doe ik regelmatig, maar de vakantieperiodes is altijd een drama hier.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
To work or not to workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je wil die zomerse dag niet missen ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dan is er toch geen probleemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook zit ik evengoed buiten in mijn tuintje
Dat is het mooie van mijn baan
dat zou je denken hehquote:
waarom wil je dan een vrije dagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook zit ik evengoed buiten in mijn tuintje
Dat is het mooie van mijn baan
Nou probleem is een groot woord.. Gister speelde ik continu scheidsrechterquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou probleem is een groot woord.. Gister speelde ik continu scheidsrechter
bohh dat ben je na een uurtje ook wel zat
ja betaald worden om in de zon scheidrechtertje spelen, ik zou er een moord voor doenquote:
nvmquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja betaald worden om in de zon scheidrechtertje spelen, ik zou er een moord voor doen
misschien heeft zij dat gedaan en speelt ze scheidsrechtertje op de binnenplaats van e.o.a. penitentaire inrichtingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja betaald worden om in de zon scheidrechtertje spelen, ik zou er een moord voor doen
Dat is correct. Een beetje scheidsrechtertje spelen in de zon. Ik zit binnen achter een pc. Werk werk werkquote:
je bent makelaares?quote:
Oh daar Heb ik nog niet eens naar gekekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, verkeerde trein. Je moest zeker kijken of ik nog thuis was he?
ik zit buiten achter mijn laptopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. Een beetje scheidsrechtertje spelen in de zon. Ik zit binnen achter een pc. Werk werk werk
ja ik ken het probleemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. Een beetje scheidsrechtertje spelen in de zon. Ik zit binnen achter een pc. Werk werk werk
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:02 schreef crv het volgende:
[..]
je bent makelaares?
Dan heb je weinig te doen tegenwoordig
NVM you saidquote:
Ik binnen. En zonder koffie. gelukkigquote:
ja dat zei zequote:
Al die bordjes maar in de tuin blijven staan. Tssquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zei ze![]()
en dan opeens geen huizen verkopen
geen wonder dat het zo slecht gaat met de huizenverkoop.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zei ze![]()
en dan opeens geen huizen verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |