ?
stuartquote:
Nee joh, ik zorg er wel voor dat je heet blijft :'0quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en me dan in dat vliegruim met -30 dood laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |